Reklama

piątek, 14 sierpnia 2015

Myjka ciśnieniowa Niteo Tools z Biedronki

Myjka ciśnieniowa Niteo Tools w Biedronce jest sprzedawana od 13.08.2015 r. i kosztuje 379 zł. W zestawie znajduje się dysza wachlarzowa do dużych powierzchni, dysza prosta do czyszczenia punktowego, dysza kątowa do trudno dostępnych miejsc, dozownik detergentu, szczotka tarasowa z dyszą rotacyjną, przedłużka sztywna, szybkozłącza do przyłącza wody (standard ogrodowy).

Myjka ciśnieniowa Niteo Tools z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Myjka ciśnieniowa Niteo Tools z Biedronki - opis:
- moc: 2200W
- ciśnienie nom. 110 bar, max.: 165 bar
- metalowa pompa
- system automatycznego włączania/wyłączania
- w zestawie: dysza wachlarzowa do dużych powierzchni, dysza prosta do czyszczenia punktowego, dysza kątowa do trudno dostępnych miejsc, dozownik detergentu, szczotka tarasowa z dyszą rotacyjną, przedłużka sztywna, szybkozłącza do przyłącza wody (standard ogrodowy)

5 komentarzy:

  1. Zakupłem w Biedronce myjkę cisnieniową Niteo tools .Po tygodniu pękła dysza.Gdzie mogę dokupic ?

    OdpowiedzUsuń
  2. miałem to nieszczęście zakupu tej myjki - po trzech dniach przpustnica wody zaczeła przepuszczac,woda cieknie z dyszy małym strumieniem więc myjka włącza się co kilka sekund - dysza obrotowa [turbo] nie obraca się i jest z boku dziurawa oddałem do sklepu biedronka Dąbr.Gór. Ząbkowice,po28dniach wróciła w takim stanie jak oddałem zwróciłem ponownie, po paru dniach pani z biura ob.kli.zadzwoniła z wiadomością że serwis nie stwierdził żadnej usterki iodsyła myjke do sklepu niewiem co dalej robić- myjke kupiłem 13 sierp. tą firme niteo tools obchodźcie ludzie z daleka nie można nawet ustalić z nią konaktu - biedronka wiąże się z szemranymi firmami jeszcze raz wystrzegajcie się prduktów niteo tools

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą myjka od trzech lat i działa bez zarzutu do mycia auta wystarczająca jestem zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można dostać dysze bo wszystkie popękały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zadzwonić do producenta:
      mPTech Sp. z o.o.
      ul. Nowogrodzka 31
      00-511 Warszawa
      Infolinia: (+48 71) 71 77 400

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2