Reklama

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Zestaw dwóch żarówek samochodowych z Biedronki

Zestaw dwóch żarówek samochodowych w Biedronce będzie sprzedawany od 02.04.2013r. i będzie kosztował niecałe 13zł. Do wyboru mamy żarówki H1 55 W, H7 55 W, H4 60/55 W.

żarówki samochodowe Biedronka
źródło: biedronka.pl

Zestaw dwóch żarówek samochodowych z Biedronki - opis:
- wydajny, kompaktowy żarnik
- wydłużona żywotność
- do wyboru: H1 55 W, H7 55 W, H4 60/55 W

Ulotka z Biedronki:
żarówki samochodowe Biedronka ulotka

33 komentarze:

  1. W ulotce nie ma podanej firmy / producenta co źle wróży jakości. Jeśli firma się do tego produktu nie przyznaje lub jest to firma "krzak" to lepiej kupić jakieś firmowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. idiota -masz napisane ,że Dekra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozśmieszaj mnie. Dekra tylko przebadała ten produkt i dała swój certyfikat.

      Jak chcesz wiedzieć co to dekra to masz info z googla poniżej:
      "DEKRA Certification w Polsce jest bezstronną i niezależną w decyzjach jednostką certyfikacyjną zajmującą czołową pozycję na polskim rynku certyfikacji."

      Usuń
    2. Coś mi się wydaje, że dałeś się zrobić na tanią prowokację.

      Usuń
    3. Kupiłem 4 lata mi świeciły i bardzo ladna bielutka barwa właśnie szukam ich żeby kupić bo już w biedronce ich nie ma

      Usuń
  3. Chińskie badziewie.Jak wszystko,co jest sprzedawane z urządzeń w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli chińskie produkty sprzedawane w sklepach innych niż Biedronka nie są badziewiem?

      Usuń
  4. Kupiłem z ciekawości, jak będę źle świeciły to chociaż pudełko zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. poswieco miesiac i ch.j je strzeli

    OdpowiedzUsuń
  6. moje świeciły ok 3 tygodni

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłem bo myślałem że świecą na biało lecz nie pisze na opakowaniu barwa 3200k Pod pudełkiem Made in China ;)
    Podłączyłem jedną Philipsa drugą z Biedronki myślałem że za sprawą niebieskiej końcówki będzie na biało świecić. Tak samo jak zwykła paczę do lampy a tam dymek idzie ;) Wykręciłem w domu podpiąłem na krótko pod 12v końcówka żarówki pomalowana na szaro topi się i leci dymek trochę się wytopi tak z 10 -20sek i przestanie. Niesamowicie ciepłe są Kwoka normalnie ;) A Pobór prądu zmierzę w szkole .
    Co do jak oświetla na drodze nie sprawdzałem .

    OdpowiedzUsuń
  8. szajs do potęgi!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czego się spodziewacie od żarówek za 12zł, przecież to zwykłe żarówki i po prostu mają świecić, zresztą dobra żarówka świeci w zakresie 1500 lumenów, bo taka wartość jest podana w przepisach i nie może mieć tej wartości przekroczonej poza małym marginesem błędu.
    Żarówki typu plus więcej światła też muszą się trzymać 1500 lumenów, więc pole manewru jest nie wielkie przy produkcji takiej żarówki, pewnie zabawa konstrukcją samego żarnika, świecić będą lepiej ale bez szału i oczywiście skrócona żywotność.

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie w kurniku dobrze świecą, kury zadowolone i jakby znoszą więcej jajek

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest napisane: "Wydłużona żywotność", zobaczymy jak długo u mnie pociągną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Pisałem wyżej,że zmierzę pobór prądu UWAGA H7 wynosi on 60 Watów dokładnie jedna żarówka 59.94Wata a druga 60,36
    na starcie z zimna dochodziły nawet do 65Wat.
    Więc mogą uszkodzić leflektor wydzielają sporo ciepła pobierają dużo prądu świecą na żółto a z jakością oświetlenia nie testowałem.
    Główka dymi po 1 włączeniu przez około 20sek .

    OdpowiedzUsuń
  13. kolego większość żarówek masz 55/60W i nawet te 65W nie uszkodzi Ci reflektora, co innego jak byś wstawił 100W której i tak nie możesz zamontować legalnie, z resztą słusznie. Istnieje też takie coś jak błąd pomiarowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś kupiłem taki zestaw z Biedry i o mało nie spaliła mi się instalacja. Odradzam

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe tu psioczycie a w innych marketach też kupujecie marketowy tani chłam, ciekawe ile osob kupuje markowe żarówki

    OdpowiedzUsuń
  16. prąd mierzymy w AMPERACH [A], a moc w WATACH [W]

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co wy tu wypisujecie :) Ja kupiłem, świecą i jestem bardzo zadowolony. Normalne żarówki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapewne większość komentujących nie miało tych żarówek w dłoni.
    Żarówka całkiem porządnie świeci. Certyfikat dekry oznacza że żarówki spełniają określone normy jakościowe. Biedronka nie może sobie pozwolić na podrabianie certyfikatów.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie żarówka Philipsa za 24 zł świeciła jakieś 3 miesiące i spaliła się. Teraz kupiłem zestaw dwóch żarówek w supermarkecie za 12 zł i świeci już 5 miesięcy. I napewno nie są ciemniejsze. Dajecie się nabierać na marketingowy bełkot.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem elektronikiem /43l/ . Wkładałem już Bosch, Osram /Light po 52zł/1szt !/, Philips i po 1/2 roku też padają .Te z biedronki mam już trzy tygodnie świecą tak samo. Każdy towar to trochę loteria, przeciesz to tylko 10 zł !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie świeciły średnio 3 tygodnie a jedna 2 tygodnie, nie warto kupować tych żarówek dymek faktycznie leci przez pierwsze 10 sekund ale główka żarówki po spaleniu dalej jest nieuszkodzona. Żarówka świeci żółtym światłem, jakość oświetlenia drogi przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam ja kupiłem takie żarówki z ciekawości jak tylko po raz pierwszy były w biedronce barwy biała,zimna H1 świecą do tej pory w Passacie b4 i jestem zadowolony kupiłem dwa pudełka wstawiłem żarówki do świateł mijania i drogowych i świecą bardzo dobrze nie mam zastrzeżeń :) jak na taki czas to świeca długo za taka cenę

    OdpowiedzUsuń
  23. ŻARÓWKI W CZERWONYM OPAKOWANIU TO LIPA.DYMIA SIE.KILKA DNI SMIERDZI JAK BY SIE COS PALILO.SWIECA TAK SOBIE,BEZ REWELACJI.CERTYFIKATY DEKRY TO JAKAS SCIEMA.W LAPE DOSTALI PEWNIE.NA KILKU PRODUKTACH SIE PRZEKONALEM.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wstawiłem w marcu i do tej pory świetnie świecą, światło mocniejsze niż zwykłej żarówki, wydaje się być bielsze (reflektory też ładniej wyglądają). Co do dymienia - owszem dymią przez jakieś 15-20 sekund od pierwszego włączenia, dlatego lepiej przed włożeniem do klosza zaświecić je na ok. 30 sek i dopiero później zamontować w kloszu (wszystkie żarówki tak sprawdzam, bo już wcześniej z takim problemem się spotkałem). W swoim przedziale cenowym produkt bez konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ludzie o czym piszecie. Jakość żarówki to jedno , druga sprawa to reflektor w samochodzie. To on jest najważniejszy w jakości światła padającego na drogę

    OdpowiedzUsuń
  26. Równie gówniane mogą byc zarówki hella postrzegane jako firmowe, wiec tak nie psioczcie na zarówki z biedry. Jedna helle H1 kupilem w polsce/made in india, druga na Chorwacji/made in india, obie wymienilem razem, swiecily ok ale przy wyjmowaniu ich (delikatnie) w OBU zarnik odlecial :] Wyjmowalem, bo zmienialem na tungsramy megalight.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szajs HNG , atest DEKRA to ściema , świecą 2 - 3 tygodnie ,wymienili na reklamacji i to samo max 3 tygodnie, opakowanie warte więcej niż te żarówki, kupione na allegro za 9 zl. NEOLUX H7 świecą 2 lata.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja kupiłem w tamtym roku w takim czerwonym opakowaniu h7 i h4 latam na nich od tamtej pory swieca super na biało

    OdpowiedzUsuń
  29. U siebie jeżdżę na h4 po doklanie roku padla pierwsza akurat ostatnio byly znów w promocji wiec sie nalozylo to kupilem juz na zapas bo jestem mega zadowolony fajne swiatlo ladny rozkład u siostry w b5 4szt h1 jezdza juz kilka mcy na soczewkach daja swietnie radę wiec poza wypaleniem z reszta w markowych tez sie zdarza dymienie to nie mam nic do zarzucenia polecam z czystym sumieniem :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2