piątek, 7 października 2016

Wielofunkcyjne urządzenie do gotowania multicooker Hoffen Food Expert z Biedronki

Wielofunkcyjne urządzenie do gotowania multicooker Hoffen Food Expert w Biedronce jest sprzedawane od 06.10.2016 roku za 179 zł. W zestawie znajdziemy łyżkę do ryżu, łyżkę do zupy, miarkę oraz tackę do gotowania na parze.

Wielofunkcyjne urządzenie do gotowania multicooker Hoffen Food Expert z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Multicooker Hoffen Food Expert z Biedronki - opis:
- moc: 900 W
- pojemność: 4 Litry
- zakres temperatury: 38-150°C
- funkcja utrzymania ciepła oraz funkcja szybkowaru
- funkcja opóźnienia startu (możliwość manualnego zaprogramowania włączenia się urządzenia w określonym czasie)
- 8 programów gotowania
- książka przepisów dołączona do opakowania

Wielofunkcyjne urządzenie do gotowania multicooker Hoffen Food Expert z Biedronki

13 komentarzy:

  1. o super sprawa musze wyprobowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA UWAGA ... Od 01.10.2016 zmiana regulaminu wewnętrznego
    sieci biedronka : KONIEC ZWROTÓW, TYLKO I WYŁĄCZNIE REKLAMACJE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj to jest 12.11.16r kupiłam ten multicooker za 139 zł w biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz w opakowaniu ta ksiazke z przepisami?

      Usuń
  4. Ja też kupiłam wczoraj ale za 111 zł :-) fajny jest Ale książka kucharska zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie w zestawie ksiazke? Bo u mnie brak

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez kupilam za 111zł i ma ksiazke,

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy można w tym urządzeniu robić frytki?

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dzisiaj w dzień bez vatu za 85zł z 2 książkami z przepisami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nie sprzeda Pani jednej książki bo ukradli proszę pisać 783495349

      Usuń
  9. Czy ktoś jeszcze na książkę z przepisami bo u mnie brak????...

    OdpowiedzUsuń
  10. też chętnie kupiłabym książkę,możecie podpowiedzieć gdzie ją dostać,jaki ma tytuł ?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.