Reklama

poniedziałek, 17 września 2018

Myjka do okien Hoffen z Biedronki

Myjka do okien Hoffen w Biedronce jest sprzedawana od 17.09.2018 roku za niecałe 80 złotych. Urządzenie posiada gumową końcówkę do ściągania wody o szerokości 26 centymetrów a czas ładowania to około 2 godziny.

Myjka do okien Hoffen z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Myjka do okien Hoffen z Biedronki - opis:
- czas ładowania: ok. 2 h
- gumowa końcówka do ściągania wody o szerokości 26 cm
- w zestawie: dwie ściereczki z mikrofibry

Zdjęcia nadesłane przez czytelników:
Myjka do okien Hoffen z Biedronki Myjka do okien Hoffen z Biedronki

Myjka do okien Hoffen w Biedronce była już sprzedawana we wrześniu 2017 roku.

11 komentarzy:

  1. Działa jak trzeba. Ładnie zbiera wodę z okna.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2h sie laduje, a ile h dziala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 30 minut pracy.

      Usuń
    2. Czy po zakupie od razu trzeba ładować?

      Usuń
    3. Najczęściej w instrukcji jest napisane, że przed pierwszym użyciem naładować akumulator. Ja jednak robię inaczej i najpierw go rozładowuje i dopiero ładuje do pełna. Nie wiem czy robię prawidłowo, może ktoś jeszcze się wypowie.

      Usuń
  3. Nie wiem dlaczego z pojemnika na wodę dolem wycieka mi woda obojenie ile wleje wiekszosc wyleci dolem. Czy ma ktos podobny ? Bo ja moge myc tylko kabine i to w tempie błyskawica inaczej dolem woda wycieknie. Dodam ze dobrze polaczylam pojemnik z myjka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem z pojemnika z brudną wodą wycieka i po wyłączeniu z pracy potrafi się samo włączyć po 20 min gdzieś stoi na stoliku. Nie polecam i tylko raz użyta

      Usuń
    2. witam, miałem to samo wyciekła woda z pojemnika i zaciekła na płytkę i wtyczki w środku - skutek - sfajczyła się płytka. Na początku działała ładnie i byłem zadowolony zwłaszcza z ceny za nią, ale szkoda nawet 60 zł jak zaraz się psuje po kilku użyciach i niema ogólnie dostępnego serwisu (bo wysyłka do producenta przewyższa koszt transportu).

      Usuń
  4. Kupiłem to cudo na otwarciu Biedronki po remoncie za 49,99vzł. Efekt ściągania wody zadawalający. Fajnie czyści sie tym, nie tylko okna, ale i lustra, płytki, przednią szybę piekarnika. Do mycia nie używam tej ściereczki z zestawu, a zwykłą, wygodniej i lepiej się doczyści a samym urządzeniem ściągam wodę. Nawet jak jest piana, to świetnie sobie radzi. Tylko ten długi czas ładowania, niby 2h, ale u mnie pierwsze ładowanie, mimo, że aku nie był rozładowany, to trwało ze 3h, jak nie lepiej, zobaczymy jak wyjdą następne ładowania. Z czasem wymienię aku na większe, oryginalnie według instrukcji jest 1500 mAh 3,7V

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety u mnie też cieknie dołem. Poza tym guma ściągająca jest węższa od obudowy więc nie dochodzi do krawędzi okien (u mnie drewnianych)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myję moje okna PCV bardzo podobną myjką i muszę przyznać, że działa bardzo dobrze. Nie ma smug, plam, okna są po prostu czyste, polecam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2