Reklama

poniedziałek, 9 września 2013

Lampki LED z Biedronki

Lampki LED w Biedronce są sprzedawane od 09.09.2013r. i kosztują niecałe 14 zł za komplet. Lampki mają mocne, energooszczędne diody LED idealne do oświetlenia wnętrza szafy, łazienki czy miejsca do czytania.

Lampki LED z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Lampki LED z Biedronki - opis:
- mocne, energooszczędne diody LED
- łatwy montaż przy pomocy dwustronnej taśmy klejącej
- włączenie i wyłączenie przez naciśnięcie panela świetlnego
- idealne do oświetlenia wnętrza szafy, łazienki czy miejsca do czytania
- w komplecie 3 lapmki
- 6 wzorów do wyboru

Ulotka z Biedronki:
Lampki LED z Biedronki ulotka

6 komentarzy:

  1. Szajs nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Anonimowy13 września 2013 01:59
      Dzięki za wyczerpującą opinię. Podałeś w niej chyba wszystkie plusy i minusy tych lampek. Co skłoniło cię do tak wyczerpującego komentarza :P

      Ja kupiłam 2 lata temu i do tej pory działa. Moja ma dodatkowo czujnik ruchu i zmierzchu.

      Usuń
  2. To kupiłaś chyba lampkę OSRAM a nie biedronki. Również poprosił bym bardziej wyczerpujące opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra chińszczyzna i lampki non stop zdziałają do tej pory więc nie osraj sie ;)

      Usuń
  3. Kupiłam te lampki, gdy urodził mi się Synek,aby nie włączać większej lampki i go nie rozbudzać przy karmieniu. No więc moje odczucia są takie- każda lampka dawała bardzo dobre światło, nie było rażące, ale takie delikatne. Przykleiłam je do ściany, parę razy zdarzyło im się spać przy włączaniu, ale to raczej wina ściany, bo jest na niej struktura, gdyby była gładka to pewnie nie byłoby problemu.
    Od jakiegoś czasu leżą schowane, bo nie były mi już potrzebne, ale wkładałam baterie, żeby je sprawdzić i działają, więc mogę je polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam je w kuchni pod szafkami wiszącymi - nad blatem. Super się sprawdzają, dają co prawda delikatne białe światło ale mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2