Reklama

piątek, 7 października 2016

Wielofunkcyjne urządzenie do gotowania multicooker Hoffen Food Expert z Biedronki

Wielofunkcyjne urządzenie do gotowania multicooker Hoffen Food Expert w Biedronce jest sprzedawane od 06.10.2016 roku za 179 zł. W zestawie znajdziemy łyżkę do ryżu, łyżkę do zupy, miarkę oraz tackę do gotowania na parze.

Wielofunkcyjne urządzenie do gotowania multicooker Hoffen Food Expert z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Multicooker Hoffen Food Expert z Biedronki - opis:
- moc: 900 W
- pojemność: 4 Litry
- zakres temperatury: 38-150°C
- funkcja utrzymania ciepła oraz funkcja szybkowaru
- funkcja opóźnienia startu (możliwość manualnego zaprogramowania włączenia się urządzenia w określonym czasie)
- 8 programów gotowania
- książka przepisów dołączona do opakowania

Wielofunkcyjne urządzenie do gotowania multicooker Hoffen Food Expert z Biedronki

52 komentarze:

  1. o super sprawa musze wyprobowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA UWAGA ... Od 01.10.2016 zmiana regulaminu wewnętrznego
    sieci biedronka : KONIEC ZWROTÓW, TYLKO I WYŁĄCZNIE REKLAMACJE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj to jest 12.11.16r kupiłam ten multicooker za 139 zł w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kupiłam wczoraj ale za 111 zł :-) fajny jest Ale książka kucharska zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie w zestawie ksiazke? Bo u mnie brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie brak książki i nie wiem gdzie szukać przepisów na multikuker

      Usuń
  6. Ja tez kupilam za 111zł i ma ksiazke,

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy można w tym urządzeniu robić frytki?

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dzisiaj w dzień bez vatu za 85zł z 2 książkami z przepisami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nie sprzeda Pani jednej książki bo ukradli proszę pisać 783495349

      Usuń
    2. Ma pani moze jeszcze ta ksiazke?

      Usuń
  9. Czy ktoś jeszcze na książkę z przepisami bo u mnie brak????...

    OdpowiedzUsuń
  10. też chętnie kupiłabym książkę,możecie podpowiedzieć gdzie ją dostać,jaki ma tytuł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      w moim nie było książki ani instrukcji. Ma może ktoś? Może przynajmniej skan? Proszę o kontakt lorank@wp.pl

      Usuń
  11. Moje drogie Panie. mam podobne urządzenie tylko Philipsa od 2011r i nie potrzebuje zadnej książki kucharskiej, nauczyłem sie wszystko robic sam, a moim specjałem sa pieczone warzywa ( gotowanych nie robię ), to urządzenie jest takie samo, ma mniejszy garnek i mniej programów ale mozna zrobić dosłownie wszystko. Jest super. Najlepsze jest to, ze wstawiam, programuje i przychodze po pracy na gorący swieży posiłek. Pozdrawiam. Zdzisław

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ktoś z Państwa ma może taki problem że jak urządzenie się nagrzeje to otwiera się samoczynnie pokrywa? A może ja coś źle robię? :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Polozyc na guże na pszyklat cegle lub klatke ze homikiem,nie otfoży sie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam jeżeli ktoś chciałby książkę z przepisami to mogę sprzedać swoją proszę o kontakt sms 575985585

    OdpowiedzUsuń
  15. witam, czy ma ktoś zbędny przewód zasilający do multicookera? proszę o kontakt isztarbooks1989@interia.eu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawny adres mailowy isztar1989@interia.eu ten wyżej jest nieaktualny

      Usuń
  16. Pożyczyłem od kolegi tego Multicooker i od razu stwierdzam że książka kucharska jest źle napisana. Po roku używania missa wygląda okropnie. Przepis na najprostsze ciasto drożdżowe jest urwany w połowie. Nie polecam, szkoda pieniędzy Jaka cena taka jakość. Przepisy nie są dopasowane do urządzenia. W niektórych przepisach trzeba ustawić program ciasto na 180 stopni, co jest bzdurą bo urządzenie nie ma regulacji temperatury a program ciasto ma 130 stopni. Zasadnicza , to raczej nikt nie piecze ciasta i chleba w garnku, więc czemu elektryczny garnek ma być lepszy od piekarnika. Przepisy na ciasta można sobie darować, pewnie inne przepisy jakoś wychodzą. Jak już mówiłem jaka cena taka jakość. Jak bym kupował to wolałbym wydać 600 zł i kupić multicooker z opcją szybkowaru. Takie urządzenie oszczędza dużo czasu i pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam i wydaje się być ok, ale nie ma książki z przepisami. Może wiecie gdzie znaleźć można przepisy dostosowane do tego multicookiera lub innego o tej samej pojemności?
    Nie zgadzam się z przedmówcą, jest regulacja temperatury do 180st. Rok używac misę i oczekiwać, że będzie cacy to chyba nadmiar luksusu za taką cenę. Stal nie daje takiej gwarancji a co mowa garczek z powłoką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam mam urzadzenie multicook hoffen i nie umoem ustawic temperaturydo pieczenia.odkupilam ale okazalo sie ze bez instrukcji.

      Usuń
  18. Także kupiłam ale niestety nie ma książki z przepisami:-( może ktoś poratuje?

    OdpowiedzUsuń
  19. czy ktoś może sprzedać książkę lub ksero z przepisami do multicooker Hoffen: kontakt: blondacz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ktoś może ma ksero książki do tego urządzenia

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę kogoś o skan książki z przepisami tego urządzenia tnowak3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Tetaz w biedronce urzdzenie po przecenie za 79 pln.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie mam książkę z przepisami ,ale nie mam tego kubka -miarki.Ile tą miarką ma ml?
    Dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam czy jest możliwość zrobienia zdjęć i przesłanie książki na e mail ?

      Usuń
  24. Katarzyna Gudyka24 kwietnia 2019 14:50

    Witam czy jest możliwosć przesłania mi na adres e-mail zdjeć z książki?.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy mogłabym prosić o przesłanie na e-mail zdjęć lub skanów książki? Bardzo PROSZĘ! monis264@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, czy można kupić nowa misę do tego urządzenia? Moja się zniszczyła...

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam czy mogłabym również prosić na e-mail zdjęcia książki?

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosze o odp zalezy minie wiem jak ustawic temp. Multicook hoffen

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam poratuje ktoś książka do multicooker kupiłam bez ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  30. No ja niestety też nie dostałem książki przy zakupie. Jakby mógłby ktoś poratowac byłbym wdzięczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ktoś mógłby sprzedać mi książkę lub wysłać skany przepisów ? Niestety kupiłam i książki nie było :( moj adres mail magdalena.foks@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ludzieeee poratujcie jakąś instrukcja błagam jakieś zdj lub pdf byle by bylo

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepisów jest w internecie od groma a jak ktoś umie choć trochę gotować a zwłaszcza dania jedno garnkowe to sobie poradzi oczywiście internet pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy mogę prosić o instrukcję pdf do Multicookera? Będę wdzięczna 🙂 magdalenamakuch@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli ktoś potrzebuje posiadam instrukcje i przepisy, w wolnym czasie mogę zrobić skany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam czy mogłabym prosić o skany instrukcji i przepisów na meila megg.1981@wp.pl?

      Usuń
    2. Bardzo proszę o skany majka_20@interia.eu

      Usuń
    3. Instrukcja jest na przyciskach a przepisy w glowie

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2