Reklama

środa, 18 czerwca 2014

Telefon komórkowy MyPhone 3200 z Biedronki

Telefon komórkowy MyPhone 3200 w Biedronce będzie sprzedawany od 20.06.2014 r. i będzie kosztował 59 zł. Posiada kolorowy wyświetlacz LCD 1,77”, 256 tys. kolorów, dual SIM, bluetooth 3.0, czytnik kart microSD.
Telefon komórkowy MyPhone 3200 z Biedronki 2014
źródło: biedronka.pl

Telefon komórkowy MyPhone 3200 z Biedronki - opis:
- kolorowy wyświetlacz LCD 1,77”, 256 tys. kolorów
- dual SIM
- bluetooth 3.0
- czytnik kart microSD
- odtwarzacz audio, dzwonki MP3
- aparat fotograficzny

Test z kanału Technikalia na YouTube

14 komentarzy:

  1. jak oni robią, że za 60 zł jest telefon na dwie karty z kamera i bt? Jak dla mnie rewelacja. Idealny telefon dla dzieciaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już są w mojej biedronce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego telefonu w mojej Biedronce jeszcze nie ma :-((

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda jak nokia za 200 zł. Nawet nie bedzie mi zal jak dziciak zgubi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie super! Dzieciak ma za dwa tygodnie urodziny - chciałem mu kupić smartfona ale widzę że ten telefon będzie lepszy jako pierwszy telefon. Poczytałem o tubiedronce - 19 groszy za minutę też fajnie. Minus tylko taki że co miesiąc trzeba doładować. u żółtego kartofla konto jest pod tym względem lepiej. Ale telefon kupię!
    R.

    OdpowiedzUsuń
  6. -> R. : ale dzieciak się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zaskoczony na plus odtwarzaczem MP3, który pociągnął... wave`a :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedzcie mi po co na takie coś wydawać pieniądze? Nie lepiej dołożyć na przykład ze 20 zł (lub nawet mniej) i kupić wspaniałego używanego k750i z jakiejś aukcji? (nie działa dodawanie komentarzy z firefox)

    OdpowiedzUsuń
  9. a to dlatego bo używany to nie nowy, a 59pln to nie 79. a jak się nie spodoba to oddaję i kasa wraca do portfela

    OdpowiedzUsuń
  10. Telefon odtwarza filmy AVI i MP4 i to nawet takie jakich Nokia C2 nie lyka. Daje rade! Oczywiscie ida MP3 super. Szkoda tylko, ze Bluetooth nie obsluguje dzwieku stereo wysokiej jakosci, bo bylby to zakup idealny.

    OdpowiedzUsuń
  11. mega wypas telefon dla dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zaskoczony =wysoką jakością tego telefonu. Przymierzałem się do jakiegoś taniego fona dla dzieciaka i ogladalem już jakies overmaxy i inne ale tamte to chinski badziew. Kupuję w Biedronce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Po drugim ładowaniu bateria wystarczyła na 11 dni korzystania z telefonu. Minus za problemy z kontaktami, jeśli wcześniej były dwa numery na którymś kontakcie to teraz jest tylko jeden.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2