środa, 17 grudnia 2014

Elektroniczna tarcza do gry w rzutki z Biedronki

Elektroniczna tarcza do gry w rzutki w Biedronce jest sprzedawana od 15.12.2014 r. i kosztuje 99zł. Posiada 4 czytelne wyświetlacze LED, 27 gier z wieloma wariantami do wyboru.

Elektroniczna tarcza do gry w rzutki z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Elektroniczna tarcza do gry w rzutki z Biedronki - opis:
- wymiary: 48x54,5x3,3 cm
- 4 czytelne wyświetlacze LED
- 27 gier z wieloma wariantami do wyboru
- doskonała zabawa dla 1-8 graczy
- komendy głosowe w języku polskim
- zasilanie sieciowe
- oszczędność energii dzięki funkcji automatycznego wyłączania się
- prosty montaż na ścianie
- doskonała przyczepność rzutek
- czytelne wyświetlacze LED
- przejrzyste liczniki punktów zapamiętują wyniki aż do 8 graczy jednocześnie
- w zestawie: 12 stalowych rzutek z plastikowymi grotami


10 komentarzy:

  1. Fajna, oglądałem w biedronce :) Ja kupiłem co prawda wcześniej za troszkę większą kasę i co prawda ta w biedronce jest gorzej wykonana ale za tą kasę jeśli ktoś nie chce dać więcej to polecam, a jeśli ktoś ma 40zł więcej w portfelu to polecam tą co ja kupiłem jest trochę lepiej wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  2. A która to dokładnie i gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałem wcześniej gdzie kupiłem ale automat chyba wyciął adres strony więc spróbuję jeszcze raz. kupiłem Narvi Dart tutaj -> www.sprzet-sportowy.com.pl/kategoria/dart

      Usuń
    2. Są jeszcze 2 w Biedronce w Wołominie przy ul.Kościelnej.

      Usuń
  3. Nie taka tania, i nie taka super.
    (Sam kupuję w B...e)
    Poszperać na www. i poszukać w marketach.
    Koszt "poszukiwań" się zwróci, a i na flaszke, a może i na litra zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tarcza! gramy na niej już dość długo i zastrzeżenie mam tylko jedno: w instrukcji pisze, że waga rzutek dla tej tarczy to 8 - 12 gr, a w tej gramaturze jest znikomy wybór...zastanawiam się czy kupić lotki 16 gr ( czy tarcza to wytrzyma)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam czy ktoś wie jak to się ustawia np grę 301

    OdpowiedzUsuń
  6. ona ma 27 gier xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprzęt fajny, ale ja jednak wolę tradycyjną tarczę z korka. Liczenie punktów może i jest kłopotliwe, ale ma swój urok;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam tarczę i zanim ją powiesiłam pies zeżarł instrukcję obsługi. Teraz nie mogę jej uruchomić. Może ktoś mógłby mi podesłać skan instrukcji na adres lenak@onet.eu z góry dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.