Reklama

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Noże ceramiczne Delco z Biedronki

Noże ceramiczne Delco w Biedronce pojawiły się dzisiaj.Cena za sztukę lub komplet to niecałe 25zł. Do wyboru mamy dwa komplety w których są dwa może lub jeden duży nóż o długości ostrza 15,2 cm.
Noże ceramiczne Delco Biedronka
źródło: biedronka.pl

Noże ceramiczne Delco z Biedronki charakteryzują się większą twardością i wytrzymałością niż noże stalowe. Nie absorbują zapachów, a dzięki gładkiej powierzchni łatwo je umyć. Trzonek typu „soft touch” zwiększa wygodę użytkowania. Noże są doskonałe do codziennego użytku. Do wyboru mamy: komplet: nóż 12,7 cm + obierak, komplet 2 noży: 7,6 cm i 10 cm, nóż 15,2 cm.
Chociaż nie ma nic napisane o osłonie na ostrze to jest w komplecie (dziękuję za informację naszemu Czytelnikowi). Dzięki temu ceramiczne ostrze będzie w dobrym stanie. Osłona pozwala na przechowywanie noży w szufladzie bez obaw o utratę ostrości.

Ulotka z Biedronki:
Noże ceramiczne Delco Biedronka ulotka

24 komentarze:

  1. jeżeli chodzi o osłonki na noże to są w komplecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację. Opis został uaktualniony.

      Usuń
  2. Kupiłam te noże (w sumie 4 opakowania :-) i jestem bardzo zadowolona , bardzo dobrze się nimi kroi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne noże. Warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. super noże polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak to się ostrzy?

    OdpowiedzUsuń
  6. ich sie nie ostrz bo sie nie tepia. Kedys jednak sie stepia i wtedy koszt ostrzenia 1 noża przekracza cene zakupu 2 nozy. Widziałem ofertę gdzie tańsze ostrzenie było wyłącznie marki Kyocera. inne marki 50 PLN za szt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena takiego ostrzenia to nic innego jak kolejna okazja do ściągnięcia kasy od naiwniaków. W myśl zasady - miał kasę na noże, to i na ostrzenie musi mieć.
    Noże ceramiczne ostrzy się tak samo jak noże tokarskie z węglików spiekanych - na tarczy diamentowej, często na mokro.
    Technika ostrzenia jest dokładnie taka sama jak zwykłego noża a różnica tkwi jedynie w tarczy, ale niestety domowymi sposobami takiego noża nie naostrzymy żadną ostrzałką.

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 tygodnie i pokruszył sie na kurczaku... kasa wywalona w błoto: nóż kiepski, niskiej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to się kończy gdy nie czyta się ulotki producenta.

      Usuń
    2. RTFM - trzeba czytac instrukcje obslugi..

      Usuń
    3. dodam po 3 miesiącach od kupna nóż jest wyszczerbiony w kilku miejscach i tępy - totalne badziewie

      Usuń
    4. A wszędzie trąbią, że na kościach się szczerbi, że jest do miękkich rzeczy

      Usuń
  9. Mam dłużej niż 2 tygodnie i jestem bardzo zadowolony. Mam tylko 1 ten największy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwa małe noże i są super, cienko kroją cytrynkę:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za informacje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłem wcześniej nóż metalowy tej firmy. Przed chwilą upadł mi na płytki w kuchni i ostrze pękło na pół. Szok, pierwszy raz widziałem takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś byłam w Biedronce i kiedy oglądałam silikonowe foremki, starszy pan zaczepił mnie i polecał mi te noże. Widać było, że był bardzo zadowolony z zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłem je kiedyś, do dziś mi służą.
    Cieniutko kroją pomidory, cytryny na serio nie mam nic do zarzucenia.
    Zakupiłem je za psie pieniądze, niewiele od nich oczekiwałem sądząc po cenie, ale jak widać mała cena często idzie w parze z jakością.
    Polecam każdemu, noże od Mango mogą się schować, ów nóż pękł mi kiedyś na pół z powodu przyłożenia zbyt dużej siły... Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka cena taka jakość - nie polecam. po miesiącu nóż jest zwyczajnie tępy

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłem jak się tylko pojawiły od tamtego czasu średni złamałem na piersi kurczaka (filet) a duży stracił czubek i się wyszczerbił , jak na razie najmniejszy jest nie do zdarcia . Chciałbym podkreślić że w kuchni spędzam dziennie po około połowę każdego dnia bo uwielbiam gotować więc noże tak naprawdę są wykorzystywane w 101%. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też kupiłam nóż, ten największy, niestety w skutek głupoty nóż mi się wyszczerbił. Nie wiecie gdzie można kupić te noże? Jestem/byłam z niego naprawdę zadowolona, dlatego chętnie nabyłabym te noże, bo są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do dziś mam te noże i uważam, że są świetne, chciałabym takie kupić ponownie.
    Oczywiście jak ktoś kroi nimi kości albo kroi na talerzu, zamiast desce, ociera o brzeg miski itp. to nie posłużą, bo to przecież ceramika. Wystarczy wiedzieć jak ich używać i o nie dbać, są super.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2