Reklama

poniedziałek, 9 października 2017

Urządzenie do wypieku chleba Hoffen z Biedronki

Urządzenie do wypieku chleba Hoffen Food Expert w Biedronce jest sprzedawane od 09.10.2017 roku za 159 złotych. Posiada 15 automatycznych programów wypieku chleba.

Urządzenie do wypieku chleba Hoffen Food Expert z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Urządzenie do wypieku chleba Hoffen Food Expert z Biedronki - opis:
- 15 automatycznych programów wypieku chleba
- świeżo upieczony chleb w dowolnej chwili dzięki funkcji opóźnienia startu do 13 h
- 3 ustawienia wagi i 3 stopnie przyrumienienia
- 2 mieszadła dla lepszego wyrabiania ciasta
- w zestawie: łyżeczka, haczyk, miarka, mieszadła, pojemnik na ciasto

38 komentarzy:

  1. Chciałem kupić coś za 5 setek, ale postanowiłem wypróbować ten wynalazek. Trzeba zwrócić uwagę po kupnie czy wszystkie przyciski działają, czy nie ma uszkodzeń mechanicznych w moim przycisk menu działa z oporami. Mam go 3 dni i upiekłem 3 chleby, wszystkie się udały. Jeszcze go będę katował, bo gwarancja jest na 3 lata. Maszyna robi swoje, idę następny bochenek robić:-P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam jak u Pana maszyna wypieka górną część chlebka u mnie cały czas bardzo blada . Może wada mojego wypiekacza.Proszę o info.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Również zakupiliśmy tę maszynę. Póki co piecze dobrze, jednak problem zauważyliśmy, gdy chcieliśmy zrobić chleb z dodatkami. Według instrukcji powinien włączyć się sygnał dźwiękowy informujący o tym, kiedy dodać dodatkowe składniki. Jednak z naszej maszyny nie wydobywa się żaden dźwięk. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem, czy może w naszym modelu wadliwy jest głośnik? A może istnieje opcja aby wyłączyć/włączyć dźwięki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy przy pierwszym włączeniu słychać dźwięk?, pieczecie na 1 programie?. Pewnie chińskie rączki czegoś nie dopięły. Jak coś wymienić na inny, jest gwarancja:-P.

      Usuń
    2. Dźwięk jest ale łatwo go przeoczyć jak jest się w innym pomieszczeniu

      Usuń
  3. srali muszki bedzie wiosna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypiekacz sprawuje się bardzo dobrze Ciasto jest wyrobione dokładnie wyrośnięte idealnie skórka chrupiąca Nie zauważyłam wad Wszystko działa bez zarzutu Jedyny problem jaki napotkalam to brakujący element Było jedno mieszadelko zamiast dwóch Oddałam pierwszy wypiekacz do sklepu Kolejny był już kompletny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie dobrze wyrabia ciasto? Bo również kupiłem to cudo, jestem już po kilku próbach, postępuję dokładnie wg instrukcji i wychodzą niewymieszane gluty.
      Czy coś przeoczyłem?

      Usuń
  5. Witam wypiekacz miesza ok.tylko góra bardzo blada choć ustawiam na odpowiedni symbol czy to wina urzadzenia .Prosze o info.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam czy tylko u mnie nie dzieje się nic po włączeniu. Nic się nie miesza. Czy to normalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie działa mieszanie

      Usuń
    2. Zależy od programu. Najpierw podgrzewa. Cierpliwości.

      Usuń
    3. Hoffen działał B.dobrze A tu od wczoraj nie zaczyna mieszać - zaczyna grzać A silnik nie włącza się - pewnie programator albo przycisk startu nie kontaktuje ale wtedy by nie grzal- co Wy na to? Pozdr. Marian

      Usuń
  7. Czyli jest zepsuty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z biedy to badziew.... Ja kupilam z tefala za 500 ale nie zaluje. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywalam tego z tefala to wlasnie jest badziew za 500 zl. Ten z biedry jest lepszy.

      Usuń
  9. Prosze mi powiedzieć jak wyglada praca mieszadeł?Czy jest ciągla czy z przerwami?Bo moj miesza 2 sekundy i przestaje.i tak w koło

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dal rady padl na pierwszym chlebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Do kitu wypiekacz. Po miesiącu padł panel sterowania, wymienili po miesiącu, po czym okazało się że przy wyrastaniu dosłownie zaparza chleb. Reklamacji nie uznali, więc muszę udać się dalej, do Rzecznika. Partacze...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam już ponad dwa lata i jest wszystko w porządku, ale zgubiłam książeczkę z przepisami. Czy ktokolwiek z Was mógłby się podzielić zdjeciami? Bylabym super wdzięczna😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dostałam ten wypiekacz w prezencie natomiast w pudełku brak instrukcji obsługi. Czy mogłabym prosić o przesłanie ?

      Usuń
  13. Dzień dobry tez mam ten automat i bylam z niego mega zadowolona. Tylko że zgubilam przy przeprowadzce ksiazke o wypiekach czy ktos moglby porobic zdjecia i mi przesłać na adres e-mail

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam dodac e-mail magda14sz@interia.pl
      Z góry dziękuję

      Usuń
    2. Mam ten sam problem z instrukcją , czy mogłabyś się podzielić jeżeli dostałaś te fotki ? hlawmar@gmail.com Dzięki z góry Marek

      Usuń
  14. Ja używam tego produktu od roku. Wypieka chlebek minimum 3 razy w tygodniu i wszystko jest ok. Może czasem jak poniesie mnie fantazja kulinarna to coś nie wyjdzie. Ale ogólnie polecam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,
    Posiadam wypiekacz do chleba firmy Hoffen Every Day bardzo podobny do tego co wyżej z tym, że posiada jedno mieszadło do wyrabiania ciasta. Wypiekacz zakupiony ponad 3 lata temu, generalnie miał się świetnie, piekł pyszne chlebki.
    Niestety od jakiegoś czasu coś się zaczęło z nim dziać - tzn. wszystko robię wg instrukcji oraz przepisu w Książce przepisów, chlebek niestety nie kształtuje się w ładny bochenek, tzn. piecze się w takiej formie, jakiej został wymieszany, czyli wygląda tak jakbym urwała kawałek chleba i tak zostawiła... Nie mam pojęcia, jak temu zaradzić.. Czy ktoś miał podobny problem? Jeśli tak to jak go rozwiązał

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy może ma ktoś książeczkę z instrukcją i przepisami? Moja zaginela w czasie przeprowadzki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też poproszę :)
      w internecie nic nie znalazłam

      Usuń
    2. Mogłabym również prosić książeczkę z instrukcja i przepisami?

      Usuń
    3. https://chomikuj.pl/skurkowany47/Dokumenty/Wypiekanie+chleba

      Usuń
  17. jesli ktos ma to tez potrzebuje ksiażeczki/instrukcji, mail: seliga36@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://chomikuj.pl/skurkowany47/Dokumenty/Wypiekanie+chleba

      Usuń
  18. Czu mogłabym też poprosić instrukcję do wypiekacza chleba hoffen? Malgorzatabelt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli ktoś z Państwa mógłby przesłać mi na mój adres instrukcję obsługi wraz z książeczką z przepisami to bardzo będę wdzięczna za pomoc...
    ziebaczewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Instrukcje obslugi znalazlem w internecie ale nie mam ksiazki kucharskiej. Prosze o przeslanie na maila operantid@gmail.com jesli ktos ma chociaz zdjecia ksiazki. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. jesli ktos ma to tez potrzebuje ksiażeczki/instrukcji, mail: azlilia85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety. Kiepskie urządzenie. Kilkadziesiąt prób według załączonych receptur i nie zdarzyło się, żeby chleb wypiekł się dobrze. Zaparzone ciasto opada powstaje mokry zakalec. Zmarnowane pieniądze na sprzęt i produkty do chleba.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2