Reklama

sobota, 31 maja 2014

Odkurzacz Rapid 2w1 z Biedronki

Odkurzacz Rapid 2w1 w Biedronce jest sprzedawany od 29.05.2014 r. i kosztuje 69 zł. Idealny do czyszczenia tapicerki, wnętrza, samochodu i różnych rodzajów podłóg. Dwie możliwości użytkowania (jako podłogowy i ręczny).

Odkurzacz Rapid 2w1 z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Odkurzacz Rapid 2w1 z Biedronki - opis:
- moc 600 W
- 2 możliwości użytkowania – jako podłogowy i ręczny
- 2 końcówki w zestawie: szczotka duża i ssawka szczelinowa
- idealny do czyszczenia tapicerki, wnętrza, samochodu i różnych rodzajów podłóg
- pojemność worka: 0,5 l
- długość przewodu: 4,8 m


Ulotka z Biedronki:
Odkurzacz Rapid 2w1 z Biedronki ulotka

7 komentarzy:

  1. po pierwszym sprzataniu szalu nie ma...jeszcze sprzatajac ssawka jakos daje rade ale szczotka szeroka to juz nic prawie nie wciaga. Caly czas ma sie wrazenie ze zaraz sie wylaczy bo juz po 30sek.uzytkowania zaczyna sie nagrzewac a po 3min.juz jest zupelnie goracy wiec sprzatanie naprawde szybko nam pojdzie zeby nic w nim nie uszkodzic :-). a na temat pojemnosci tez lekka przesada ze do 0,5kg bo juz przy 2% napelnieniu tego zbiornika zawartosc zaczyna sie wysypywac jak odkurzacz lekko przechylimy.Ja sprzatalem 5min i 3razy go oproznialem. Enjoy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ten odkurzacz jest rewelka, posiadam odkurzacz electrolux 2000W cyklonowy i siła ssąca to jakieś nie porozumienie w nim ale dziś zakupiłem ten z Biedronki i jest po prostu SUPER... Zasysa bardzo dobrze cały kurz, wiadomo nie każdemu się dogodzi;) ale mi w zupełności wystarcza, co prawda mam w całym mieszkaniu linoleum i kafelki...
    600W jak na tak mały odkurzacz to bardzo rozsądnie, dodam że clatronic ma odkurzacze ręczne po 700/800W to tez się grzeje i to dopiero hoho:)
    Co do nagrzewania..... to logiczne, że będzie się grzał jak ma tak mocny silnik w tak małej obudowie.... wystarczy wziąć w dłoń mikser np 300w i ubijać masę na ciasto to zobaczymy, że wszystkie urządzenia małe i mocne się grzeją dość mocno ale to nie znaczy, że się spali:) każdy taki silnik ma zabezpieczenia .
    Polecam, dodam że taki na allegro to koszt około145zł a ostatnio identyczny w rossmanie widziałem za 169zł:) tyle że 700w

    Aha co do pojemności, jak ktoś odkurza 2 razy w tygodniu i ma mieszkanie do 40m kw. to w zupełności wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do opróżniania się podczas odkurzania..... ja nic takiego nie zauważyłem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się ten odkurzacz podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałem w firmie, ale przyznam szczerze, że do firmy się nie sprawdza. W domu prywatnym żona nie narzeka. Wręcz jest zadowolona. No ale to zależy jakie kto ma zabrudzenia, bo to też ważne jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiecie może gdzie dostanę
    szczotkę do tego odkurzacza bo kółka mi odpadły

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ale używam tylko do samochodu i dla mnie rewelka.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2