Reklama

czwartek, 23 listopada 2017

Torebka damska Maciej Zień z Biedronki

Torebka damska z kolekcji skórzanych dodatków Macieja Zienia w Biedronce jest sprzedawana od 23.11.2017 roku za 169 złotych. Torebki są wykonane ze skóry naturalnej gładkiej lub pikowanej.

Torebka damska Maciej Zień z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Torebka damska Maciej Zień z Biedronki jest wykonana ze skóry naturalnej gładkiej lub pikowanej. Pojemna, usztywniana komora główna wykończona elegancką podszewką. Efektowny pasek na ramię w formie łańcuszka łączonego ze skórą. Na froncie metalowe logo „Zień” w odcieniu szampańskiego złota. Zapinana na zatrzask lub suwak.

Torebka damska Maciej Zień z Biedronki Torebka damska Maciej Zień z Biedronki

Torebka damska Maciej Zień z Biedronki Torebka damska Maciej Zień z Biedronki

4 komentarze:

  1. Ja kupiłam...póki co jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś, kto potrafi odróżnić naturalną skórę od sztucznej mógłby wypowiedzieć się na ten temat? Dziś oglądałam torebki w Biedronce i mam poważne wątpliwości czy to w ogóle jest skóra naturalna? Na metce wyraźny zapis, że wierzch wykonano ze skóry naturalnej. Niestety żadnego zapachu, który jest bardzo wyczuwalny w przypadku prawdziwej skóry. Na zgięciach i przeszyciach wygląda jak zwykły skaj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przetestujcie proszę z jesiennej oferty rękawiczki skórzane z biedronki ale nie te od zienia. były reklamowane jako skórzane a okazały się szmaciano gumowe. po miesiącu się łuszczą guma imitująca skórę się rozdziera. porażka. nie piszę o tych od zienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, małe torebeczki. Ostatnio do mojej kolekcji trafiła klasyczna torebka Monnari, która jest bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2