Reklama

niedziela, 15 kwietnia 2018

Power Bank Forever 10000 mAh z Biedronki

Power Bank Forever 10000 mAh w Biedronce jest sprzedawany od 14.04.2018 roku za niecałe 70 złotych. Zastosowano w nim technologię szybkiego ładowania Quick Charge (2,1A) i ma bardzo małe wymiary dzięki zastosowaniu akumulatora litowo-polimerowego.

Power Bank Forever 10000 mAh z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Power Bank Forever 10000 mAh z Biedronki - opis:
- technologia szybkiego ładowania Quick Charge (2,1A)
- duża pojemność 10 000 mAh
- bardzo małe wymiary dzięki zastosowaniu akumulatora litowo-polimerowego
- 2 wyjścia USB 2,1A (1xQC)
- 2 wejścia micro-USB, USB-C (szybkie ładowanie)
- dyskretny wskaźnik naładowania w przycisku funkcyjnym

Power Bank Forever 10000 mAh w Biedronce był już sprzedawany w grudniu 2017 roku.

18 komentarzy:

  1. Czy gdzieś w Warszawie, na Pradze Południe można kupić ten powerbank? Byłem w kilku biedronkach i nigdzie nie dostali ich wcale...

    OdpowiedzUsuń
  2. Za niewiele większą kwotę można kupić sprawdzony powerbank Xiaomi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto sprawdzil i jak niewielka to jest kwota?

      Usuń
    2. Powerbanki Xiaomi występują na rynku od bardzo długiego czasu. Posiadają szereg zabezpieczeń czego nie można powiedzieć o powerbanku oferowanym przez Biedronkę ze względu na niekompletne informacje. W internecie roi się od recenzji oraz testów produktu Xiaomi. Osobiście posiadam trzy sztuki i również złego słowa o nich powiedzieć nie mogę. Ich cena na popularnym serwisie aukcyjnym to wydatek rzędu 75 zł, natomiast kupując od producenta na chińskim serwisie aukcyjnym zapłacimy 10 zł mniej i nie zapłacimy za wysyłkę.

      Usuń
    3. W Biedronce można zareklamować na miejscu .Reklamacje w Chinach trochę trwają ...

      Usuń
    4. Produkty kupione z Chin od Xiaomi można serwisować w Polsce

      Usuń
  3. Kupiłem wczoraj za 59zł w przecenie. Na razie jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłem go za 49,90zł i jest super.
    U mnie w Łodzi jest ich jeszcze sporo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie ja jak na razie polecam działa ok ,ps to nie pierwszy mój power bank i aktualnie za 49 gorąco polecam tylko szkoda że w zestawie kabla nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ma problem. Chwilę po podłączeniu do telefonu rozladowuje sie i telefon przestaje być ladowany. Po podłączeniu do ładowarki ląduje się 9 godzin i znowu to samo. Ogólnie badziew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogolnie to trzeba wadliwy egzemplarz reklamowac, zamiast pisac glupoty.

      Usuń
  7. Kupiłem ten Power Bank Forever za 49,90zł i w sumie nie żałuję po teście ładowania wygląda bardzo obiecująco! Dał radę naładować 3 razy telefon z obciążeniem tzw:.. z włączonym udostępnianiem internetu jak i z aplikacją Pokemon Go. Jak na tak plaski sprzęt nie spodziewałem się, że uda mu się naładować telefon więcej ja 2 razy, a telefony to Samsung Galaxy S5Neo i S6. Jak posiada się ładowarkę szybko lądującą, to potrafi ładować napięciem do 12V. Jestem ciekawy, ile wytrzyma takie 3 krotne ładowanie telefonów zanim zacznie spadać wydajność. Wadliwe sztuki się reklamuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Power naładowałem nim 4 razy tel. i jeszcze zostało jedno światełko to liczę że jeszcze połowę fona bym załadował....

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj kupiłem w biedronce za 32,50 zł. do niedzieli jest rabat nawet na przecenione rzeczy z elektroniki 35%. Szkoda ze nie bylo wiecej tylko ostatnia sztuka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie 4 szt. 2 kupione za 45 zł i dwa kupione na wyprzedaży za 32 zł. Mam też 3 szt xiaomi 20000mah. Forever są katowane przez dzieci i jak na razie śmigają bez zastrzeżeń najmniejszych. Szybkie ładowanie zasuwa aż miło popatrzyć i też można je szybko naładować używając takich QC ładowarek. Za taką cenę to nawet jak się mają rozlecieć po roku są bezkonkurencyjne dla dzieciaków. Dla siebie mam dwa xiaomi 20000mah pierwszej generacji i też jest zajefajnie.
    Za cenę jednego xiaomi z przesyłką mam 40000mah (oczywiście elektronika pewnie w xiaomi lepsza i mniej stratna, ale bez przesady)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry produkt. Oczywiscie po przecenach zniknal ze sklepow jak kamfora.
    Do kolegi wyzej; mozesz 126p odpalac taka bateria.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten powerbank ma tak naprawdę 5000mAh.Wystarczy zdjąć obudowę, tam jest podana prawdziwa pojemność ogniwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest nie zawodny od 4 lat i szybki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2