Reklama

środa, 7 listopada 2018

Powerbank 10000 mAh z latarką Hykker z Biedronki

Powerbank 10000 mAh z latarką Hykker w Biedronce jest sprzedawany od 31.10.2018 roku za niecałe 50 złotych. Pozwala na szybkie ładowanie 2,1 A oraz  jednoczesne ładowanie dwóch urządzeń (2 x USB).

Powerbank 10000 mAh z latarką Hykker z Biedronki

Powerbank 10000 mAh z latarką Hykker z Biedronki - opis:
- pojemność: 10000 mAh
- trwałe ogniwa litowo-jonowe
- jednoczesne ładowanie dwóch urządzeń (2 x USB)
- szybkie ładowanie 2,1 A
- dostępne kolory: biały, czarny
- wbudowana latarka LED


Hykker Power Bank 10000 mAh to zewnętrzne, mobilne źródło energii. Trwałe ogniwa litowo-jonowe o tak dużej pojemności pozwalają nawet wielokrotnie naładować urządzenia z akumulatorem o pojemności do ok. 2000-3000 mAh. Uchroni smartfon, aparat, tablet lub inny sprzęt przed rozładowaniem się wszędzie tam, gdzie nie ma dostępu do tradycyjnego źródła zasilania – np. podczas podróży, czy na szkolnej sali. Power Bank to alternatywa dla tych, którzy są cały czas w ruchu i nie mogą odłożyć telefonu w pobliże gniazdka elektrycznego na 2 godziny ładowania. Teraz, by cieszyć się dłużej działającym sprzętem, wystarczy zabrać Hykker Power Bank 10000 mAh do torebki czy plecaka i podłączyć go do urządzenia w razie potrzeby.

Powerbank 10000 mAh z latarką Hykker z Biedronki Powerbank 10000 mAh z latarką Hykker z Biedronki

Hykker Power Bank 10000 ma kompaktową, atrakcyjną obudowę z tworzywa, zabezpieczającą urządzenie przed uszkodzeniami fizycznymi. Dzięki niej sprawdzi się jako towarzysz każdej podróży. Urządzenie wyposażono w dwa wejścia USB pozwalające na równoczesne ładowanie dwóch gadżetów, co jest wyjątkowo wygodne. Szybkość i komfort użytkowania banku energii potęguje większa przepustowość mocy co równa się szybszemu ładowaniu na poziomie 2,1A. Urządzenie posiada także wskaźnik poziomu naładowania, który pozwala precyzyjnie zarządzać transmisją energii oraz wydajną latarkę LED doświetlająca drogę w awaryjnych sytuacjach lub wszelkie zakamarki po zmroku.

Powerbank 10000 mAh z latarką Hykker z Biedronki Powerbank 10000 mAh z latarką Hykker z Biedronki

Produkt dostępny jest w dwóch wariantach kolorystycznych: białym oraz czarnym. Urządzenie zostało przebadane przez niezależną jednostkę certyfikującą DEKRA, która sprawdziła je pod kątem funkcjonalności, łatwości obsługi, parametrów technicznych i wytrzymałości.

Powerbank 10000 mAh z latarką Hykker z Biedronki

Przy ładowaniu Power Bank Hykker przyjął 9 458 mAh, napięcie elektryczne wyniosło średnio 5,19 V  a natężenie prądu 1,37 A.
Naładowałem 2 telefony i tablet do połowy. Miernik pokazał, że Power Bank Hykker oddał łącznie 6 773 mAh. W tym czasie napięcie elektryczne wyniosło średnio 5,08 V a natężenie prądu 0,84 - 0,9 A przy ładowaniu telefonów. Napięcie elektryczne wyniosło średnio 5,05 V a natężenie prądu 1,23 - 1,25 A przy ładowaniu tabletu.

Drugi pomiar
Przy ładowaniu Power Bank Hykker przyjął 9 530 mAh. Naładowałem tablet i do połowy smartfon. Miernik pokazał, że Power Bank Hykker oddał łącznie 6 753 mAh. Gdy power bank rozładował się na tyle, że już nie chciał ładować urządzeń włączyłem w nim latarkę. Latarka świeciła jeszcze przez ponad 10 godzin.

Trzeci pomiar
Przy ładowaniu Power Bank Hykker przyjął 9 380 mAh. Naładowałem tablet, smartfon i część drugiego smartfona. Miernik pokazał, że Power Bank Hykker oddał łącznie 6 908 mAh.

13 komentarzy:

  1. no i gdzie ten test??????

    OdpowiedzUsuń
  2. Test pojawi się w tym tygodniu. Potrzebuję kilku dni do przeprowadzenia testowych cykli ładowania i rozładowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłem w sobotę, po naładowaniu do pełna podłączyłłem 2 smartfony w niedzielę, każdy ok 1800 mah bateria. Potem jeszcze raz naładowałem jednego z nich. Zostały jeszcze 2 kreski. Nie wiem czy trzyma deklarowane 10000mah ale urządzenie na razie (po jednym ładowaniu i prawie całym rozładowaniu) działa poprawnie.

      Usuń
    2. Kupiłem w sobotę, po naładowaniu do pełna podłączyłłem 2 smartfony w niedzielę, każdy ok 1800 mah bateria. Potem jeszcze raz naładowałem jednego z nich. Zostały jeszcze 2 kreski. Nie wiem czy trzyma deklarowane 10000mah ale urządzenie na razie (po jednym ładowaniu i prawie całym rozładowaniu) działa poprawnie.

      Usuń
  3. Dzięki za test. Już kupiłem i pierwsze wrażenia są pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydał by się taki mierniczek z filmiku, gdzie taki można kupić? bo chyba nie jest załącxony do powera?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy taki mierniczek kupisz na wish lub alliexpres.ja właśnie oczekuje takiego mietnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info. Już zamówiłem na Gotronik

      Usuń
  6. Za taką ceną pojemność jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. A jaka waga tego ustrojstwa.Dla mnie ważne bo w torebce i plecaku liczy się każdy gram

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry POWERBANK musi swoje ważyć, nie ma zmiłuj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam czarną wersję i świetnie się spisuje. Wprawdzie użyłem jako ładowarki raptem 5-6 razy ale uratował mi wtedy dupę. Nie wiem ile prądu oddaje ani ile razy jestem w stanie nim naładować telefon bo zanim go rozładowałem to już miałem źródło zasilania sieciowego więc od razu ładowałem powerbank i telefon.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2