Reklama

sobota, 31 sierpnia 2013

69-częściowy zestaw narzędzi z Biedronki

69-częściowy zestaw narzędzi w Biedronce jest sprzedawana od 29.08.2013r. i kosztuje niecałe 30zł. Na allegro identyczny zestaw kosztuje prawie 50zł. 

69-częściowy zestaw narzędzi z Biedronki
źródło: biedronka.pl


69-częściowy zestaw narzędzi z Biedronki to komplet bardzo przydatny do szybkich prac domowych i nie tylko, a wszystko zapakowane w wygodne pudełko.

Ulotka z Biedronki:
69-częściowy zestaw narzędzi z Biedronki ulotka

10 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie. Może się suszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za tę cenę to lepiej kupić kilka bitów dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden torx ESD marki Wiha kosztuje 35 zł... Kup mi takich kilka w cenie 30 zł...

      Usuń
  3. A ja kupiłem sobie na działkę, zawsze się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, że kupiłeś ten zestaw ale może napisz czy jest dobrej jakości i czy warto za tą cenę :-))

      Usuń
  4. Kupiłem, wygląda nieźle. Zobaczymy czy posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłem jak za tą cenę jest niezły ten najbardziej delikatny bit mi pękł ale nic dziwnego używam tego zestawu 12h dziennie więc miał prawo, uważam że za tą cenę warto jedna mała skrzyneczka a prawie wszystkie potrzebne bity moim zdaniem się opłaca

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw w tej cenie i bty nawet nienajgorszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  7. witam wszystkich
    użytkuje ten zestaw do prac przy motocyklach i jeśli chodzi o tak zwaną jakość do ceny uważam że doskonały jak do tej pory nie wyrobiło się nic -dużo zależy od tego w jaki sposób używa się -wiadomo że przez siłe kręcenie czy co kolwiek innego używanie nie z przeznaczeniem to nawet najlepsze narzędzie ma prawo ulec zniszczeniu
    jestem jak do tej pory zadowolony z zestawu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wie ktoś może gdzie to jeszcze można kupić ?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2