Reklama

środa, 3 grudnia 2014

Laptop Lenovo G 50-30 z Biedronki

Laptop Lenovo G 50-30 w Biedronce będzie sprzedawany od 08.12.2014 r. i będzie kosztował 899 zł. Notebook dla niewymagających użytkowników. Posiada procesor Intel® Celeron® Processor N2830 (2 rdzenie o szybkości zegara 2,16 GHz do 2,41 GHz), pamięć 4 GB DDR 3 i matrycę o przekątnej 15,6 cala LED HD (1366 x 768).

Laptop Lenovo G 50-30 z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Laptop Lenovo G 50-30 z Biedronki - opis:
- procesor Intel® Celeron® Processor N2830 (2 rdzenie o szybkości zegara 2,16 GHz do 2,41 GHz)
- pamięć 4 GB DDR 3
- matryca 15,6” LED HD (1366 x 768)
- dysk 500 GB
- system Windows 8.1 Bing


26 komentarzy:

  1. Już był w zeszłym tygodniu w bydgoskiej biedronce za 699 złotych

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak za 699zł ale na otwarciu nowego sklepu i były 2sztuki jak to bywa, szału nie ma bez łaski kupimy za 999zł za sie dobrze potargujemy to mniej, bez łaski

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczający spzęt do wszystkiego najlepszej firmy, w tej cenie gdzies indziej daja bez windowsa i z 2 GB RAM

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki tylko z celeronem 1005m wszystko super smiga tylko gry niebardzo Grid 2 detale minimum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matryca lustro czy mat? Ogólnie za te pieniądze można przebierać w laptopach ale ten wydaje się rozsądnym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena spoko laptop do oglądania filmów, prac biurowych. przeglądania internetu na tym sprzęcie w gry się nie pogra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogra :)
      Może nie w te nowsze ale spokojnie można grać...

      Usuń
  7. jakbym chciał kupić lustro to poszedłbym do obi albo castoramy
    nigdy lustrzanego ekranu NIGDY

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ma napęd DVD ?

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w promieniu 20 km, dostarczono ze 3 sztuki, oczywiście odwiedzając sklep o 11, dowiedziałem się tylko, że ludzie już przed 7 czekali przed sklepem na te laptopy. Załamka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś już na allegro staniały do takiej samej ceny nawet z wysyłką darmową za 900 zł i do tego antywirusem na rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtaniej 930zł i to BEZ SYSTEMU, to z antywirusem to za 949zł i tez bez systemu

      Usuń
  11. 7:09 w krakowskiej biedrze nie było ani śladu po lapku.Miła pani poinformowała mnie że mieli 2 sztuki na sklepie. Żenada i kpina,z dniem dzisiejszym zakończyłem zakupy w tej sieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja kupiłam :) za taką cenę to naprawdę fajny sprzęt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed 7 się już stało, co?

      Usuń
    2. Nas stało 8 od 3 w nocy. Warto było za taki mega sprzęt postać tę 4 godziny z termosem w ręku.

      Usuń
  13. Ja też kupiłem i wcale nie stałem przed 07:00.

    Zakupu dokonałem ok. 18:00 i po moim zakupie był jeszcze jeden dostępny.

    Wcześniej natomiast (ok. 15:00) zaszedłem do innej Biedronki i nie było - także zależy ile dostarczyli do danej Biedronki i czy ktoś przed nami się nie zainteresował tym laptopem.

    OdpowiedzUsuń
  14. A u nas w Krakowie w Biedronce w której robię rano zakupy w drodze do pracy Laptop jest cały czas dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy piszą tylko o tym czy jest czy też go nie ma w sklepach.
    A nikt nie napisał jak z działaniem laptopa, czy chodzi w miarę szybko pod Windows 8?
    Czy filmy się nie tną, czy strony otwierają się płynnie?
    I czy ogólnie jest on wart tych 900zł bez 1zł?

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam
    Może ktoś przeczyta ten komentarz, będę czekał na odpowiedź i sprawdzał komentarze codziennie.
    Mam takie pytanie otóż koleżanka kupiła tego laptopa i się okazało, że nie ładuje próbowaliśmy już wszystkiego i chyba trzeba będzie go oddać. Może ktoś z was lub wasi znajomi mieli z nim podobny problem?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu oddaj;) Uszkodzony układ ładowania bądź sama ładowarka, procedura reklamacyjna w Biedronce jest wprost idealna;)

      Usuń
    2. A istnieje możliwość jeśli jeszcze go będą mieć czy odrazu zwracają pieniądze?

      Usuń
    3. Chodziło mi o możliwość wymiany

      Usuń
  17. Nie wszedzie była dostawa pierwszego dnia , mi się udało kupic o 15 ,po paru dniach były dostawy tam gdzie schodziło szybko ,Jestem zadwolony za tą cene polecam. Jest cichy ,nie przegrzewa się nawet po paru godzinach pracy,bateria długo trzyma nawet 3 godziny ,ma zainstalowane juz aplikacje takie jak office , Mcafee,Power2Go ,gwarancja 2 lata na podstawie paragonu

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2