Reklama

niedziela, 11 listopada 2018

Stacja pogodowa z czujnikiem radiowym z Biedronki

Stacja pogodowa z czujnikiem radiowym z Biedronki w Biedronce będzie sprzedawana od 13.11.2018 roku za niecałe 38 złotych. Pokazuje pomiar temperatury wewnętrznej, zewnętrznej i wilgotności.

Stacja pogodowa z czujnikiem radiowym z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Stacja pogodowa z czujnikiem radiowym z Biedronki - opis:
- pomiar temperatury i wilgotności (zewnętrznej i wewnętrznej)
- wyświetlanie: prognozy pogody, fazy księżyca, daty, godziny
- funkcja budzika
- wszystkie oznaczenia w języku polskim
- zestaw zawiera komplet baterii do stacji pogodowej i czujnika
- wskaźnik temperatury i wilgotności zewnętrznej i wewnętrznej
- duży, czytelny wyświetlacz
- czujnik zewnętrzny z wyświetlaczem temperatury i wilgotności

11 komentarzy:

  1. U mnie działa rok, dobry zasięg, minus brak podświetlenia, poza tym ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie działają 2szt. Pamiętam że jeden nadajnik zew. podawał złą wilgotność czy temp.
    Reszta parametrów raczej ok
    Największy minus jak dla mnie to czytelność. Tragiczne kąty widzenia nawet jak są nowe baterie Ciezko ustawić tam gdzie sie chce. Drugi raz bym nie kupił z tego powodu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłem i... jestem średnio zadowolony. Stacja i czujnik w jednym pomieszczeniu oddalone od siebie o kilka cm a na czujniku zewnętrznym inny pomiar temp. (o ok. 0,5` C mniej). Poza tym czujnik nie jest wodoszczelny, co wymusza jego montaż na zewnątrz w zadaszonym miejscu. Prognozowana pogoda zmienia się zupełnie bez ładu i składu (raz słońce raz deszcz), w ogóle nie wiadomo czy to prognoza pogody na za godzinę, czy np. na jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekaw jak działa ta prognoza czy pokazuje co bedzie za pare godzin czy na następny dzień?

      Usuń
  4. Kupiłem dwa, postawiłem obok siebie całość i dopiero po 2h zaczęło pokazywać podobne wartości. Wsadzone do lodówki potrzebowały 4h aby ustabilizować odczyty :) Co ciekawe szybciej pokazują wzrost temp niż jej spadek. jeden czujnik zewn. przed domem i dwie stacje z nim sparowane na dwoch piętrach pokazują co trzeba. A drugi czujnik zewnętrzny leży w kącie bez sparowania i pokazuje temp/wilgotność w piwnicy. Kąty widzenia rzeczywiście słabe - sprzęt musi być max 30cm od wysokości linii oczu a podstawka nie ma regulacji więc pochylić tego nie można. Za tą cenę wydaje się OK porównując ze sprzętem LIDLa za ok 20zł więcej. Prognoza pogody chyba losowa - dwie stacje stojące obok siebie sparowane z tym samym czujnikiem zewnętrznym i mające te same wartości temp/wilgotność (po ustabilizowaniu) pokazują całkiem inną prognozę (słońce vs deszcz z chmurami) więc te obrazki są tylko dla ozdoby. Plus że pokazuje trend temperatury. Ciekawe na ile starczą baterie bo odświeżanie danych z czujnika zewnętrznego jest bardzo powolne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wystarczyły baterie w czujniku wystawionego na dworze na ponad rok. Baterie były z opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi błędnie pokazuje fazy księżyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz źle ustawioną datę. Rok pewnie lub miesiąc. Poprawisz a będzie ok

      Usuń
  7. czy ktoś wie jak poprawić kontrast wyświetlacza?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego nie mogę zsynchronizować obu urządzeń ? Nie pokazuje mi parametrów z nadajnika zewnętrznego ....

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2