Reklama

środa, 12 marca 2014

Odświeżacze do samochodu Top Gear z Biedronki

Odświeżacze powietrza do samochodu Top Gear w Biedronce będą sprzedawane od 10.03.2014 r. w trzech wariantach (cellulose, fibre, mini wood) i będą kosztowały odpowiednio niecałe 4 zł 5 zł oraz 7 zł. Jest to idealny gadżet dla fanów tajemniczego Stiga.

Odświeżacz powietrza do samochodu Top Gear z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Odświeżacz powietrza do samochodu Top Gear cellulose, 1 szt.: vanilla, apple, aqua, bubble gum Okrągła zawieszka z papieru celulozowego nasączonego kompozycją zapachową idealnie dopasuje się do wnętrza Twojego auta. Stopniowo uwalnia intensywny, świeży i trwały zapach.
Odświeżacz powietrza do samochodu Top Gear fibre, 1 szt.: lemon, bubble gum, black, vanilla Zawieszka na lusterko Top Gear fibre wykonana jest z grubego i przestrzennego materiału, dającego efekt 3D. Dzięki dużej powierzchni odparowania, zapach jest intensywny i świeży przez długi czas. Idealny gadżet dla fanów tajemniczego Stiga.
Odświeżacz powietrza do samochodu Top Gear mini wood, 4,5 ml: vanilla, new car Niewielkich rozmiarów buteleczka po brzegi wypełniona najwyższej jakości kompozycją zapachową. Drewniany korek pozwala na stopniowe i długotrwałe uwalnianie zapachu, dzięki czemu wypełnia on całe wnętrze Twojego samochodu.

 Ulotka z Biedronki:
Odświeżacz powietrza do samochodu Top Gear z Biedronki ulotka

9 komentarzy:

  1. mam Gear fibre bubble gum czeka na swoją kolej na razie testuje inny odświeżacz z biedronki :) o zapachu mohito

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może napisz o zapachu (owocowy, kwiatowy, przyjemny, itp) wedle odczucia, bo puki co twój komentarz nic nie wnosi do tematu. co kogo obchodzi że mam słonia z biedronki jak na jego temat nic nie napiszę.
      pozdrawiam jacek

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. a ja kocham moją żonkę Agusię

      Usuń
  3. Miałem wanilie kupowaną przed świętami (cena też 5zł w tesco) żadna mi promocja teraz w Biedrze...
    i powiem Wam, że trzymała trochę... teraz już praktycznie nic. No i dodam, że auto na słońcu, to też szybciej wysycha zapach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam vanille za 5zł i bardzo jestem zadowolony zapach rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz dorwałem zapach na top gear live w wariancie black teraz z nim się nie rozstaje jak zobaczyłem że są dostępne w biedronce kupiłem od razu 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Top Gear Fibre Bubble Gum po 2 tygodniach do wyrzucenia. Pierwszy tydzień w opakowaniu, drugi bez. I to by było na tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odświeżacze i naprawdę długo utrzymuje się zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2