Reklama

piątek, 20 lipca 2018

Lampka LED z podstawą zmieniającą kolory z Biedronki

Lampka LED z podstawą zmieniającą kolory w Biedronce jest sprzedawana od 19.07.2018 roku za niecałe 60 złotych. Lampka jest wyposażona w dotykowy czujnik, pozwalający sterować natężeniem światła głównego i kolorami iluminacji podstawy.

Lampka LED z podstawą zmieniającą kolory z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Lampka LED z podstawą zmieniającą kolory z Biedronki - opis:
- mocna lampka biurkowa
- zasilacz USB
- lampka główna pracuje w 3 trybach natężenia światła
- elastyczny stojak umożliwia ustawienie lampki pod różnym kątem
- wyposażona w dotykowy czujnik, pozwalający sterować natężeniem światła głównego i kolorami iluminacji podstawy
- żywotność: 30 000 h
- długość przewodu: 1,5 m
- zasilanie na kabel USB lub przy użyciu zasilacza

Lampka LED z podstawą zmieniającą kolory w Biedronce była już sprzedawana w październiku 2016 roku.

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajna lampka. Jedynym minusem jest za mało czuły zmieniacz kolorów. Chcę np. Żołty to nie zawsze udaje mi sie go "wcisnac". Nie wiem czy to mój egzemplarz czy tak maja wszystkie. Mi nie chcialo sie biegac i wymieniac

    OdpowiedzUsuń
  2. A świeci porządnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Swieci porzadnie. Sa zreszta 3 stopnie mocy swiecenia

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś nabyłem ten produkt i mogę go z czystym sumieniem polecić

    OdpowiedzUsuń
  5. czy wasze lampki mocno się nagrzewają po dłuższym świeceniu ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Grzeją owszem. Światło mocne regulowane ale niestety barwa bliższa bieli i po godzinie wzrok męczy się mocno.regulacja kolorów fatalna.nie polecam.na pewno nie na biurko do nauki czy pracy zbyt mocno męczy wzrok

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko 200 lumenów
    czyli odpowiednik zarówki ~20W.
    Słabo

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi po tygodniu użytkowania - główna lampa przestała dawać swoją pełną moc - moc świecenia jej spadła o ponad połowę - praktycznie bezużyteczna - muszę ją oddać

    OdpowiedzUsuń
  9. Po 3 tygodniach użytkowania główna lampa przestała działać daje światło ledwo co - bubel totalny - oddałem ją do biedronki i chciałem zwrot kasy ale kierownik powiedział że tylko naprawa. Mam 2 taką lampkę w domu i też ona zaczyna szwankować sama się wyłącza i trzeba znowu ją włączać.
    Dziadostwo nie polecam !!!!!!!.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja tez sie wczoraj zepsula! Przestala swiecic i tyle!
    Poza tym, zeby wylaczyc podstawe zmieniajaca kolory, czasem trzeba stuknac 20 razy! Bubel jakich malo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też posiadam taką lampkę i wczoraj się popsuła. Poprostu zgasła zaraz po włączeniu. Nawet nie minął miesiąc używania. Spróbuję ją oddać. Mam nadzieję że wymienią. Nigdy więcej nie kupię nic podobnego w Biedronce. !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłem i od nowości nie działa, jutro idę oddać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja również przestała świecić po ok 3 tygodniach zdjalem szybkę plastikowa i tam jest taki mały albo kondensator albo coś innego od ciepła przykleił się do obudowy i oderwał od płytki jak go przyłożył przylutowalem ponownie wówczas świecił ale tylko kilka dni. Ten element jest źle dobrany bo ciągle się przegrzewa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam dzieciom dwie, jedna przestała działać po trzech miesiącach, druga dwa tygodnie później. Badziewie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nasza wytrzymała 4 miesiące :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nasza też wytrzymała 4 miesiące, główna lampa nie świeci. Da się to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest dokładnie tak jak tu pisał Paweł Kozdraś. Główną wada tej lampki jest przegrzewający się rezystor ograniczający prąd podawany na diody. Znajduje się w "główce" lampy, czyli górnej lapie. Pod wpływem nagrzewania się, topi plastik obudowy, wtapia się w niego i po ostygnięciu wtopiony w plastik odrywa się od płytki. Jak się podtopi plastik lutownicą, to można owy rezystor uratować i wlutować spowrotem, ale to rozwiązanie połowiczne, bo po czasie i tak sie przepali i lampka zacznie świecić połową mocy a nawet i słabiej, gdyż rezystor ten traci swoje właściwości. 3 lampki już tak naprawiałem znajomym, podcinałem również plastik nad rezystorem, by się nie wtapiał, ale efekt końcowy jest zawsze ten sam, po pewnym czasie rezystor "pada" całkowicie od przegrzania. Jeżeli chodzi o jego wartość, to ma 1,5 ohm, niby nie wiele, ale nie radzę robić w tym miejscu zworki, przepalą się szybko diody, za duże napięcie idzie wtedy na nie. Próbowałem również wstawić w to miejsce zwykły rezystor 1,5 ohm 2W, ale też się zaczęło z niego dymić i się spalił. Trzeba by zapodać temat na elektroda.pl, może ktoś z fachowców coś sensownego podsunie, bo szkoda, fajna lampka. Można by jakiś układ ograniczający prąd umieścić w podstawie i wtedy zworkę w miejscu tego rezystora i by było po sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam lampkę od roku nic się z nią nie dzieje wszystko działa idealnie. Wszystkie 3 stopnie swiecenia działają kolory podstawki również nie nagrzewa się. Jedynie co to znaczek on/off się juz wyciera - po roku ma prawo :) a jeżeli chodzi o zmęczenie oczu, fakt przy włączeniu 3 stopnia zaczyna się męczyć, ale ja głównie uzywam 1 gdy siedze przy laptopie czasem 2. Ja polecam lampke, ładnie się prezentuje na biurku zajmuje niewiele miejsca i nie psuje się - tak przynajmniej jest w moim przypadku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wpisywalbyś pozytywny koment rok po zakupie na stronie której się szuka gdy coś nie działa xD

      Usuń
  19. Dzisiaj chciałem kupić ten produkt na wyprzedaży ale na szczęście przeczytałem Wasze wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłam rok temu i nadal działa wszystko jak powinno :) mega polecam

    OdpowiedzUsuń
  21. A jak ją widzicie obecnie? Kupował ktoś teraz? Poprawili coś? Bo zastanawiam sie nad nią czy lepiej kupić drugiego sprawdzonego activejet Wega?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc kupiłem tą 3 w 1 i na początku zaczęło piszczeć i polać xD a gdy włączam światło na poziomie niższym niż 3 to bzyczy :c

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2