Reklama

piątek, 27 października 2017

Bezprzewodowa stacja pogodowa Smukee z Biedronki

Bezprzewodowa stacja pogodowa Smukee Home w Biedronce jest sprzedawana od 26.10.2017 roku za niecałe 40 złotych. Pokazuje pomiar temperatury wewnętrznej, zewnętrznej i wilgotności. Ma wbudowany zegar i kalendarz.

Bezprzewodowa stacja pogodowa Smukee Home z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Bezprzewodowa stacja pogodowa Smukee Home z Biedronki - opis:
- czytelny wyświetlacz LCD
- wskaźnik temperatury wewnętrznej, zewnętrznej i wilgotności
- wbudowany zegar i kalendarz
- funkcja alarmu i drzemki
- ikony prognozowanej pogody
- w zestawie: bezprzewodowy nadajnik zewnętrzny do postawienia lub powieszenia z wyświetlaczem

57 komentarzy:

  1. Nie łączy się z nadajnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ustaw kanał taki sam jak w odbiorniku i przytrzymaj wcisniety channel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak próbowałem, pojawia się ikonka poączenia ale nie łączy się. a w ogóle mimo ze nadajnik i odbiornik są koło siebie to na nadajniku temp to np 22 stopnie a na odbiorniku 21

      Usuń
    2. Mam dokładnie to samo. Resetowałem, wybierałem ten sam kanał jak i różne. Raz złapało komunikację na chwilę, ale nie wiem jakim sposobem

      Usuń
    3. Konieczna była wymiana na inną sztukę. Przy zakupie sprawdźcie czy odbiornik działa z nadajnikiem

      Usuń
    4. Faktycznie dwa obok siebie i różnica temperatury 22.7 - 21.3. No i niedziałająca komunikacja.

      Usuń
    5. mój egzemplarz działa bez zarzutu, pokazuje dokładnie takie same temperatury.

      Usuń
  3. Ma ta stacja podświetlenie? W nocy można korzystać np. w celu sprawdzenia godziny???

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak działa higrometr? Wskazania są prawidłowe?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, idzie u was ustawić wyświetlanie godziny format 24 godzinny? Bo u mnie nie, tylko 12 godzin i potem 12 PM, żenujące to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmienia się format przyciskiem UP

      Usuń
    2. Pomóżcie, nie wiem na który przy isk mam nacisnąć żeby ustawić datę i godzinę.

      Usuń
  6. 1.Zegar ma format 24 godz.
    2.Po ustawieniu takiego samego kanału w nadajniku i odbiorniku, trzeba w odbiorniku nacisnąć kanał i chwilę przytrzymać.
    3.Różnica temp. nadajnik-odbiornik obok siebie 1,5-1,7 st.C.

    OdpowiedzUsuń
  7. Komunikacja z nadajnikiem nie działa, więc to chyba ogólny problem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ufajcie temu urządzeniu ani podobnym w niskiej cenie jak jest blisko zera i chcecie jechać autem. Ta stacja pokazuje temperaturę ze słabą dokładnością plus-minus kilka stopni. Wszystko ok w lecie ale na jesieni i w zimie kiedy występuje gołoledź i przymrozki jest to bezużyteczna zabawka bo te kilka stopni to ogromna różnica a stacja może pokazywać +2 stopie kiedy jest -1 stopień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, z 3 różnych termometrów na zewnątrz, ten nadajnik pokazuje ok. 2 st. więcej.

      Usuń
  9. Obawiam się, że te komentarze wpisują osoby które nie przetestują urządzeń a od razu oczekują wskazań. Po pierwsze trzeba się pobawić i po testować to urządzenie.Urządzenie musi mieć sygnał z satelity dlatego dobrze jak stoi blisko okna. Po drugie wyłapanie sygnały trwa nieraz do 3 minut a komunikacja z nadajnikiem jest najlepsza po resecie. Proszę zatem o najpierw przetestowanie a później wpisy. Same pytania odnośnie komunikacji z nadajnikiem świadczą, ze klienci nie czytają wogóle instrukcji a wymagania mają ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z satelitą to chyba TY straciłeś kontakt?

      Usuń
    2. Z satelity? Na jakim swiecie Ty zyjesz?

      Usuń
    3. To nie jest nawigacja tylko prosta stacja meteo. Czujnik jest w nadajniku, który montujesz np. na zewnątrz i stacja odbiera z niego informację o temperaturze. Satelita? Poprawiasz innych, a nie masz pojęcia o czym piszesz.

      Usuń
  10. Nadajnik i odbiornik stojąc w jednym pokoju obok siebie pokazują różną temperature! Nie było by to nić strasznego jak by różnica była drobna, np jakieś tam 0,1-0,3 stopni, ale różnica jest 1,7-2 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie różnica temperatur między nadajnikiem a stacją wynosi około 2,5 stopnia, a ustawiłem je obok siebie. Szmelc do kwadratu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Dla tego zwróciłem stacje i zabrałem hajs.

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu cwaniackie wpisy ludzi uwazajacych sie za wszystkowiedzacych i kontakt z satelita uwazaja za bzdurę tylko niech wyjasnia wskazania temperatury zewnetznej gdy oba urzadzenia sa w pomieszczeniu a stacji jest wyswietlana temp. zewnerzna.No jak cwaniaku?

    OdpowiedzUsuń
  14. Roznice temperatur biora sie z tego że oaoby nie majace pojecia o zasadzie dzialania ustawiaja dodatkowy nadajnik na plaszczyznie nie myśląc ze ma on czujnik od spodu i tym zawyzaja temperature.Stacja natomiast czuonik temp.ma z zewnatrz.Stad te przeklamania dla ludzi niemyslacych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie myślący w życiu by nie stwierdzili, że temperatura może się różnic o 2 stopnie, gdy oba czujniki stoją 5 cm obok siebie.

      Usuń
  15. Widzę gotowość wyświetlania zapisywanych rekordów MIN i MAX. Jak tu się sprawdza na tym urządzeniu i jak kasuje?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłeś dziadostwo lub nie umiesz uruchomić ja kupiłem i pracuje dokładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka.przeczytalam instrukcje i ustawilam wszystko.nie pokazuje mi temperatury na zewnątrz w odbiorniku.gdzie jest problem?

      Usuń
  17. Stacja temperaturę w pomieszczeniu zaniża o ok 2 stopnie (sprawdziłem na dwóch innych termometrach) i to główna jej wada. Higrometr działa w porównaniu z drugiem z różnicą na poziomie 1%. Czujnik temperatury zewnętrznej działa poprawnie (różnice w porównaniu z dwoma inną stacją i termometrem na poziomie o,3 stopnia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stacja nic nie ma wspólnego z satelitą moduł odbiornika i nadajnika RF w pasmie 433MHz umożliwia tylko transmisję danych

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba taka sama stacja będzie teraz w promocji za jakieś 20 złotych. Opłaca się ją kupić w takiej cenie, jeżeli nie oczekuje się super dokładnych wskazań, a jedyny termometr na zewnątrz to jakiś stary klamot?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy nadajnik wystawia się za okno żeby podawał temperaturę zewnętrzną ? Czy się nie popsuje? Od deszczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jest założenie działania tego urządzenia, że ma być na zewnątrz i wg tego psuć się powinno ani od deszcze, śniegu czy słońca. Ja mam inny nadajnik, ale ma z tyłu ma miejsce na ewentualne zawieszenie go, np. na gwoździu wbitym w ścianę.

      Usuń
  21. U mnie po kilku minutach gaśnie wyświetlacz, miał ktoś z Was ten problem ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam ,
    Mógłby ktos rozkrecic stacje i zrobic zdjecie ukladu w środku... spadl mi nadajnik i nie laczy sie ze stacja...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakupie 2 sprawne czujki do tej stacji pogodowej. Kontakt dynanometr@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja też nie działa jak należy, tzn. stacja z nadajnikiem widzą się tylko jak są obok siebie :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie jest jeden czujnik zewnętrzny który zczytuje stacja prawidłowo, ale widzi też inny obcy kanał co ktoś ma w mieszkaniu i prognozy to jakieś głupoty Na zewnątrz piękne słońce a pokazuje deszcz

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja mam problem taki że co chwilę sama wydaje dżwięki , i też sama sobie zmienia czas z 12 na 24 h i tez do ego wydaje dzwiek . Miał ktos podobny problem ?

    OdpowiedzUsuń
  27. mam od pol roku i działa bez zarzutu

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakupiłem na początku roku, wszystko było sprawne i bez większych problemów.Dziś wymieniłem baterię w centralce i straciłem połączenie między czujnikiem a centralką, Paragon całkowicie niewidoczny, nie pamiętam czy płaciłem kartą czy gotówką. Pomoże ktoś i "pożyczy" paragon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjmij na chwilę baterię w nadajniku, to pomoga.

      Usuń
  29. Jak ustawić prawidłowo dzień tygodnia z datą dnia. Np.data 3 . 2 SA a powinno być 3.2.SU

    OdpowiedzUsuń
  30. Panowie i panie jeśli chodzi o ustawienie kanału dodatkowego nadajnika sprawa wygląda tak:
    Dla Modelu wyglądającego jak powyżej ale model 180451-ws
    Ustawiamy kanał na nadajniku - standardowo jest 1
    w odbiorniku czyli stacji przytrzymujemy przycisk chanel do momentu piknięcia, zwracamy uwagę jaka cyferka jest obok jeśli taka sama jak w nadajniku to już pół drogi - sprawdzamy czy stacja odbiera nam dokładnie temperaturę taką jak jest na nadajniku oraz wilgotność dajemy mu minutę lub kilka, chociaż powinno zatrybić od razu.
    Pokazuje nam źle lub wcale dalej przytrzymujemy do piknięcia, może być kilka pod kanałów na danym kanale, ja nawet złapałem czujnik sąsiada jednego i drugiego co pokazywało mi prawie realną temperaturę nazewnątrz pomimo że mój nadajnik stał wewnątrz..

    Gdy będziemy mieć odpowiedni kanał stacja ma pokazywać na czujniku zewnętrznym dokładnie to co nadajnik ma na wyświetlaczu..
    Pozdrawiam.
    P.S u mnie różnica temperatur jest około 1 stopnia pomiędzy 1 a drugim czujnikiem - a różnica miedzy temperaturą wewnętrzną a inną stacją jest około 0.5 stopnia..

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie czy nadajnik ma być za oknem albo może być wewnątrz pomieszczenia

    OdpowiedzUsuń
  32. Czemu po wylądowaniu bateri jak wkładam nowe paluszki to stacja wogole mi nie wyświetla tak jakby nie działały paluszki a są nowe miał tak ktoś a jak wkładam te co były do stacji dodane to na chwile mi się włącza co może być powodem ze inne paluszki nie pasuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóż nowe paluszki do innego urządzenia by sprawdzić czy nie są rozładowane. Niby są nowe a może w sklepie leżały latami.

      Usuń
  33. Słuchajcie, mam te stację i generalnie jestem bardzo zadowolone. Pokazuje prawidłowe wartości higrometru i termometru, ale stacja co jakiś czas "pika" w nocy. Może ma to związek z ujemnymi temperaturami, ale pewien nie jestem. Da się wyłączyć jakoś to pikanie?

    OdpowiedzUsuń
  34. Baterie trzeba wymieniać co miesiąc inaczej nic nie widać na ekranie. Też tak macie? Po za tym nawet po wymienieniu baterii na nowe nadal pokazuje się symbol wyładowanej baterii (na ekranie stacji).

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupiłem tą stacje pogody kiedyś i po poczytaniu komentarzy postanowiłem protestować jej działanie. Wielu osobą wydaje się że pomiar wilgotności i temperatury to prosta sprawa... Powiem tyle uzyskanie temperatury i wilgotności zależy od wielu czynników i mówię to z doświadczenia nie użytkownika, ale osoby która budowała moduł pomiarowy do kontroli temperatury w danym pomieszczeniu. Przykładem kwadratowy pokój - pomiar narożniki(dół i góra) i środek pomieszczenia - pomiary każdy inny :D. I pytanie dlaczego tak jest. Ogólnie wpływa na to jak pisałem wiele czynników, które tworzą lokalny mikroklimat. Wpływ ma na to ruch powietrze w pomieszczeniu, miejsce pomiaru, wynikły z ogrzewania lub ochładzania go przez źródła ciepła inaczej mówiąc przy oknie zimniej, a przy kaloryferze cieplej:P Nawet człowiek czy żarówka emituje promieniowanie cieplne itp. które może wpłynąć na pomiar zależnie od odległości. Kolejną sprawą jest dostęp do samego elementu mierzącego - jak obudowa nagrzewa (chłodzi) i w jaki sposób następuje transmisja ciepła, duży czy mały wlot powietrza, wpływ materiału obudowy i czujnika na sam pomiar. Najprościej obudowa na słońcu się nagrzeje i pokarze dużo większą temperaturę niż jest. Podsumowując to w obudowie czujnika i stacji też jest mikroklimat :P I tu dochodzimy do kolejnego problemu co mierzmy temperaturę powietrza czy np. ogrzanej lub schodzonej obudowy od jakiegoś czynnika zewnętrznego :D I ostatnią sprawą jest po prostu czas przebywania w danym mikroklimacie czyli dynamika zmian temperatury oraz częstotliwość samego pomiaru. Czujnik przyniesiony z zewnątrz dopiero po czasie pokarze prawidłową temperatur w przemieszczeniu czyli jak sam się ogrzeje do tej w pomieszczeniu wraz z obudową. Przykładowo czujnik może szybko reagować a stacja już nie bo zakłada się w pomaszczeniu większą stabilność temperatury i pomiar robi się np raz na 1h a czujnik robi np 1 na 10 min lub odwrotnie zależy od konstruktora :p Rożne czynniki np. jaka jest obudowa (kolor materiał) mogą fałszować wynik. Kiedyś sam myślałem, że to prosta sprawa ale musiałem sam stworzyć takie cudeńko do firmy kontrolujące temperaturę w kontenerze chłodniczym z dokładnością do 0.1 stopnia i już nie było tak fajnie. Dobra koniec tego wywodu teoretycznego, sprawdziłam pomiary stacji miernik temperatury i wilgotności UT-333 UNI-T i ogólnie stacja pokazuje zbliżone wyniki. Przyjąć można że dokładność pomiaru oscyluje +- 1 różnicy pomiędzy miernikiem a stacją - jest to maksymalna rozbieżność. Umiejscowienie z tyłu czujnika w stacji nie jest najlepsze co wpływa na dokładność. Mierzyłem miernikiem w okolicach miejsca wlotu dla czujnika - w stacji i module bezprzewodowym. Ogólnie fajne wyniki na mierniku dostawałem przed i za stacja która była przy ścianie z płytek (imitacja kamienia) różnica pomiaru teoretycznie koło siebie 2-4 stopnie w skrajnej sytuacji :P Pobałem się też z różnym umiejscowieniem czujnika na zewnątrz i udało mi się zawyżyć temperaturę i zaniżyć względem miernika zależnie od ,miejsce jego powieszenia i sposób. Tak więc podsumowując co napisałem stacja jak każdy miernik pokaże jakiś wynik pomiaru, ale ważnym pytaniem nie jest sam wynik tylko co mierzymy , a tym samym gdzie umiejscowiliśmy ten miernik. Mam nadzieje że mój przydługi wywód pomoże komuś. Pamiętajcie dlatego często podaje się dodatkowe informacje np temperaturę powietrza, temperatura przy ziemi (nagrzewanie się powierzchni), temperatura w słońcu czy temperatura w cieniu. Temperatura w aucie czy np na 3 piętrze będą różne , a związane jest to z miejsca i wysokością. Dla auta ziemia (asfalt itp) będzie fałszować pomiar a na 3 piętrze jej wpływ będzie mniejszy. Taka sama zasada latem w aucie potrafi być 60-70 stopni, które na pewno wpłyną na pomiar temperatury czujnikiem zewnętrznego bo sam czujnik znajduje się gdzieś w aucie. Najprościej latem mamy 30 stopni powietrza ale woda już ma tylko z 15.
    Pozdrawiam - a zainteresowanych zachęcam z zapoznaniem się z tym "banalnym" problemem pomiaru temperatury.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam po3buje pomocy . Nie mogę sparować stacji z nadajnikiem . Po ustawieniu takich samych kanałów czyli 1,2,3 zarówno na stacji jak i na nadajniku nic się nie dzieje . Mryga tylko ikona połączenia na stacji

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2