Reklama

sobota, 26 września 2015

Wieszaki plastikowe z Biedronki

Wieszaki plastikowe w Biedronce były sprzedawane w dniach 31.08.2015-13.09.2015 roku pięć sztuk za niecałe 13 zł. Wczoraj były jeszcze w sprzedaży i udało mi się kupić jeden komplet.

Wieszaki plastikowe z Biedronki

Wieszaki plastikowe model 150235 z Biedronki - opis:
- ramiona i poprzeczka pokryte antypoślizgowym tworzywem, które zapobiega ślizganiu się ubrań
- obrotowy hak
- cztery kolory do wyboru: szary, zielony, różowy, kremowy

Wieszaki plastikowe z Biedronki wykonane są z dobrej jakości materiału (polipropylenu). Łatwo je czyścić, wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką i osuszyć. Dobrym patentem jest pokrycie ramion i poprzeczki antypoślizgowym tworzywem dzięki czemu ubrania się nie ślizgają.

Wieszaki plastikowe z Biedronki

Wieszaki plastikowe z Biedronki

Wieszaki plastikowe z Biedronki

9 komentarzy:

  1. Lepszym pomysłem jest dołożenie paru złotych i zakup choćby na allegro 50 szt. wieszaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo, kupowałem wczoraj koszulkę w C&A i pan zapytał czy z wieszakiem, czy bez (gratisowym). Ja na to, że właśnie kilka mi brakuje - ten sięgnął za siebie do przepastnego kartonu i dołożył 5 szt.
    Wydałem 29 zł. za ciucha plus gratisowe wieszaki - dodam, że lepszej jakości niż te na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Biedra też idzie tą drogą. W Polsce też produkuje się wieszaki. Nie trzeba ich z CHRL sprowadzać. Akurat co jak co ale mamy w PL produkcję wieszaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. wzięłabym więcej gdybym wiedziała że te kupione są tak dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam chętnie dokuoie jeszcze z 5 kompletów są rewelacyjne w użytkowaniu,ubrania nie spadają z wieszaka dzięki gumowaniu wieszaka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są rewelacyjne, lepszych nie miałam, chcę więcej. Dość długo ich nie ma w sprzedaży w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są najlepsze na świecie czekam aż się pojawią wymienię wszystkie inne jakie mam w szafie

    OdpowiedzUsuń
  8. Są najlepsze na świecie czekam aż się pojawią wymienię wszystkie inne jakie mam w szafie. Wieszaki jak Chicago Bull w NBA w dawnych latach. Czemu ich już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uważam, że są najlepsze i czekam aż znowu pojawią się w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2