Reklama

środa, 18 listopada 2015

Keyboard Yamaha YPT 255 z Biedronki

Keyboard Yamaha YPT – 255 w Biedronce jest sprzedawany od 16.11.2015 r. i kosztuje 399 zł. Yamaha YPT - 255 posiada czytelny wyświetlacz, 61 klawiszy oraz 375 wysokiej jakości brzmień.

Keyboard Yamaha YPT 255 z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Keyboard Yamaha YPT 255 z Biedronki - opis:
- 61 klawiszy
- 375 wysokiej jakości brzmień
- czytelny wyświetlacz
- przenośne pianino cyfrowe zarówno do zastosowania domowego, jak i na scenie
- 102 wgrane utwory pomocne w nauce grania (Yamaha Education Suite 5)
- przycisk Portable Grand – legendarne brzmienie fortepianu Yamaha
- prosta obsługa i wygodny panel sterowania

60 komentarzy:

  1. Jak za tą cenę, to chyba najlepszy keyboard dostępny na rynku. Świetny jeżeli chodzi o pierwsze kroki nauki grania.
    No i nowy model 2015 roku.
    Polecam!
    A wy co o nim sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak za tą cenę, to chyba najlepszy keyboard dostępny na rynku"
      Totalna bzdura. Brak wiedzy.
      Moim zdaniem wyżucone pieniądze w błoto. Warto dołożyć 100zł. i kupić taki model jak PSR E313, 323, 333...

      Usuń
    2. Ale po dołożeniu 100 zł to już chyba nie będzie "jak za tę cenę", co nie?
      Wogóle to warto dołożyć z 15 koła i kupić tyrosa...

      Usuń
  2. brak midi czy usb... starsze modele posiadały te podstawowe porty, a tu lipa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Port USB proszę pana jest w instrumentach powyżej 1000zł. i to nie jest podstawowy port i dostępny w każdym instrumencie to jest już raczej rarytas.

      Usuń
    2. tylko po co te porty, skoro jest port liniowy, który można bez problemu zastosować do podłączenia do komputera i zgrania czego potrzebujemy.

      Usuń
  3. Czy ten model posiada gniazdo słuchawkowe?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak posiada gniazdo słuchawkowe oraz wejście Aux In

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy w zestawie jest stojak?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle Yamaha z Biedronką mają w d...e Polaków którzy kupili ten model z Biedronki - instrukcja obsługi jest ale nie polska i to jest nie halo. Rozumiem że można sobie poszukać w internecie ale nie o to chodzi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zajrzyj do kartona,mają ją wciśnięte z jednej strony , a jak otwierałeś pudło z drugiej to nawet nie wiesz że ona tam nadal jest,też się tak sfrajerowałem i drukowałem z neta :-)))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    2. Instrukcja dostępna tutaj: http://download.yamaha.com/search/product/?language=pl&site=pl.yamaha.com&category_id=16084&product_id=2036594

      Usuń
    3. Nie statystyki tu jesteś kolego w błędzie bo ja kupiłem taki z biedronki i ma polska instrukcje obsługi

      Usuń
  7. Tak to prawda instrukcja jest nawet po rusku ale po polsku nie ma !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszne rzeczy z tą instrukcją...rzeczywiście ciężko pobrać z internetu... Mogę nawet stronę podać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę podaj jak zdobyc instrukcje wlasnie nabyłem ten sprzet

      Usuń
    2. macie instrukcję po polsku w kartonie tylko wciśniętą między zakładką ,dobrze sprawdzcie

      Usuń
    3. czy w tym keyboardzie jest zasilacz? Proszę o odpowiedź

      Usuń
  9. Posiada wejście MDi i klawiaturę dynamiczną?

    OdpowiedzUsuń
  10. czy w zestawie jest zasilacz??

    OdpowiedzUsuń
  11. instrument ok ale instrukcja to dopiero wyzwanie bez problemu można pobrać po chińsku -

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę zacząć naukę na tym keyboardzie, warto kupować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja bym nie kupił. Nie warto.

      Usuń
    2. Warto,tym bardziej jak chcesz mieć nówkę.Ten model to inaczej PSR e 253, co normalnie chodzi po prawie 600 złociszy.

      Usuń
    3. Do nauki? Oczywiście że warto. Ci co piszą że nie - może jakieś argumenty? Nówka za 400 to śmiech na sali. A że nie ma midi... Nie ten target. 99% pytających i tak nie wie co to i po co to.

      Usuń
    4. idealny do nauki, jest wiele mechanizmów, które ją ułatwiają. Nie musisz nawet znać nut, ponieważ na wyświetlaczu system pokazuje ci jakie klawisze nacisnąć. Możesz uczyć się każdej z setek piosenek, a są naprawdę różne.

      Usuń
  13. tak w zestawie jest zasilacz i instrukcja po Polsku wraz z podstawowymi akordami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego zasilacza! Mam ten keyboard i nie znalazlam go, no chyba, że jest niewidzialny...

      Usuń
    2. Jest zasilacz w kartonie pod dolnym styropianem wyciagasz styropian i pod tym jest zasilacz

      Usuń
    3. Jest zasilacz w kartonie pod dolnym styropianem wyciagasz styropian i pod tym jest zasilacz

      Usuń
  14. Instrukcję bardzo dokładną można pobrać że strony Yamaha .Klawisz ma bardzo ładne brzmienie,niestety właśnie się zaczął sypać tzn.zawiesza się ,sam się wyłącza,jak się zawiesi to trzeba wyciągnąć zasilacz i muszę reklamować.Mam wrażenie że sprzęt robiony dla biedronki jest bardziej gów...NY niż normalnie bo kiedyś słyszałem jak ktoś pracujący w pewnym zakładzie opowiadał jak musieli uważać na spełnianie norm ,a jak padało hasło,, teraz robimy dla biedronki,, to już zlewka.Kiedyś kupiłem tablet z biedronki i też się sypnął po tygodniu,także coś w tym chyba jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch dniach zaczęły znowu grać jak niby nic.Nic z tego nie kumam.Jeśli nie chcecie Yamachy z dynamiczną klawiaturą to spoko,bardzo ładnię brzmią.Można sobie puszczać muzykę z telefonu,kompa przez wejście.Szkoda że wyświetlacz nie jest podświetlany,chociaż takie zabawkowe organki nawet mają.

      Usuń
    2. To chyba jak trafisz na złą partię bo ja mam już kilka produktów z biedry i nadal działają chociażby frytkownica mam już ją rok a proszę mi wierzyć że jest wykorzystywana extremalnie przy 4-dzieci i działa do tej pory

      Usuń
  15. Nie wiem w jakich Biedronkach kupiliście ten Keyboard ale ja także kupiłem w Biedronce i jest w komplecie POLSKA instrukcja . Książeczka ma informacje o 5 językach w tym POLSKI ale mimo to cała książka od deski do deski zawiera wszystkie informacje po POLSKU ! Chyba ,że spodziewaliście się jakiegoś kursu nauki gry ,to już niestety odrębna sprawa . pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. strona do pobrania instrukcji po polsku
    http://download.yamaha.com/search/product/?language=pl&site=pl.yamaha.com&category_id=16084&product_id=2036594

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę. Napiszcie jak się sprawuje to urządzenie. Czy warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak widzę i czytam to nie macie o tym żadnego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Keyboard bardzo dobry. Z początku czytając opinie, przeraziłam się perspektywą braku zasilacza i instrukcją po włosku, lecz obawy były niesłuszne. Instrukcja jest po polsku, a zasilacz działa, ale poradziłabym sobie bez niego, bo w instrumencie jest miejsce na baterie. Dźwięków jest bardzo dużo. Mam takie wrażenie, że producent stworzył dźwięk Portable Grand tak dobrze, że słychać piękne drganie strun fortepianu. Nie jest to prawdziwy fortepian czy akordeon, ale do ćwiczeń przed zakupem pianina nadaje się idealnie. Podsumowując: jest to idealny instrument dla tych, którzy chcą w przyszłości grać na keybordzie, jaki i dla tych, którzy chcą tworzyć muzykę i nie wiedzą jaki instrument jest dla nich stworzony. Przyda się on też pianistom, którzy nie do końca wiedzą czy pianino to ich instrument. W skrócie: jest to instrument dla początkujących. Daje 9/10, bo dla zaawansowanych jest ciut zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma Pani o tym zielonego pojęcia jak widzę, i chyba Pani we włoskiej Biedronce ten keyboard kupiła, że po polsku instrukcja. Ja uczę w prywatnej szkole muzycznej gry na keyboardzie i rodzice moich uczniów pytali się o ten model, więc kupiłam i wiem co mówię, bo po tygodniu półgodzinnego, codziennego użytkowania keyboard miał cichszy dźwięk. Co do Portable Grand to się zgadzam, to prawda, ale keyboard to dobry nie jest. Albo Pani się nie zna i wysmarowała zlepioną opinię dla aprobaty innych muzyków, albo grała Pani raz i rzuciła go w kąt. Możliwe też, że za wcześnie wystawiła Pani opinię. Lecz yamaha to dobra firma, ale ten keyboard... Szkoda słów. Moja ocena to 2,5/10 Prosiłabym o uprzejmą odpowiedź, o ile raczy Pani odpowiedzieć. Żegnam Panią.
      Krystyna, pianistka i keybordzistka oraz nauczycielka w prywatnej szkole muzycznej w klasie fortepianu i keyboardu.

      Usuń
    2. Och, ja wiedziałam, że ktoś się przyczepi. Miło mi Panią poznać. Akurat dziś sprawdzałam czy ktoś wyprawił mi kazanie i nie pomyliłam się. No cóż... Nie rzuciłam w kąt, bo keyboard kupiłam swojej siostrzenicy na święta i po tygodniu się znudził, więc przygarnęłam, ale ja mam swój dobry i tego nie używam, więc recenzja po jednym jedynym dniu. Muszę sprawdzić. Co do doświadczenia, to gram ogółem na wiolonczeli, pianinko obowiązkowe było na 1 stopniu, keyboard tak z ciekawości i viola od 4 lat. Mam 16 lat, moja młodsza siostra 14 i męczy skrzypce, a ta od siostrzenicy to taka bez muzyczna. Żegnam Panią i ściągnę pomysł z podpisem, dobrze?
      Weronika, wiolonczelistka, pianistka i keyboardzistka. W tym roku kończy 1 klasę drugostopniowej szkoły muzycznej w klasie wiolonczeli.

      Usuń
    3. Skoro obie Panie to profesjonalistki to dobrze wiedzą, że do nauki od początku powinno się używać klawiatury pełno ważonej m.in. jak pianino, fortepian i syntezatory z w.wymienioną klawiaturą. Dzieci wyrabiają sobie od początku dobre nawyki i siłę nacisku. Jeśli zaczyna się na syntezatorowej nawet nie pół-ważonej lub jak to się też określa doważanej, to potem są problemy z jakimkolwiek graniem na fortepianowej... spróbujcie sam przez to przechodziłem i zajęło mi ok. 2 miechów intensywnych ćwiczeń by się przestawić. OK klawiatura syntezatorowa dynamiczna i kontrolerem aftertouch tzwanym dociskiem klawiaturowym jak najbardziej się przydaje do szybkich kawałków i wielogodzinnej gry ale dopiero po opanowaniu tej klasyki - wtedy taka lekka to pikuś. Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Właśnie. Klawiatura ważona to podstawa i mam wrażenie, że te Panie to napisały tylko opinie żeby pochwalić się swoją jakże rozległą wiedzą (a raczej jej brakiem) w zakresie muzyki i nie są tym za kogo się podają. Ten keyboard jest dobry, jeśli jesteś początkujący i chcesz się nauczyć gry na KEYBOARDZIE, a nie na fortepianie czy pianinie, bo brak klawiatury ważonej czy chociażby ilość klawiszy sprawia, że to się nijak nadaje. Chociaż ja osobiście pozbierałabym kilka stów, aby kupić coś lepszego.

      Usuń
  20. Po zarejestrowaniu się nr seryjnym mozemy pobrać nuty dla wszystkich wbudowanych utworów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie niektórzy pierdoły wypisują, to aż nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Tak, te keyboardy z biedronki są tak świetne, że nie wiadomo czy nadają się do wyrzucenia czy spalenia. Spalenie odpada bo zanieczyści powietrze. To są najprostsze instrumenty zabawkowe, które nie posiadają dynamiki, ani midi i brzmią jak przystało na zabawkę zabawkowo. Jak szukacie instrumentu dla dziecka, to nie wśród ziemniaków tylko w sklepie muzycznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale te z biedronki można dostać również w sklepie muzycznym sam sprawdzałem i cena biedronki jest najniższa bo ma Ceneo po wpisaniu wyskakuje kilka sklepów w tym nawet sklep muzyczny i tam cena za ten keyboard wynosi 599zl a najniższe to 429 zł więc coś w tym musi być skoro ma taką cenę

      Usuń
  22. A co za różnica gdzie kupisz ten model, czy w warzywniaku czy sklepie muzycznym, skoro to i tak ten sam model ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ten model posiada dynamiczną klawiature?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupując tego keyboara i dostając paragon to czy ten paragon odpowiada gwarancji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,zawsze możesz również oddać...Biedronka nie robi z tym żadnych problemów.
      Ja kupiłem swojej córce dokładnie 25 listopada 2016r w szalony piątek odliczali vat i ten instrument wyniósł mnie dokładnie 307 zł w Biedronce. :-)))
      Za taką cenę aż żal,było nie wziąć.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Czy do tego modelu można podłączyć pedał sustain?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem nie wiem

      Usuń
    2. jest gniazdo AUX IN mini jack, SUSTAIN duży jack i HEADPHONES duży jack

      Usuń
  26. Keyboard jest świetny. Naprawdę dobrze mi się gra na nim. Nie rozumiem negatywnych opinii. Proszę mnie nie hejtować, bo to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też kupiłam ten keyboard, ale po kilku minutach od włączenia wyłączył się sam i więcej nic:-( macie jakieś pomysły? Po przeczytaniu instrukcji dalej nie wiem co jest nie tak...

    OdpowiedzUsuń
  28. pomocy chce zakupić ten model ale nie wiem czy nadal jest w sprzedaży w biedronce

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2