środa, 8 kwietnia 2015

Siekiera rozłupująca i uniwersalna z Biedronki

Siekiera rozłupująca i uniwersalna w Biedronce będą sprzedawane od 13.04.2015 r. i będą kosztowały niecałe 50 złotych za sztukę. Siekiera posiada trzonek wykonany z włókna szklanego dla maksymalnej wytrzymałości oraz przeciwpoślizgowy, gumowany uchwyt rozszerzony na końcu gwarantujący wygodną, bezpieczną i precyzyjną pracę.

Siekiera rozłupująca i uniwersalna z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Siekiera uniwersalna z Biedronki:
- głowica ze stali węglowej, z polerowanym ostrzem i obuchem
- waga 2,36 kg

Siekiera rozłupująca z Biedronki:
- głowica rozłupująca z wąskim ostrzem oraz wyprofilowanym klinem dla łatwego rozłupywania drewna
- waga 2,96 kg

Ulotka z Biedronki:
Siekiera rozłupująca i uniwersalna z Biedronki


8 komentarzy:

  1. Mnie się podoba ta rozłupująca :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam siekiery Fiskars tylko cena od 160 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie gadaj głupot bo są tańsze

      Usuń
  3. Kupił ktoś i wypróbował?

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłem rozłupującą, wypróbowałem na połupanej w ćwiartki, na wpół przeschniętej brzozie i jak na razie jestem zadowolony. Nie miałem doświadczenia z fiskarsem, no cóż ...., ale waga tej jest adekwatna do powyższej i tnie za jednym machnięciem, jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siekiera rozłupująca miała być w Biedronce od 9 mają 2016 niestety ale umnie w Biedronce nie było tych siekier rok wcześniej i niema ich teraz.Biedronka w Piwnicznej Zdrój to Biedronka dla świń tylko z żarciem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w ogóle mało było rozłupujących a może poszły zanim trafiły na półki. Ja też nie dostałem w Gorzowie. Fakt, że przegapiłem 9 maja, byłem 10 i była ostatnia uniwersalna. Na jesieni te ż były. Ale tego samego dnia po południu półka już była pusta

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.