Reklama

środa, 10 lipca 2013

Urządzenie do domowych lodów z Biedronki

Urządzenie do domowych lodów w Biedronce jest sprzedawana od 04.07.2013r. i kosztuje 69zł. Zrób samodzielnie swoje ulubione lody! Aby zrobić lody należy wykonać następujące kroki: 1. Schłódź misę wewnętrzną w zamrażarce 24 godziny przed produkcją lodów. 2. Przygotuj masę do lodów zgodnie z instrukcją i wstaw do lodówki na minimum 4 godziny. 3. Urządzenie włącz przyciskiem znajdującym się w pokrywie. 4. Przez otwór w pokrywie napełnij misę przygotowaną wcześniej masą. 5. Maszynka ukręci i zamrozi lody, które są gotowe do podania.

Maszynka do domowych lodów
źródło: biedronka.pl

Do maszynki do domowych lodów dołączona jest książeczka z przepisami. Oto przykładowy przepis na lody waniliowe z bananami.
Składniki: 2 żółtka jaj Ale Jaja, 200 ml mleka 1,5% Mleczna Dolina, 200 ml śmietany 30% Mleczna Dolina, 50 g cukru pudru, 50 g cukru wanilinowego, czekolada Luximo, banany. Przygotowanie: Żółtka ubijamy z cukrem pudrem i cukrem wanilinowym, dodajemy zimne mleko. Śmietanę ubijamy na sztywno, po czym łączymy z masą jajeczną. Masę schładzamy i wlewamy do urządzenia do lodów. Gotowe lody podajemy z czekoladą i bananem.

Maszynka do domowych lodów z Biedronki - opis:
• pojemność: 1 l
• możliwość przygotowania własnego smaku lodów, dla dużej ilości osób
• dołączona książeczka z przepisami

Ulotka z Biedronki:
Maszynka do domowych lodów ulotka

32 komentarze:

  1. O ile maszynka potrafi kręcić wyśmienite lody, to przepisy z książeczki można wyrzucić do kosza, gdyż stosując je narażamy się na salmonellę, a ilość cukru w tych przepisach jest porażająca. W internecie jest dużo przepisów z dużo mniejszą ilością cukru w lodach (i są pyszne), w których to przepisach jest etap podgrzewania masy przed zamrożeniem (co zabija ewentualną salmonellę). Mój egzemplarz kręcił lody już 3 razy, ale strasznie piszczy pod obciążeniem masą lodową. Sprawia wrażenie, jakby jego dni były policzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciek wklej tu jakieś sprawdzone przepisy na lody. Będę wdzięczna ;)

      Usuń
    2. są 2 typy przepisów na lody - te z gatunku "wymieszasz wszystko na zimno...

      ... i te gdzie jajka, cukier i śmietankę się miesza do granicy wrzenia w kąpieli wodnej = przy zagotowaniu zważy się śmietanka więc trzeba pilnować, ale salnonella ginie w 60-70 stopniach czyli przepis jest bezpieczny - radzę przy szukaniu w internecie zwracać na to uwagę ;)

      Usuń
  2. Kupiłam tę maszynę, dzisiaj po raz pierwszy robiłam lody... Postąpiłam tak jak nakazano w instrukcji - misa siedziała w zamrażalniku ponad 24h, mieszanka lodowa była wcześniej schłodzona, maszyna działała 30 minut a lody dalej płynne... Nie mam pojęcia co mogłam zrobić źle, ale jak dla mnie to nie tak powinno to wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.. :) i jak po dluzszym uzytkowaniu tego urzadzenia, oplaca sie kupic czy nie??Bo u mnie teraz jest za 50zl..i sie zastanawiam..

    OdpowiedzUsuń
  4. warto kupic ponieważ trzeba przygotowac dobra mase do lodow a nie robic na szybko zeby tylko bylo a maszyna nic do jakosci lodow nie ma, a co do salmonelli to nieprawda, ja sie znam poniewaz wlasnie skonczylem szkole gastronomiczna na profilu technik zywienia i uslug gastronomicznych. Czyli podsumowujac paszynka jest bardzo dobra do produkcji domowych lodow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maszynka jest oki, zrobiłam już kilka razy lody i zawsze wyszły :) podstawą jest dobry przepis na lody - z doświadczenia wiem że te z jajkami są najsmaczniejsze (jajka podgrzewam). Ja kupiłam maszynkę w promocji za niecałe 35 zł i zdecydowanie się nie zawiodłam. Czasem tylko maszynka wydaje dziwne dźwięki (silniczek) ale dalej działa więc widać taki jej urok. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłem ją dzisiaj za 25 zł i dopiero jutro będe robić i się zastanawiem nad tą misą którą wkładamy do zamrażalnika czy to morze być w zwykłej foliowej siatce czy w jakiejś specjalnej???

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam ją i ja za 25 zł - warto było poczekać ;) Lody właśnie się kręcą i po godzinie są mocno więc muszą jeszcze na trochę trafić do zamrażalnika. Maszyna na razie działa ok. Zgadzam się z przedmówcami że najważniejszy jest przepis - maszyna jest tylko po to by lody miały odpowiednią konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ją kpiłem za 0 parę złotych

    OdpowiedzUsuń
  9. TEŻ JĄ KUPIŁEM ZA 20 PARĘ ZŁOTYCH

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam ostatnio za 20 zł, zrobiłam lody truskawkowe z przepisu i wyszły przepyszne, na szczęście nikt się salmonelli nie nabawił :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłem maszynkę za 20zł, ale w opakowaniu brakuje instrukcji. Czy znajdzie się dobra dusza, która ją zeskanuje bądź zrobi zdjęcia i wstawi tutaj bądź wyśle na maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instrukcja jest dostępna w wersji elektronicznej na info@joinco.com.pl

      Usuń
  12. ma ktoś instrukcje i mógłby mi zeskanować i wysłać na maila zamga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Maszynka działa, ale zapomnieli dodać instrukcję :/ wkleji ktoś jakiś przepis będę serdecznie wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadka Biedronki.
    Mleko z dyskontu zostało zdyskwalifikowane

    Mleko Mleczna Dolina z dyskontu Biedronka, jako jedyne zostało zdyskwalifikowane podczas testu mlek przeprowadzonego przez Fundację Pro-Test. Spośród czternastu zbadanych produktów różnych marek mleko z dyskontu wypadło najgorzej. Było zwyczajnie zepsute.
    Testerzy z Fundacji Pro-Test zbadali sześć marek mleka pasteryzowanego w niskiej temperaturze (tzw. świeże), sześć pasteryzowanych w wysokiej temperaturze oraz dwa rodzaje mleka UHT. Oprócz markowych produktów w teście uwzględniono również marki własne sieci handlowych - Lidla, Kauflanda, Tesco i Biedronki. I to właśnie mleko z największej sieci dyskontowej w Polsce wypadło najgorzej – zostało zdyskwalifikowane.

    Jak sklepy naciągają nas byśmy wydali więcej
    Test keczupów Wirtualnej Polski. Sprawdź co jesz
    - Badania mikrobiologiczne i sensoryczne mleka były przeprowadzane w dwóch niezależnych akredytowanych laboratoriach (w laboratorium w Polsce przeprowadzaliśmy badania sensoryczne mlek, zaś w laboratorium w Niemczech – pozostałe badania), które stwierdziły negatywne wyniki mleka z Biedronki. Po otwarciu butelki naukowcy stwierdzili, że mleko to nie nadaje się do przeprowadzenia badania sensorycznego - wyjaśnia Joanna Wosińska z Fundacji Pro-Test.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fundację Pro-Test lansuje mleko pasteryzowane i jednocześnie mikrofiltrowane, czyli to co zostaje to biała ciecz bez smaku i zapachu. Ta ciecz zwana dalej np. świeże mleko ma oczywiście przedłużoną trwałość.Producentom o to właśnie chodzi. Pije mleko z Biedronki od kilku lat i nigdy nie trafiłem na mleko zepsute. Smak różny, zależny od mleczarni. Ostatnio, niestety, chyba po fali krytyki moja Biedronka wprowadziła do sprzedaży mleko pasteryzowane i mikrofiltrowane. Po ten jeden produkt muszę chodzić do sąsiedniego sklepu.Jeśli chodzi o fundację Pro-Test, dla mnie to organizacja zupełnie nie wiarygodna, i dziwi mnie ekscytacja ich pseudo testami.

      Usuń
    2. Mleko UHT to biała ciecz bez smaku i zapachu, UHT czyli ultra high temperature, a mikrofiltrowane to mleko poddane filtracji a potem pasteryzowane w niskiej temperaturze. Proszę nie wprowadzać w błąd!

      Usuń
  15. "Po otwarciu butelki naukowcy stwierdzili..." Kto kupuje mleko w butelce? W Biedronce kupuje się mleko w kartonach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko w kartonie to UHT, w butelce z lodówki jest mleko świeże i to było przedmiotem testu.

      Usuń
  16. prosze wyslijcie mi /oczywiscie o ile to moliwe / instrukcje obslugi oraz przepisy gdyz ja nie mialam szczescia i takowej nie bylo w szczelnie zamknietym kartonie dziekuje maria5228@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Czy ktos bylby tak mily i moglby mi wyslac skan tej ksiazeczki ktora byla dolaczona to tej maszynki bo ja niestety jej nie mialam :-( bylabym wdzieczna 😄 to moj meil siwula89@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej!Ja również nie miałam ani książeczki z przepisami, ani instrukcji obsługi.Jeśli ktoś zechce przesłać skan będę bardzo wdzięczna.Oto mój mail joanna.tolwinska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepis na moje lody truskawkowe. Polecam;) Ilośc miodu zależy od słodkosci truskawek.
    Składniki:
    - 600 gram truskawek
    - 250 ml śmietanki 30 %
    - 3 łyżki miodu

    Przygotowanie:
    Truskawki oczyszczamy z szypułek, myjemy i osuszamy. Miksujemy na niezbyt gładki krem, dobrze jak zostaną nam kawałki truskawek. Mieszamy pulpę truskawkową z bardzo zimną śmietanką. Jeżeli mamy czas możemy schłodzić wszystko jeszcze w lodówce, skróci to czas robienia lodów. Jeżeli nie to nic się nie dzieje. Całość przelewamy do maszynki i ją po prostu włączamy, czas przygotowania lodów w mojej domowej maszynce wynosi 40-60 minut. Tylko pamiętajcie przed zrobieniem lodów należy misę zmrozić przez 24 godziny.

    Zapraszam również na mojego bloga:http://zyciezaczynasiewkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam cY mógł by ktoś wysłać instrukcja na mejla majeczka.wyzykowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłem maszynkę do lodów instrukcj nie ma by ktoś mi przesał zdjęcie wszystkich stron instrukcji na emila michal.skiera@vip.onet.pl bym był wdzięczny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety też kupiłam oryginalnie zapakowany produkt bez książeczki więc bylabym wdzięczna, gdyby ktoś mógł się podzielić skanem... Email sklep @dlazdrowotnosci.pl z góry wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam.Ja nie mialam niestety tez orginalnie zapakowanego produktu i po kupieniu okazalo sie ze nie mam książeczki z przepisami.Mógłby ktoś mi napisac lub wysłać zdjęcie książeczki z przepisami tylko wyraźne zdjęcie.
    Mój e-mail to 230503viki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ktos wie, co robić, gdy spod obrzeża misy ,,coś" się wydostalo?Takie białe proszkowate coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dało radę coś z tym zrobić? Też mam z tym problem

      Usuń
  25. to resztki gładzi gipsowej extra finisz.
    Majster

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2