Reklama

czwartek, 19 października 2017

Termometr bezdotykowy z Biedronki

Termometr bezdotykowy w Biedronce jest sprzedawany od 19.10.2017 roku za niecałe 60 złotych. Jest zasilany baterią 9 h V DC, ma podświetlany wyświetlacz i można nim wykonywać pomiar temperatury ciała, pomiar temperatury mleka w butelce oraz pomiar temperatury wody do kąpieli.
Termometr bezdotykowy z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Termometr bezdotykowy z Biedronki - opis:
- zasilanie baterią 9 h V DC
- automatyczne wyłączanie
- temperatura w skali °C i °F
- bezpieczny i higieniczny
- pamięć: 32 pomiary
- sygnalizacja akustyczna gorączki
- podświetlany wyświetlacz
- pomiar temperatury ciała
- pomiar temperatury mleka w butelce
- pomiar temperatury wody do kąpieli
- Pozytywna Opinia Instytutu Matki i Dziecka nr Op-4922/2017, ważna do 15.03.2020 r.

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak go kupisz to napisz jak się sprawuje.

      Usuń
    2. I jak pomiar? Nigdzie nie mogę znaleźć opinii na jego temat. W ogóle nie mogę go nigdzie znaleźć. W biedronce widziałam że to firma Medico ale skoro nigdzie go nie ma to moze coś przekręciłam :)

      Usuń
  2. Jakieś opinie? Ktoś go zakupił? Jak z pomiarem temperatury?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam, porownalam pomiar z tradycyjnym termometrem i mierzy dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może mi pani powiedzieć jak mierzona jest temperatura? Czoło? Skron? Ucho?

      Usuń
  4. własnie zakupiłem za 39.90zł i jestem miło zaskoczony temperaturę czoła mierzy dobrze, posiada przełącznik pomiar ciała, pomiar dom. Z ciekawości sprawdziłem temperaturę szyby kominka wykazał HII ale w instrukcji jest info pomiar od 0 do 100. ja jak za taką cenę jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Termometr kupiony w biedronce, bardzo dobry, cena niska i dobrze mierzy temperaturę, wygodny, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wziąć młotek i walnąć się w główke jeżeli jest potrzebna do tego termometru instrukcja.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2