Reklama

czwartek, 19 września 2019

Odkurzacz bezworkowy Hoffen stick z Biedronki

Odkurzacz Hoffen stick w Biedronce jest sprzedawany od 19.09.2019 roku za 129 złotych. To bezworkowy odkurzacz z filtrem Hepa o mocy 600 W.

Odkurzacz bezworkowy Hoffen stick z Biedronki
źródło: hoffen.com.pl

Odkurzacz Hoffen stick z Biedronki - opis:
- klasa energetyczna: A+
- metalowa teleskopowa rura
- wygodny i lekki w użyciu, dociera do trudno dostępnych miejsc
- bezworkowy – brak konieczności zakupu worków, urządzenie zawsze gotowe do pracy
- przewód o długości 5 m zapewnia duży zasięg sprzątanej powierzchni
- filtr Hepa z możliwością mycia
- wygodne włączanie i wyłączanie
- w zestawie szczotka parkietowo-dywanowa i końcówka szczelinowa
- teleskopowa rura
- moc: 600 W


Zobacz film na moim kanale z innym odkurzaczem bezprzewodowym Dibea T6

Subskrybuj

6 komentarzy:

  1. Szukałem tego odkurzacza w kilku sklepach, nie było nigdzie. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko się grzeje . Ciągnie mocno . do porządnego opróżniania za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalety:
    - stosunkowo tani, dość lekki, dobrze ciągnie, długi kabel
    Wady:
    - tylko 1 szczotka i 1 wąska ssawka do szczelin,
    - bardzo się grzeje - aż parzy w dłoń po 10 min pracy,
    - zaczepy trzymające odkurzacz sprawiają marne wrażenie, ale na razie nie pękają - to byłby koniec urządzenia :)
    - nie ma jak zwinąć kabla, brak jakichkowiek zaczepów do tego. Trzeba po prostu owijać wokół urządzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkurzacz super ale raczej do szybkiego sprzątania np zebrania piasku w przedpokoju lub odkurzenia jak coś się wysypie w kuchni. Na zasadzie zamiennika dla szczotki. Do wielkich porządków moze się nie nadawać bo szybko się grzeje. Ja jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj go kupiłem w promocji za 69zł i jak dla mnie za ta kasę rewelacja. Na szybko w aucie odkurzyłem i w domu. Moc jak na tak małe urządzenie dosyć spora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wersje stick, 6 odkurzan i sie wylaczyl... Bez sensu jest to ze wylacza sie w losowym momencie na czystych filtrach w polowie...
    Nie mlosiernie sie grzeje, parzy w dloń. Filtr wylotowy jest od wewnatrz wiec nie dostaniemy sie do niego by wyczyscic... Wieszaka nie ma i to mega minus.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2