Reklama

wtorek, 7 października 2014

Oprawa żarówki z Biedronki

Oprawa żarówki w Biedronce jest sprzedawana od 06.10.2014 r. i kosztuje niecałe 20 zł. Oprawa pasuje do żarówek z gwintem E27. Do wyboru są oprawy z czujnikiem ruchu i zmierzchu, sterowana pilotem, z timerem oraz z czujnikiem dźwięku i zmierzchu.

Oprawa żarówki z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Oprawa żarówki z Biedronki - do wyboru:
- oprawa z czujnikiem ruchu i zmierzchu (włącza się na skutek wykrycia ruchu lub gdy zapada zmierzch)
- oprawa sterowana pilotem o zasięgu 30 m
- oprawa z timerem, wyłączającym urządzenie we wskazanym czasie (do 60 min)
- oprawa z czujnikiem dźwięku i zmierzchu (włącza się na klaśnięcie, głos lub gdy zapada zmierzch)


6 komentarzy:

  1. Ciekawe czy oprawa żarówki włączająca się na klaśnięcie i głos da się ustawić by reagowała tylko na klaśnięcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiepskie wykonanie wylazi plastik z otworów w sobotę zobaczę co to warte bo leży w domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprawa na dźwięk ładnie działała przez dwa dni i potem przestała

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja działa już tydzień i jestem zadowolony gdyby tak reagowała na włącz , wyłącz komenda głosowa to by była rewelacyjna .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłem oprawę sterowaną pilotem o zasięgu 30 m przestała działać po 2 tygodniach
    jakiś badziew!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie umiecie korzystać z takich rzeczy to po co w ogóle kupujecie, ja mam taką oprawkę z pilotem już ponad rok i działa bez zarzutu. Raz tylko wymieniłem bezpiecznik bo się spalił a tak to działa do tej pory.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2