Reklama

piątek, 17 stycznia 2014

Noże z powłoką nieprzywierającą z Biedronki

Noże z powłoką nieprzywierającą w Biedronce będą sprzedawane od 20.01.2014 r. i będą kosztowały niecałe 10 zł za zestaw lub za sztukę.  Do wyboru pojedyncze noże: nóż szefa kuchni, nóż Santoku, nóż do chleba, nóż kuchenny. Zestaw dwóch noży: zestaw 1. nóż do obierania warzyw i nóż do mięsa; zestaw 2. nóż do obierania warzyw i nóż uniwersalny

Noże z powłoką nieprzywierającą z Biedronki
źródło: philips.com

Noże z powłoką nieprzywierającą z Biedronki - opis:
- ostrze ze stali nierdzewnej pokryte kolorową powłoką nieprzywierającą
- osłonka na ostrze
- wygodna rękojeść

Ulotka z Biedronki:
Noże z powłoką nieprzywierającą z Biedronki ulotka

7 komentarzy:

  1. Polecam bo za tą cenę są rewelacyjne. Powłoka nie odpryskuje i po naostrzeniu są długo ostre. Jedyna wada to po upadku gną się czubki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzyłeś te noże, serio...?
      Ciekawe jak i po co?
      A powłokę pewnie masz w aerozolu i psikasz po każdym ostrzeniu ;) ;) :)

      Usuń
    2. nic mi się z powłoką nie stało a nóż po pół roku używania raczej wypada naostrzyć. I poza tym ostrzyłaś a nie ostrzyłeś ;)

      Usuń
    3. Ps: to są zwykłe metalowe noże więc ostrzenie to żaden problem

      Usuń
  2. Kupiłem dzisiaj nóż Santoku. Świetnie kroi żółty ser, w moim przypadku radamer. Jutro kupię szefa kuchni i chyba jeszcze jeden Santoku. No ten męski różowy kolor...

    OdpowiedzUsuń
  3. Są bdb ja kupiłam szefa kuchni, uniwersalny i te pakowane po 2. Santoku mam z poprzedniej edycji i jest fajny ale nim trzeba nauczyć się kroić (mi to raczej nie wychodzi)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam te noże jakiś czas temu i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2