Reklama

piątek, 26 stycznia 2018

Mysz przewodowa Hykker Turbo z Biedronki

Mysz optyczna przewodowa Hykker Turbo w Biedronce jest sprzedawana od 25.01.2018 roku za niecałe 15 zł. Plug&Play – działa natychmiast po podłączeniu do portu USB. Posiada kabel ze złączem USB (długość kabla 160 cm).

Mysz optyczna przewodowa Hykker Turbo z Biedronki

Mysz optyczna przewodowa Hykker Turbo z Biedronki to idealna propozycja dla wymagających użytkowników. 4-stopniowa czułość myszy (dpi), 6 przycisków funkcyjnych oraz rolka przewijania zapewnią najwyższy komfort pracy. Dodatkowo w przewodzie o długości 1,6m zastosowano oplot tekstylny, który będzie zapobiegał jego splątaniu.

Mysz optyczna przewodowa Hykker Turbo z Biedronki Mysz optyczna przewodowa Hykker Turbo z Biedronki


Mysz optyczna przewodowa Hykker Turbo w Biedronce była już sprzedawana w kwietniu 2016 roku.

23 komentarze:

  1. Kupiłem białą mysz. Wygląd rewelacja, bardzo dobrze działa. Za taką kasę polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam żółtą do kompletu z głośnikami, jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam czarną i prezentuje się świetnie, działanie też w porządku. Można zabywać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam białą i bardzo polecam szczególnie że kosztuje 20 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. kupilem bordowom czy czerwonom ale nie sprawdzilem w sklepie i po rozpakowani przycisk od zmiany dpi znajdowal sie w srodku myszki :(

    poza tym w grach zauwazylem jeden mankment mianowicie dy chce wykonac szybki ruch myszka a wiem ze na podkladce braknie miejsca to oczywiscie musze podniesc szybko myszke i ustawic jom z przeciwnej strony podkladki i problem jest taki ze trzeba bardzo wysoko podniesc myszke aby "laser" nie zarejstrowal ruchu a to jest dosyc klopotliwe szczegulnie w szybkich grach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję do kompletu dokupić słownik ortograficzny. Cena niska a ile przydatnych informacji.

      Usuń
    2. No jak to czytam to powiem Ci że problem masz mega poważny z tą podkładką. Zostaw synku te gry i idź wreszcie do szkoły bo takie byki robisz jak piszesz że głowa boli.

      Usuń
    3. po 2 meczach w csgo jestem juz do tego przyzwyczajony

      Usuń
    4. nie macie sie czego pajace uczepić, to popatrzcie w lustro, nie każdy jest idealny w pisaniu więc dajcie chłopakowi/Panu spokoj, bo nie wiecie nawet czy on ma 15 lat czy 50, pozdrawiam inteligenci poziomu 0 ;)

      Usuń
    5. Gówno po pierwszej grze w cs go kółko przestało działać

      Usuń
    6. Do tych od ortografii, wasza interpunkcja jest fatalna.

      Usuń
  6. Żenada. Sprawia wrażenie marnej zabawki. Przycisk dpi przy pierwszym użyciu wpadł do środka. My Phone traci resztki wiarygodności. Biedra powinna szybko zmienić dostawcę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysz dobrze leży w dłoni i jest czuła, uważam że jak na myszkę za niecałe 20zł jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  8. mi dziala dpi i te inne a jak sie po pijaku naciska i psuje to nie dziwota ze do srodka wpada przycisk, a ty idz do szkoly i z nastepnego kieszonkowego kup slownik.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak za 20 zl to cud, miód, malina
    chodzi najlepiej, najwygodniej sie trzyma i design tez najladniejszy z wszystkich, ktore mialem w tej cenie
    mam spora lape wiec do palm idealnie, a na razie nie mam zamiaru kupowac myszy za 200zl

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkowita żenada, przycisk dpi na dzień dobry nie działa wpadł do środka, próba wyciągnięcia skończyła się uszkodzeniem tego czegoś i 20 zł w błoto, bo zareklamować uszkodzonej nie możesz natomiast sprzedają i produkują bubel, takie oszukiwanie klienta przestrzegam każdego przed tym badziewiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi i znajomemu jakoś nic nie wypadło a od początku sprzedaży jej używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Isamu kiedy Hurtworld?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłem mysz i nie działa. Laser jest ale komputer mi jej nie czyta i nie wyświetla żadnej informacji o sterownikach. Wie ktoś co mogę z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  14. DPI mi nie wypada i świetnie działa! Mam zamiar jeszcze kupić Hykker Gaming Sound XR

    OdpowiedzUsuń
  15. Wersja "biega gaming" parametry ma tak słabe, ze nie ma roznicy miedzy zwykla myszka za 10zl, jedyne co to ta cudowna "zmiana" dpi, no i lepszy wyglad, jak na klase zwyklych myszek wyglada fajnie, ale do gamingowej to jej bardzo daleko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą myszkę już prawie 2gi rok. Jestem graczem i używa się i dalej fajnie śmiga, za taką cenę? Jestem zadowolony z zakupu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie spierdo**ła wczoraj. Sensor zaczął wariować, do góry kursor wogóle nie chce sie ruszyć, a przy każdym poruszeniu kursor rusza się chaotycznie w lewą dolną stronę pulpitu. Dodam też, że nie działa na żadnej powierzchni oprócz biórka.

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2