Reklama

środa, 23 października 2013

Termos lub kubek termiczny z Biedronki

Termos lub kubek termiczny w Biedronce jest sprzedawany od 21.10.2013 r. i kosztuje niecałe 17 zł. Do wyboru mamy termos 500 ml, kubek termiczny 380 ml z gumowymi elementami antypoślizgowymi, kubek termiczny dla dzieci 350 ml.

Termos lub kubek termiczny z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Termos lub kubek termiczny z Biedronki - opis:
- podwójna ścianka dłużej utrzymuje ciepło
- do wyboru:
        - termos 500 ml
        - kubek termiczny 380 ml z gumowymi elementami antypoślizgowymi
        - kubek termiczny dla dzieci 350 ml
- niewielki rozmiar z łatwością zmieści się w plecaku

Ulotka z Biedronki:
Termos lub kubek termiczny z Biedronki ulotka

8 komentarzy:

  1. kubek termiczny 380 ml z gumowymi elementami antypoślizgowymi

    mam kilka takich sztuk - jedna kupiona z logo Euro2012 w biedronce, 2 w carrefourze, tego samego producenta. Mam tez 2 wieksze, bodajze 500ml tego samego producenta. Wszystkie trzymaja szczelnosc i temperature nawet przez pare godzin. Plastik troche "nasiaka" zapachem herbaty, czy kawy. Swietnie nadaja sie na drinka z lodem na goraca plaze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy będzie pasował do pojemnika na kubek w samochodzie?

      Usuń
  2. Nic tylko pozazdrościć ja ma tylko trzy fakt że wszystkie sa importowane przez tego samego importera i każdy po 2 miesiącach użytkowania zaczyna przeciekać, ale w sumie w cene 17zl można wkalkulować wymianę po 2 miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  3. z pół roku nosiłam się z zamiarem kupna małego termosu do częstego użytku; i ciągle brakowało kasy na coś porządnego. dziś kupiłam w końcu ten termosik w biedronce, chyba skusił mnie ten piękny fioletowy kolor. no nic, zamelduję się tu za jakiś czas i dam znać jak się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Metal z którego zrobiono kubek - nic do zarzucenia. Ładny i estetyczny i trwały. Można rzucać o ziemię :-). Ale zakrętka to porażka a szkoda.
    1. Słabo cieknie przez nie płyn dlatego nie można wziąć porządniejszego łyka
    2. Gwint nie trzyma dobrze. Nie można dokręcić bo zrywa gwint
    3. A o myciu zakrętki to producent zapomniał całkowicie. Jak umyć wewnętrzny mechanizm zakrętki jak tam się nazbiera osadu z płynu? Nie da się rozebrać wieczka dlatego nie mogę go wyczyścić i teraz po miesiącu użytkownia (kawa z mlekiem) wieczko wali serem jak diabli. A umyć się nie da.

    Szkoda bo korpus jest dobrze wykonany i trzyma temperaturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnosząc się do punktu 3. Chyba za bardzo przyłożyłam sie do mycia bo odpadło mi to kółeczko. Może wiecie czy da się to naprawić? Wcisnąć na siłę?

      Usuń
    2. Tak, trzeba je wcisnąć na siłę, jeżeli chodzi o to spodnie kółeczko to musisz je wcisnąć jak już wspomniałem!

      Usuń
  5. Właśnie, jest szansa na domycie uszczelki w kubku termicznym dziecięcym z Biedronki? Brak mi już pomysłów. Probowalam ten czarny osad wydlubac wykałaczką,ale nawet ona wymieka🤣. Help, licze na porade.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2