Reklama

poniedziałek, 20 listopada 2017

Ekspres ciśnieniowy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki

Ekspres ciśnieniowy ze spieniaczem Hoffen Food Expert w Biedronce jest sprzedawany od 20.11.2017 roku za 444 złotych. Posiada wyjmowany pojemnik na wodę o pojemności 1,2 litra oraz na mleko o pojemności 0,7 litra.

Ekspres ciśnieniowy ze spieniaczem Hoffen Food Expert z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Ekspres ciśnieniowy ze spieniaczem Hoffen Food Expert z Biedronki - opis:
- moc: 1230-1470W
- ciśnienie 15 bar
- regulacja ilości spienionego mleka
- panel wyboru funkcji: espresso, cappuccino i latte
- wyjmowany pojemnik na wodę o pojemności 1,2 litra oraz na mleko o pojemności 0,7 litra
- w zestawie: 2 sitka do napełniania kolby, łyżeczka 2w1 (do nakładania kawy i jej ubijania)

Ekspres ciśnieniowy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki Ekspres ciśnieniowy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki

Ekspres ciśnieniowy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki Ekspres ciśnieniowy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki

Film Ekspres ciśnieniowy ze spieniaczem Hoffen źródło YouTube

83 komentarze:

  1. Witam. Czaje się właśnie na ten ekspres. Warto??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekspres jest super. Mały wygodny rewelacja jak dla mnie

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wys. 32 cm / Szer. 20 cm / Gł. 30 cm

      Usuń
  3. Jakiej wysokości szklanki się w nim zmieszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklanki wejdą do latte, czyli wysokie. do małych jest wysuwana podstawka, żeby nie chlapało
      taki sam, z innym układem klawiszy z Lidla kosztuje 499pln, więc ten jest o tyle lepszy

      Usuń
  4. Czy mleko leje prostu z ekspressu ? czy trzeba samemu dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko trzeba wlać do pojemnika widocznego z prawej od przodu i potem samo leje. Należy ustawić czas podawania - zaprogramować, proste i według potrzeb regulować stosunek pianka/mleko

      Usuń
    2. W jaki sposób się go programuje? Od początku mam problem ze spienianiem mleka. Ekspres zasysa mleko z wodą. Czy da się to ustawić? Obrót pokrentlem nic nie daje, piany jest może więcej czy mniej ale nadal woda miesza się z mlekiem

      Usuń
    3. Woda potrzebną potr do spienienia mleka. Pokrętło musi być ustawione albo na jedną kropelkę albo na 3 lub pośrednio. Od tego zależy jak spienione będzie mleko. Wszystko jest w instrukcji

      Usuń
  5. witam, mąż zakupił wczoraj ekspres i moim zdaniem mało kawy robi, nawet w trybie dla dużej kawy, czy to jest normalne???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak robią expresy. Wyciskają pod ciśnieniem esencję ze zmielonych ziaren. Dolej wody, albo mleka (nie złośliwość) i będzie więcej. Przyzwyczailiśmy się do "dużych", ale ma być mało, bo liczy się jakość zawartości, a nie ilość. Sam piję z mlekiem, ale robię w aeropresie. Można kombinować ze smakiem kawy, ilością, temperaturą itd. No i mycie to 30 sekund i już. No i taniej. :-)

      Usuń
    2. Jeśli chce się dużo kawy zawsze można przytrzymać przycisk "espresso" przez 3 sek i gdy w filiżance/kubku będzie ilość kawy jaką chcemy wystarczy jeszcze raz wcisnąć ten sam przycisk :)

      Usuń
    3. A dodatkową piankę to przytrzymać przycisk capucino . I mamy kawę w takiej ilości jak chcemy.

      Usuń
  6. Też go kupiliśmy, ale jeszcze nie testowaliśmy. No i dziś -23% taniej :D
    Wygląda fajnie, tylko właśnie na duże szklanki, jeszcze nie widziałam tej wysuwanej podstawki pod małe filiżanki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste pytanie, czy warto kupić ten ekspres?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak. Mam. Jest naprawdę OK. Za 341 zł w black week to wychodzi kak za pół darmo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabym prosić o zmierzenie całkowitej wysokości ekspresu? Zastanawiam się czy zmieści się we wnęce ;)

      Usuń
    2. Dziękuję ;)

      Jesteśmy po pierwszych testach. Szczerze powiedziawszy za tą cenę (szczególnie w promocji Black Friday -23%, która trwa do końca weekendu) to naprawdę warto! Bardzo fajne jest to, że nie musimy trzymać się predefiniowanych trybów (espresso, cappuccino i latte), ale również możemy oddzielnie spienić mleko i zaparzyć kawę. Możliwości są więc nieograniczone.

      Oby długo służył :)

      Usuń
  9. A w moim nie da sie przeprowadzic pierwszego plukania, wszystko robione wedlug instrukcji i zero reakcji

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarañczowy koreczel, nie czerwony. Instrukcja zdaje sie sugerowac za pomoca zdjecia, ze nalezy odkleic naklejke z pomaranczowym rysunkiem koreczka. Naklejke tez war to odkleic. Ale przeplyw wody jest blokowany przez koreczel a nie naklejke.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki instrukcji ja również odkleiłem naklejkę ale nie odetkałem korka i sie zastanawiałem dlaczego z kolby nic nie leci:)

      Usuń
  11. Dla mnie super.Piję kawę w filiżance,więc ilość kawy ok.Tak jak mówicie jeśli chcesz podwójną kawę naciskasz raz jeszcze odpowiedni rodzaj kawy.Ja kupiłam z kartą Moja biedronka 102zł taniej

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez posiadam ekspresik i na razie się uczę 😊😊😊 zastanawiam się co to za " podstawka " musze zrobić bliskie oględziny 😂 ale mój syn juz zrobił pierwsze ubytki i tak się zastanawiam czy jest opcja zakupu np: pojemnika na mleko ale osobno... wie ktoś coś może. Pozdrawiam i smacznej kawusi wszystkim 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinia80 czy kupiła Pani gdzieś ten pojemnik na mleko? Bo ja też potrzebuje ale tą górę plastikową co zaklada sie z tą rurką

      Usuń
  13. Ekspres kupiony 24.11. działał na początku normalnie, aż do dzisiaj. Awaria... a przynajmniej na to wygląda. Kawa zamiast lecieć strumyczkiem do filiżanki skapuje w ilościach bardzo skąpych. Zamiast espresso 60 ml wychodzi jakieś 10 ml. Testowałem różną grubość zmielenia i ubicia kawy w kolbie. Wygląda jakby nie pobierało wody, albo było zbyt małe ciśnienie. Może jednak coś robię źle? Chociaż skoro działał przez pierwsze 2 dni, to czemu teraz przestał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zrobiłeś bo u mnie jest tak samo

      Usuń
    2. Oddałem do reklamacji. Czekam na odpowiedź czy naprawią/wymienią czy zwrócą pieniądze. Wcześniej poszedł mail do producenta (Vershold) i zasugerowali właśnie reklamację w dowolnym sklepie Biedronka.

      Usuń
    3. Chciałam się zapytać jaka odp dostaliscie w sprawie ekspresu ? Bo mi serwis odp że ekspres jest sprawny technicznie a dalej nie zaparza kawy

      Usuń
  14. Ekspres zakupiony w dniu dzisiejszym, tj. 26.11.2017 (ostatni dzień załapałam się na black week :D ) Według mnie faktycznie robi troszkę mało tej kawy.. W ogóle nie zgadza się z tabelką w instrukcji. Czy mogę robić coś źle? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kawa leci strumieniem, czy raczej kapie?

      Usuń
    2. U mnie do tej pory kawa leci strumieniem-kupiony 24.11. Po każdym użyciu kolby czyszcze wylot ekspresu od spodu z resztek kawy

      Usuń
  15. Może głupie pytanie, ale kto nie pyta ten nie błądzi. Czy w swoich zakupionych ekspresach do kawy mieliście załączoną instrukcje? Czy instrukcja jest online? (Ja swojej instrukcji nie znalazłem w pudełku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie miałam instrukcji, czy jest dostępna online ?

      Usuń
  16. W moim pudełku była instrukcja obsługi

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej.czy kawa musi być zielona czy ziarnista?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawa ziarnista czy mielona?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam ekspres w promocji black weekend -23% i sprawuje się super! Espresso, cappuccino, latte... Mini wersja tych dużych i drogich ekspresów, a na moje potrzeby stanowczo wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Problem z "kapaniem" kawy może występować w efekcie odkładania się kamienia tzn. w tego typu ekspresach stosowane są podgrzewacze blokowe i gdy macie np. twardą wodę (zalecam stosować filtrowaną, z butelki lub po przegotowaniu ale wystudzoną) to w efekcie podgrzewania kamień odkłada się tak jak to ma miejsce w czajniku. W ekspresach są bardzo małe otworki wylotu wody a efektem odkładania się kamienia wylot jest często przytykany kamieniem. Może to być powodem lecz nie musi bo może być też problem np. z pompą itd.

    Pozdrawiam kawoszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię żeby kamień osadzał się już po kilku pierwszych użyciach. Poza tym ja stosowałem wodę filtrowaną i mimo to się zatkał?

      Usuń
    2. Polecam ten artykuł do przeczytania http://blog.konesso.pl/zadbaj-o-swoj-sprzet-czyli-konserwacja-ekspresu-do-kawy/

      Usuń
    3. Tylko co z tego artykułu wynika dla ewidentnie popsutego urządzenia, które było używane 2-3 razy?

      Usuń
  21. Mam pytanie po przytrzymaniu przycisku dluzej niz 3 sek. kawe lub mleko zamiast sam sobie ustalać ml. poprzez zastopowanie, eskpreslesje kawe isam sie wyłacza,czy można to zmienić żebym sam sobie regulowal ml. ??

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam tak jak w instrukcji, po przytrzymaniu przycisku Espresso przez 3 sek. sam mogę regulować ilość kawy i zatrzymac ekspres naciskając ponownie przycisk Espresso. Podobnie jest z przygotowaniem mleka- przytrzymac przycisk Cappuccino ponad 3 sek. i po napełnieniu kubka zatrzymać przyciskiem Cappuccino.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak myc spieniacz do mleka? ta rurke. nue mam instrukcji

    OdpowiedzUsuń
  24. Wg instrukcji:
    Czyszczenie pojemnika na wode/mleko
    1. Wyjmij pojemnik na mleko/wodę i oproznij jego zawartość.
    2. Dokładnie umyj pojemnik, rurke i jego pokrywkę po bieżącą wodę z dodatkiem delikatnego detergentu.
    3. Myjąc pokrywke od pojemnika na mleko upewnij sie, ze wejscie na wężyk zostalo kilkakrotnie i dokladnie umyte oraz wypłukane.
    4. Pozostaw do całkowitego wyschnięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + czyszczenie dyszy na mleko
      1. Umieść pusty pojemnik na mleko w urzadzeniu.
      2. Umieść pusta filiżankę lub kubek pod dyszą na mleko.
      3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk Latte przez około 3 sekundy. Urządzenie zacznie emitować parę w celu przeczyszczenia dyszy na mleko. Pozwól urzadzeniu pracować przez kilka sekund, do czasu aż do filiżanki będzie wydostawac się czysta para, bez pozostałości po mleku.
      4. Naciśnij przycisk Latte by zatrzymać urządzenie.
      5. Umyj pojemnik na mleko i pokrywkę zgodnie z zaleceniami powyżej.

      Usuń
    2. Witam czy można napisać jak się odkamienia ekspres bo nie miałam instrukcji z góry dziękuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Witam, czy ktoś byłby łaskaw wrzucić instrukcję obsługi. W naszym pudełku niestety jej nie było, a do samej Biedronki mamy na tyle daleko, że nie da rady tak z dnia na dzień pojechać. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekspres zakupiony wczoraj, też niestety bez instrukcji, ale kawę robi dobrą, moja obserwacja co do kapania kawy - jak zaparzałam kawę kupioną mieloną było Ok, jak sama zmieliłam, ale tak na pył,popłynęło kilka kropel, ekspres nie był w stanie przefiltrować kawy i zrobił się zbity korek w kolbie.
    Pozdrawiam miłośników kawy i ekspresów ciśnieniowych;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłem ekspres wczoraj instrukcji nie oczywiście nie było. Jestem po pierwszych testach i bardzo pozytywne odczucia. Też bym poprosił o wrzucenie instrukcji stawiam kawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. mogę podesłać instrukcję za kawę :D na mesendzerze na fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam mogę prosić instrukcja

      Usuń
    2. Jeśli to możliwe i ktoś z Państwa może podesłać instrukcje obsługi będę wdzięczna.

      Usuń
  29. Czy aby wlać mleko muszę za kazdym razem wyjmować pojemnik na mleko?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka kawe uzyc by osiagnac optymalny smak.

    OdpowiedzUsuń
  31. Też posiadam ten ekspres. Jest cudowny! A kawa z niego jest bardzo dobra! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy ktoś może pomóc w temacie spienionego mleka? Niestety nawet przy ustawieniu na dużą ilość piany mleko jest bardzo słabo spienione.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupiłam ten ekspres w listopadzie 2017 i niestety od jakiegoś czasu nie działa. Ekspres nie chce się naładować. Zdarzyło się kilka razy że po wielu próbach załapał ale niestety sytuacja się powtarza. Będę oddawać na gwarancji.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam. Czy ktoś mógłby wrzucić instrukcje lub chociaż napisać jak się odkamienia. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam ��mozna prosić więcej informacji(czy jest dobry i wogóle)

    OdpowiedzUsuń
  36. Proszę o informację czy faktycznie zasługuje na kupno czy spełnia swoje funkcje czy lepiej kupić droższy Jesli ktoś kupi jutro i zrobi sobie kawę to proszę o opinię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile droższy? 100,200,300,kupi pani ten sam expres tylko w innym sklepie pod inną marką,w takiej samej lub podobnej obudowie.

      Usuń
  37. Kupiliśmy kilka dni temu mu zdziwieniu wzięliśmy go ostatniego z półki, narazie działa bez zarzutów kawka pyszna, jedyne co to wydaje mi się że za głośno chodzi ale to może tylko moje wrażenie, też czekam na opinie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Można zmielić w nim kawę ziarnista ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy u Was też tak ciężko wyciągnąć pojemnik na mleko czy ja robię to źle próbujac wyciągać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy u was tez tak ciezko wychodzi pojemnik na mleko?

    OdpowiedzUsuń
  41. Pojemnik na mleko należy unieść lekko do góry i dopiero wtedy wyciągnąć, wychodzi normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja swój kupilam niedawno, faktycznie jest głośny, kawę miele odpowiednio, nakładam i ubijam w kolbie lecz pomimo dobrej jakości kawy parzy kawę słabo. To zbaczy w chwili wlaczenia programu espresso od razu leci kawa, po skończeniu wyciagam kolbe a tam błoto z kawy.moj poprzedni ekspres po zrobieniu kawy pozostawial w kolbie sprasowany krążek . Czy to normalne że tu jest inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam
    Od wczoraj jestem posiadacza tego typu ekspresu zakupionego w biedronce za 399zl
    Niestety w opakowaniu nie znalazłam instrukcji obsługi. Montowaliśmy go w ciemno. Jednak mam wątpliwości co do opcji Clean czyli samoczyszczenia.
    Czy jeśli chce z niej skorzystać w pojemnikach mają znajdować się woda i mleko czy powinny być one puste? Czy potrzebne jest do tego jakieś przygotowanie?
    A dodatkowo czy są jakieś szczególne informacje czy tabele w instrukcji, której niestety nie posiadam ani nie mogę jej znaleźć w internecie.
    Będę wdzięczna za pomoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam mój expres wlasnie sie psuje caly czas pobiera wode i wypuszcza tu gdzie kolba na kawe a na dodatek cieknie od spodu i to bardzo nie wiem o co mu chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja kupiłem swój kilka dni temu, za blisko 400 zł. I już nie działa. Mój ostatni zakup droższego sprzętu z biedr##i. Odradzam.

    OdpowiedzUsuń
  46. witam smakoszy kawy
    podpowiedzcie proszę jak uruchomić opcję CLEAN w tym nowszym ekspresie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Sam ekspres jest dla mnie rewelacja ale jak to ja:) zawsze muszę coś "zepsuć" założyłam duszę z kawą i nie umiem jej odkręcić aby zasypać nową kawę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2