czwartek, 6 kwietnia 2017

Wolnowar Hoffen Food Expert z Biedronki

Wolnowar Hoffen Food Expert w Biedronce jest sprzedawany od 03.04.2017 roku za 139 złotych. Urządzenie służy do przygotowania aromatycznych i soczystych potraw jednogarnkowych bez utraty ich wartościowych składników odżywczych.

Wolnowar Hoffen Food Expert z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Wolnowar Hoffen Food Expert z Biedronki - opis:
- 3-stopniowa regulacja trybu gotowania
- pojemność: 5,8 l
- szklana pokrywa ułatwia podglądanie gotowanej potrawy
- wygodne sterowanie za pomocą panelu elektronicznego
- wyświetlacz pokazujący pozostały czas gotowania
- w zestawie książka z przepisami na pyszne potrawy
- nienagrzewające się uchwyty
- wyjmowana ceramiczna misa o pojemności 5,8 l
- panel elektroniczny z wyborem funkcji
- idealny do przygotowania aromatycznych i soczystych potraw jednogarnkowych bez utraty ich wartościowych składników odżywczych

11 komentarzy:

  1. Sam się wyłącza ? Ma jakieś czasowe ustawienia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolnowar niegodny polecenia ponieważ timer niewłaściwie odmierza czas a konkretnie skraca go i to znacznie, co uniemożliwia ustawienie odpowiedniego czasu gotowania. Po zakupie z powodu właśnie tej usterki wymieniliśmy na nowy egzemplarz, ale niestety kolejny ma dokładnie ten sam defekt i jeszcze tego samego dnia został zwrócony oraz został spisany protokół reklamacyjny. Czekam na rozpatrzenie reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam ten sam problem z timerem i oddałam wolnowar do reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  4. To samo i ją, czas skrocony o połowę W wyniku czego z 14 godzin robi się 7

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to samo :) z 9 wyszło 5 dobrze, że zauważyłem, że coś nie tak bo mięso poszło by do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie to samo. Skraca czas o polowe.Wracam z pracy mieso nie upieczone musialam dodatkowo wlaczyc kilka na godzin i znow obcielo czas.
    Takie gotowanie mija sie z celem bo gdy wracam z pracy chcialam miec gotowe danie a nie czekac na nie kolejne kilka godzin i wlaczac dodatkowy czas gotowania.Zwracam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie, gotuję po raz pierwszy i ten sam problem, jutro zwracam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestam po rozpatrzeniu reklamacji - producent nie naprawiał tylko zwrócono mi pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Potrzebuję instrukcję obsługi bo w moim opakowaniu nie było :( Artur ,czy ktoś może podesłać na maila? maxima79@neostrada.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam to samo z zegarem , właśnie pakuję wolnowar aby oddać. Sprzedają wadliwy produkt...

    OdpowiedzUsuń
  11. po włączeniu śmierdzi plastikiem jak cholera, pomieszczenie trzeba wietrzyć cały czas bo nie idzie w nim wytrzymać,

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.