Reklama

poniedziałek, 9 listopada 2015

Zegar cyfrowy z Biedronki

Zegar cyfrowy w Biedronce jest sprzedawany od 05.11.2015 r. i kosztuje niecałe 50 zł. Oprócz godziny na wyświetlaczu prezentowana jest wilgotności powietrza oraz temperatury wewnętrznej w stopniach Celsjusza / Fahrenheita.

Zegar cyfrowy z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Zegar cyfrowy z Biedronki - opis:
- wymiary: 27x23,5x3 cm
- duży i czytelny wyświetlacz LCD
- z dodatkową opcją wyświetlania daty oraz dnia tygodnia
- do postawienia lub powieszenia
- odczyt wilgotności powietrza oraz temperatury wewnętrznej w stopniach Celsjusza i Fahrenheita

3 komentarze:

  1. czy dobrze widac go w nocy na scianie ? bo raz taki mailem i podswietlenie bylo tak slabe ze rano jak wstawalem i nadal bylo ciemno to nie dalo zobaczyc sie na nim godziny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie. Pomóżcie proszę. Kupiłem w Biedronce powyższy zegar elektroniczny z temperatura i wilgotność, ustawiłem alarm , zadzwonił i.... nie moge go wyłączyć ! Jest tylko funkcja Snooze czyli co dziesieć minut sie włącza lub mogę tylko zmienic godzine alarmu a nadal nie moge go wyłączyć zupełnie....Próbowałem różnych konfiguracji przycisków i nic.... Jaki jest tajemny myk na wyłączenie alarmu w tym zegarze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podświetlenia, nie ma. Zaryzykowałem i nie zawiodłem się. Temp. i wilgotność pokazuje dokładnie. Alarmu nie testowałem, ale chyba trzeba przytrzymać dłużej przycisk snooze.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2