Reklama

wtorek, 26 czerwca 2018

Ciśnieniomierz automatyczny z funkcją głosową z Biedronki

Ciśnieniomierz automatyczny z funkcją głosową w Biedronce jest sprzedawany od 25.06.2018 roku za niecałe 90 złotych. Posiada funkcję zapamiętania 30 pomiarów z datą i godziną dla każdej z 4 osób.
Ciśnieniomierz automatyczny z funkcją głosową z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Ciśnieniomierz automatyczny z funkcją głosową z Biedronki - opis:
- funkcja mowy idealna dla osób mających problemy ze wzrokiem ( wyniki pomiarów podawane są w formie komunikatu głosowego)
- funkcja zapamiętania 30 pomiarów z datą i godziną dla każdej z 4 osób
- z dodatkową funkcją wykrywania arytmii
- w zestawie etui oraz baterie

Ulotka z Biedronki (2017 r.)
Ciśnieniomierz automatyczny z funkcją głosową Biedronka ulotka
Ciśnieniomierz automatyczny z funkcją głosową w Biedronce był już sprzedawany w styczniu 2017 roku.

4 komentarze:

  1. Nie polecam tego ciśnieniomierza ani żadnego innego z biedronki, chiński dziadostwo które non stop zawyża ciśnienie, rok temu kupiłam takie cudo i byłam niewłaściwie leczona, tj. lekarz kazał mi zapisywać sobie 2x dziennie pomiary i tak robiłam przez co brałam zbyt dużą dawkę leków (beta bloker na niewydolność i diuretyk), dziwiłam się czemu jestem taka słaba, nie mam apetytu, byłam jak naćpana niekontaktowa...przez zbyt niskie ciśnienie ok 90/60, puls non stop ok 90
    Z ciśnieniomierzy polecam tylko firmy Panasonic, Omron, Rossmax, ich produkty są kalibrowane i produkowanie w Japonii lub na Tajwanie a nie w budzie pod Pekinem bez kalibracji

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wyłączyć w nim funkcję powiadomienia głosowego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłem ten sprzęt i za karzdym razem inne ciśnienie .gówno jakieś

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2