Reklama

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Lodówka turystyczna energooszczędna Ezetil z Biedronki

Lodówka turystyczna energooszczędna Ezetil w Biedronce jest sprzedawana od 10.06.2013r. i kosztuje 299zł. Lodówka Ezetil zapobiega niezamierzonemu zamarzaniu chłodzonych towarów a gumowa uszczelka w pokrywie ogranicza powstawanie skroplin.

Lodówka turystyczna energooszczędna z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Lodówka turystyczna energooszczędna Ezetil z Biedronki - opis:
- zasilanie 12 V/230 V
- pojemność: 37 l
- składana rączka, kółka ułatwiające transport
- idealna na rodzinne wyprawy
- ekologiczny system chłodzenia to oszczędność do 70% kosztów energii rocznie

Ulotka z Biedronki:
Lodówka turystyczna energooszczędna z Biedronki ulotka

2 komentarze:

  1. Kupiłem używam już 3 rok. Jestem zadowolony, bardzo dobrze chłodzi posiada regulator temperatury, nastawiłem na max rano pokazał się szron na radiatorze wewnątrz przy temperaturze zewnętrznej 25 st.. Bardzo dobrze chłodzi według mnie. Byłem kilka razy na kempingu umieszczone w niej produkty spożywcze były rzeczywiście zimne a piwo idealne do picia czyli zimniutkie (a na tym właśnie mi zależało), tylko oczywiście trzeba odczekać kilka godzin, no ale to tak samo jak w normalnej lodówce sprężarkowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2