Reklama

poniedziałek, 30 września 2013

Słuchawki Philips SPH-2500 z Biedronki

Słuchawki Philips SHP-2500 w Biedronce będą sprzedawane od 03.10.2013 r. i będą kosztowały niecałe 40 zł. Długość kabla to aż 6 metrów.

Słuchawki Philips SPH-2500 z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Słuchawki Philips SHP-2500 z Biedronki - opis:
- pasmo przenoszenia: 15-22 000 Hz
- maksymalna moc wejściowa: 500 mW
- czułość: 106 dB
- wtyczka jack oraz minijack
- regulacja głośności

Ulotka z Biedronki:
Słuchawki Philips SPH-2500 z Biedronki ulotka

52 komentarze:

  1. Ciekawe czy można sprawdzić jak leżą na uszach (czy nie cisną)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie że można. Sprzedawcy nie uczynili mi żadnego kłopotu w ich przymierzeniu i pobawieniu się nimi przed zakupem.

      Usuń
    2. mam ten model juz od dawnna i sa dobre wygodne i ba dobry bass polecam za ta cene w pol sam bym kupił

      Usuń
  2. pewnie beda w blistrze wiec zapomnij

    OdpowiedzUsuń
  3. Leżą dobrze, jakość wykonania dobra, jakość dźwięku niestety mizerna. Plusem jest tu cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto posłuchać zanim się oceni.
      Dźwięk jak za tą cenę jest dobry i raczej trudno znaleźć inne słuchwaki tej jakoś w porównywalnej cenie.

      Usuń
  4. Mam te słuchawki od 5-6 lat, kupowane w Auchan. Polecam każdemu, świetna jakość, a cena 40zł jak za nie to prawie jak za darmo. Trwałe, dobre i tanie. Czego chcieć więcej? A, nazwa modelu to SHP , nie SPH. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko OK, tylko podłącz do TV i niech Ci teraz dziecko przebiegnie... katastrofa, wiem, wiem można kupić bezprzewodową ale może akurat ktoś o tym nie myśli w tej chwili a potem bęc!

      Usuń
    2. @up
      Ale akurat ten argument tyczy się każdych przewodowych słuchawek a nie tych konkretnych. Także Twoje czepialstwo jest nieuzasadnione.

      Usuń
  5. Jednymi słowy za tę cenę polecacie? ;) moje słuchawy za 20zł coś się psują.. :D więc bym sobie zakupił te.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobna sytuacje wiec je raczej tez kupie

      Usuń
  6. kupilem - graja cicho to jest najwieksza wada tv musi byc na maxa ustawiony - plastik raczej tandetny, basy sa w miare natomiast wysokie tony sie gdzie pogubily. werdykt: do TV dobre (6m kabla!) ale do sluchania muzyki zdecydowaie NIE.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj oddałem, żeby było jakoś słychać, to odtwarzacz prawie na maxa trzeba dać.

    OdpowiedzUsuń
  8. znaczy się bubelllll

    OdpowiedzUsuń
  9. sprzet kupuje się w sklepach i trzeba mieć co najmniej 200 zl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uważaj bo ktoś kto korzysta ze zintegrowanej dźwiękówki będzie kupował słuchawki za 200zł. Ja nigdy nie dałem za słuchawki więcej niż 70zł. Te Philipsy które kupiłem 1,5 roku temu są świetne. Nie wiem czy teraz drugich jeszcze sobie na zapas nie kupie bo 40zł to na prawdę warto za te słuchawki.

      Usuń
  10. Nie rozumiem ludzi, którzy narzekają na jakoś dźwięku dając zaledwie 40zł za słuchawki ! Przecież nie na darmo w sklepach są słuchawki po 200-300zł - jak kupujesz bubel to się musisz liczyć z niskimi parametrami / jakością itp Ja na elektronice nigdy nie oszczedzam - wolę zapłacić raz, a dobrze i cieszyć się przez parę lat dobrym sprzętem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem ludzi, którzy narzekają na jakoś dźwięku dając zaledwie 40zł za słuchawki ! Przecież nie na darmo w sklepach są słuchawki po 200-300zł - jak kupujesz bubel to się musisz liczyć z niskimi parametrami / jakością itp Ja na elektronice nigdy nie oszczedzam - wolę zapłacić raz, a dobrze i cieszyć się przez parę lat dobrym sprzętem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie rozumiem ludzi, którzy narzekają na jakoś dźwięku dając zaledwie 40zł" - Widzisz, kupiłem ze dwa lata temu Laptopa 17 cali procek czterordzeniowy, i dałem tylko 1400 zł. Kupiłem w zeszłym roku aparat fotogr. Nikon 16 megapikseli, 26 x zoom, za niewiewielkie pieniądze i jestem zadowolony - nie zawsze tanie oznacza kiepskie.

      Usuń
  12. Czy ktoś może napisać jaka jest impedancja?

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym je kupił, ale najważniejsze czy będą wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupujac sluchawki za 40 wiedzialem ze nie bede super, ale chcialem je do TV (bo czasami wieczorem zeby nie budzic tak wlasnie ogladam TV) mam tez sluchawki wlasnie za ok 200PLN i z nimi porownalem. jak juz pisalem to TV sa ok do reszty juz nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie jest bubel tylko słuchawki hifi które potrzebują wzmacniacza aby dobrze i głośno grały, do telefonu czy innego odtwarzacza przenośnego napewno się nie nadają, chyba że zastosujemy wzmacniasz słuchawkowy. Mimo wszystko za tę cenę jeśli ktoś szuka słuchawek nausznych to nie jest zła propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiecie do kiedy są sprzedawane te słuchawki ?

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie je kupiłem i bieda straszna, będę chciał je oddać, niesamowicie cicho grają i nic się nie da z tym zrobić, na pewno nie mam zamiaru kupować wzmacniacza słuchawkowego za 100 zł do słuchawek za 50...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu, odwróć paragon na drugę stronę i przeczytaj, produkt może być bez żadnego uzasadniania zwrócony następnego dnia nawet, Kochani nauczmy się wykorzystywać to co dają nam markety, kupujmy i z uśmiechem na twarzy zwracajmy

      Usuń
  18. a kabel ma złączkę?
    czy jest jedynie całością (6m)
    czy da się go rozłączyć na dwa mniejsze kable?

    OdpowiedzUsuń
  19. Słuchawki OK. Jakość dzwieku i glosnosc dobra. Wyczuwalny bas nawet przy malej glosnosci. Dosc lekkie, przez to wygodne. Dlugi kabel, zakonczony mini jack, dolaczona przejsciowka jack

    OdpowiedzUsuń
  20. mogą cicho grać bo długiiiii kabel jest, próbował ktoś skrócić i zobaczyć jak grają?
    bobix

    OdpowiedzUsuń
  21. straszny bubel, kupiłem mamie na prezent, grają strasznie cicho, jutro idę je oddać

    OdpowiedzUsuń
  22. W rzeszowie na otwarcie biedry sa po 29,99zl
    Mam sennheisEry hd205 ii. Warto brac jako awaryjne drugie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś drzwięku żenada szkoda kasy !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. do tych co mówią "grają strasznie cicho" sprawdźcie regulator głośności na kablu, bo mam te słuchawki od chyba 5ciu lat i jak podłączam pod lapka na maxa to są za głośne..

    OdpowiedzUsuń
  25. - żeby był ustawiony na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. czyli co? polecacie?

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz są po 29.99 zł :D.Przynajmniej u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. No sam kupilem teraz za 30zl bez grosza. A co do jakosci za tą cene bardzo dobre.
    nie narzekam na to ze nie ma audiofilskiego brzmienia wszystkich tonów, miękki basik i zrozumiale dialogi (ogladając tv) nie charczy, wiec w czym problem? Wygodne -dosc duze (ogrzewają uszy przed zimnem :P) i regular glosnosci -wiec jestem za tą cene zadowolony, a i wygląd fajny, nie mowiac o logo znanej firmy - na bazarze nie ma nawet taniej no-namów podejrzewam :)Acha i dużego jacka przejsciowkę ma na wieże np) I jedna wada..... ...troche za długi kabelek z 3.5 metra byłoby idealnie:D ale lepiej za dlugi niz za krotki.

    OdpowiedzUsuń
  29. ktos wie? one są takie że jak idzie sie ulicą to słychac jadące samochody czy muzyke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie izolują od dzwięków z zewnątrz. Plastik jest cienki i nie wygłuszony po za tym muszle wykonane są z wysokiej gąbki, więc to nie sa słuchwki na ulicę. Wogóle nie polecam chodzenie w słuchawkach po mieście bo można wpaść pod tramwaj lub samochód.

      Usuń
  30. u mnie w miejscowosci w biedronce są za ....29.99 zł a tu dyche wiencej

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja je dziś kupiłem za 25 i są rewelacyjne a jak ładnie przylegają i jak fajnie słychać...:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupiłem ten model 2 lata temu w znanej dużej sieci z rtv agd. Dałem za słuchawki 99 zł. Porównałem je z tymi z biedronki. Budowa i wykonanie(z zewnątrz) praktycznie identyczne. Po rozkręceniu obu widać różnicę. "Głośniki" innego typu, przewód w tych tanich o znacznie mniejszym przekroju. Jakość dźwięku sprzętu z biedronki bez porównania gorsza. Mniejsza czułość. Pasmo przenoszenia zawężone do tonów niskich i średnich. Bardzo przytłumiony sopran. Wniosek z tego taki że za tą kasę to dobry produkt, ale jeśli oba to oryginalny Philips to ta firma "schodzi na psy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mi sie wierzyć że są różne wersje SHP2500 Wszystkie które widziałem są identyczne.

      Usuń
  33. ja kupilem w biedronie za 25 i nie załuje jak by nie grały nawet za 25 złoty nie warto nocic z powrotem i siare sobie robic ze zwrotem !

    OdpowiedzUsuń
  34. Zarówno w TV jak i na lapku głośność musi być na maxa żeby dało się jako tako słuchać. To jest parodia bo normalnie w każdych słuchawkach jak sie na maxa walnie to nie da się słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Podzielam zdanie kolegi. Sluchawki pracujac na kablu z innym sprzetem musza byc podgloszone Na maxa na TV lapku itp. Jakosci dzwieku w skali od 1 do 10 dalbym 6,5. Jakosc wykonania jest dobra, sluchawki sa wytrzymale.To co w nich przeszkadza to dlugi kabel i cichosc grania. Ale czego spodziewac sie po urzadzeniu za nie spelna 40 zl

    OdpowiedzUsuń
  36. dzis zakupilem te suchawki za 20 zl w bierdonce w Radomiu na wierzbickiej otwarcie biedronki i musze przyznac ze daja sobie rade jak na ta cene. po podlaczeniu sluchawek bezposrednio do komputera mialem wrazenie ze cicho graja (gorzej niz esperanza za 10 zl ) a to przeciez philips i myslalem ze to wada i dlatego takie tanie :) nie moglem jednak dac za wygrana i podlaczylem przez wzmacniacz i dopiero teraz poznalem jakosc tych sluchawek. sa to tanie sluchawki (studyjne) typowo pod wzmacniacz wtedy spelniaja swoje zadanie ;P w telefon tez sobie nie radzi. glosniki maja za dlugie przewody (6m) by korzystac z nich z domowego sprzetu ze slabym wzmacniaczem takim jak telefon czy komputer/laptop;P oceniam je na 7/10 polecam jak za ta cene

    OdpowiedzUsuń
  37. Przewód jest za długi i dlatego wam cicho gra na komputerze telefonie itp. Impedancja z 6m przewodem jest 43 Ohm. 10 Ohm to jest dużo jak na wzmacniacz w telefonie czy innym tego typu urządzeniu. Najlepiej byłoby skrócić przewód o jakieś 4-5m. Problem cichego grania znika gdy podłącze je pod wzmacniacz.

    OdpowiedzUsuń
  38. SHP2500 biją wszystkie sennheisery, sonny, panasoniki do 300zł. Ostatnio spędziłem 1,5 godziny w sklepie i testowałem kilkanascie słuchawek. Byłem w szoku że słuchawki za 60zł tak świetnie grają. Są bardzo wygodne i nie drażnią uszu. Jedyna wada to sztywny kabel który ociera sie o otwory w słuchawkach i powoduje trzeszczenia. Niestety jak pisali koledzy słuchwawki grają cicho bo mają powyżej 40 Ohmów. Nie będą się nadawały do komputerów z integrowaną kartą dzwiękową, ani do niektórych telefonów. Wbrew temu co napisano na pudełku. Do pełnej głośności i jakości wymagają wzmacniacza słuchawkowego. Wtedy to jest bajka. Jak widzę, że ludzie sprzedają je na aukcjach po 20zł to jestem pewien że mamy głuche społeczeństwo.
    Są bardzo wygodne i nie drażnią uszu. Jedyna wada to sztywny kabel który ociera sie o otwory w słuchawkach i powoduje trzeszczenia. Zresztą ja je kupiłem dla samych przetworników.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2