Reklama

piątek, 12 kwietnia 2013

Plandeka z Biedronki

Plandeka w Biedronce jest sprzedawana od 11.04.2013r. i kosztuje niecałe 35zł. Plandeka jest dostępna w dwóch zestawach - 4 sztuki o mniejszych wymiarach lub 2 sztuki o większych wymiarach. Dostępne kolory to czarny i niebieski.

Plandeka samochodowa Biedronka
źródło: biedronka.pl

Plandeka z Biedronki - do wyboru:
- zestaw 4 plandek o wymiarach 2x3 m
- zestaw 2 plandek o wymiarach 3x4 m
- oczka do mocowania co 1 m
- 2 kolory do wyboru
- chroni przed: deszczem, słońcem, wiatrem

Ulotka z Biedronki:
Plandeka samochodowa Biedronka ulotka

4 komentarze:

  1. Kupiłem zestaw 4 plandek przed wymianą opon na letnie. Przydają się. Można je sobie rozłożyć w samochodzie na siedzeniach i w bagażniku, i nie bawić się we wkładanie kół do worków i pokrowców, tylko położyć bezpośrednio na plandekę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnego tzn do wszystkiego.
    Teściowi kupiłem do stodoły i teściowej do ogródka no i oczywiście sobie też 1 zestaw zafundowałem. Przyda się na pewno.
    Za małą kaskę coś naprawdę przydatnego!!!
    Osobiście polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tesciowej do ogrodka? Chyba zeby ja w nia zawinac i zakopac

      Usuń
  3. Całkiem niezły stosunek ceny do jakości, też kupiłem od razu 3. Mogliby wznowić taką edycję na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2