Reklama

poniedziałek, 5 listopada 2018

Żarnowy młynek do kawy Hoffen z Biedronki

Żarnowy młynek do kawy Hoffen w Biedronce jest sprzedawany od 05.11.2018 roku za 99 złotych. Posiada pokrętło wyboru ilości mielonej kawy od 2 do 14 filiżanek i możliwość regulacji stopnia zmielenia ziaren.

Żarnowy młynek do kawy Hoffen z Biedronki
źródło: hoffen.com.pl

Zostań domowym baristą! Uwolnij pełen aromat kawy, mieląc ją w młynku żarnowym Hoffen. W tego typu młynku ziarna kawy kruszone są poprzez żarna, inaczej niż w młynku tradycyjnym gdzie ruch ostrzy rozcina ziarna, powodując ich rozgrzanie, a w konsekwencji utratę części aromatu kawy. Duży i przezroczysty pojemnik umożliwia wsypanie aż 200 g ziaren. Urządzenie pozwala na indywidualny wybór ilości zmielonej kawy oraz stopnia zmielenia kawy.

Żarnowy młynek do kawy Hoffen z Biedronki - opis:
- moc: 200 W
- pokrętło wyboru ilości mielonej kawy od 2 do 14 filiżanek
- pokrętło regulacji stopnia zmielenia ziaren
- pojemnik na 200 g ziaren kawy

42 komentarze:

  1. Test jest bardzo rzetelny, ogranicza się do przepisania tekstu z opakowania. A ja - biedny miś - szukałem informacji o rozmiarze żaren w owym młynku. No cóż, nawet w instrukcji obsługi informacji brak... Tajemnica handlowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowane produkty są w zakładce "Testy/Prezentacje". Reszta produktów to opinie czytelników.
      Więcej jest napisane w zakładce "Aktualności" z 24.01.2017 r.

      Usuń
    2. Będziecie go może testować?

      Usuń
  2. Myślę, że jest to dobry zakup w tej cenie.kupiłem,testuje jest ok👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały zestaw wygląda ok, czyli młynek i ekspres. Za 500 zł to nie majątek. Ciekawe tylko czy przemiał z tego młynka nadaje się pod ekspres czy raczej bardziej przelewowo-kawiarkowy granulat...Brakuje mi mielenia bezpośrednio do kolby w tym młynku.

      Usuń
    2. Pierwszy dzień testów. Żarna są żelazne. Konstrukcja i obsługa prosta. Mam wątpliwości co do jakości(trwałości) pokręteł, ale na razie wygląda, że dzialaja. Nie mam doświadczenia z żarnami, zrobiłem na razie dwa nastawy z mieleniem średnim i najdrobniejszym. A potem z tego kawą we włoskiej kawiarce. Obie kawy wyszły smaczne, ta że średniego mielenia bardziej szorstka, lżejsza jeśli chodzi o ciało, ta z drobnego bardzo gladka, łagodna, bardziej cielista i bardziej aromatyczna. Trochę się tej kawy marnuje bo oblepia ścianki pojemnika i mielenie na jedną kawę jest dość rozrzutne. Jak na pierwszy dzień ocena 4.5/6.

      Usuń
    3. Ile Biedronka zapłaciła za ten komentarz?

      Przecież po pierwszym użyciu widać, że ten młynek jest do niczego. Chyba, że ktoś nie miał w ręku innych młynków...

      Usuń
  3. Trafił na blat obok Zelmera z młynkiem żarnowym. Porównałem.
    Hoffen jest głośniejszy i niestety nie mieli tak drobno. I faktycznie dużo kawy się marnuje.
    Oddaję, bo potrzebuję drobniejszego przemiału.

    OdpowiedzUsuń
  4. Młynek na najmniejszym ustawieniu mieli dosyć grubo. Tak zmielona kawa do ekspresu ciśnieniowego się nie nadaje, z kawiarki wychodzi lura. Ciekawe do czego używa się kawę zmieloną na grubszych ustawieniach? Mam porównanie z najtańszym młynkiem żarnowym Delonghi i tam kawa jest mielona dużo drobniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarze. Miałem to kupować do ciśnieniowego z Lidla ale widzę że nie warto. Ten ciśnienowy SilverCrest z Lidla ja polecam jak coś.

      Usuń
    2. Kawę mieloną grubiej używa się do ekspresów przelewowych ponieważ tam kawa dłużej pozostaje w wodzie (w filtrze) więc woda ma czas aby wyciągnąć z kawy to co najlepsze. Do ekspresów ciśnieniowych i kawiarek używa się drobno mielonej kawy.

      Usuń
    3. Do kawiarek drobniej... aniżeli do ekspresu cisnieniowego...bo sie zapcha

      Usuń
  5. Młynek ma źle (za wysoko) ustawiony górny nóż (żarno). Wystarczy go odkręcić (3 śruby) i dać tam podkładkę około 0,5-1mm i można mielić na pył pod espresso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 100 zł to jest najtańszy młyn elektryczny z żarnami. Mój ręczny Hario był droższy ale pod kawiarkę jest doskonały. Chciałem coś pod ekspress kolbowy ale ten nie przejdzie...

      Usuń
    2. Wczoraj po zakupie też na to wpadłem, prosta przeróbka. Wyciąłem dwa pierścionki z kartonika po napoju, też z biedronki ;-), każde ustawienie młynka - pył. Wystarczy jeden pierścień i mamy pełną regulację od kawy zmielonej od "zalewajki" po kawę do ekspresu kolbowego. Plus dla Hoffena za takie rozwiązanie.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Dobrze rozumiem - wycięliście 1 podkładkę pod żarno, a nie 3 podkładki małe pod śrubki?

      Usuń
    5. Opinie o grubym mieleniu kawy przez ten młynek są jak najbardziej prawdziwe bo sam się o tym przekonałem. Nie trzeba podkładać żadnych podkładek tylko wyregulować szczelinę pomiędzy żarnami w bardzo prosty sposób. Jest to lepsza metoda niż z podkładkami ponieważ jesteś w stanie bardzo dokładnie ustawić tą szczelinę. W przypadku podkładek możesz spowodować, że nie będzie szczeliny a to za tym idzie, tarcze będą się bezpośrednio się stykały doprowadzając w najlepszym przypadku do ich szybkiego zużycia a w najgorszym nawet do zapalenia w wyniku tarcia.

      Usuń
  6. Jak koledzy wyżej, przerobiłem swój młynek wystawiając dwie podkładki z folii od dysku twardego (takiej srebrnej). Uważajcie by nie wstawić za grubej podkładki gdyż w ten sposób można zatrzeć żarna lub spalić silnik. Podkładki odrobinę przez mnie maja razem 0,2mm - czyli bardzo mało, ale to w zupełności wystarcza by zmielic bardzo drobno kawę. Sugeruję by po przeróbce włączyć młynek na sucho po czym należy sprawdzić czy żarna są gorące, jeżeli tak należy użyć jeszcze bardziej cienkiej podkładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałem wcześniej nie musisz nic podkładać.
      1) Rozkręcasz młynek dostając się do części górnej gdzie są tarcze,
      2) Odblokować górną tarczę przekręcając w stronę otwartej kłódki,
      3) Czyścisz dokładnie żarna,
      4) Blokujesz górną tarczę w stronę zamkniętej kłódki,
      5) Regulacja:
      - dokręcasz śruby mocujące górną tarczę (chyba 3 szt.)
      - luzujesz śrubę mocującą zębatkę (przenosi napęd z pokrętła regulacji grubości ziaren na zębatkę górnego żarna), podnosząc zębatkę na tyle by nie dotykała zębatki pokrętła,
      - trzymasz zębatkę w górę a pokrętło ustawiasz na min.( drobne ziarno) następnie 5 "kliknięć" cofasz pokrętło w stronę max. (grubego ziarna)
      - dokręcasz zębatkę,
      - jak skręciłeś, kręcisz pokrętłem w stronę min. czyli 5 x kliknięcie,
      - na wałku wirnika (silnika), z drugiej strony żarna ruchomego jest wycięcie na śrubokręt co umożliwia Tobie kręcenie tarczą ruchomą. Obracaj wirnikiem i sprawdź słuchowo czy tarcze się nie ocierają.
      - powtarzasz tą czynność właśnie do momentu gdy zaczną się ocierać, wtedy,
      - kręcisz pokrętłem 2 kliknięcia w stronę grubego ziarna,
      - delikatnie luzujesz zębatkę podtrzymując ją do góry w taki sposób by nie dotykała zębatki pokrętła, przekręcasz pokrętło 2 kliknięcia w stronę min. do końca.
      - dokręcasz zębatkę
      - pokrętło ustawiasz na max.(grube ziarno) i zaraz przekręcasz w przeciwną stronę do końca na min.
      - sprawdzasz czy tarcze nie ocierają się o siebie.
      - powtarzasz tą procedurę do momentu gdy tarcze nie będą się o siebie ocierać.
      - wtedy masz ustawioną potrzebą min. szczelinę
      - skręcasz młynek i sprawdzasz jak mieli.
      Instrukcja ma charakter poglądowy i nie stanowi odpowiedzialności prawnej. Wszystko co robisz jest spowodowane Twoją wolą i bierzesz pełną odpowiedzialność za wykonanie ww czynności.
      Po tych regulacjach mój młynek świetnie mieli kawę. Pozdrawiam

      Usuń
  7. To samo u mnie, już po pierwszym uruchomieniu na środkowym ustawieniu wiedziałem, że młynek mieli za grubo pod ekspres ciśnieniowy.

    Podkładka załatwia sprawę, dobrze że zastosowali takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do praski francuskiej się niestety ten młynek nie nadaje, mieli za drobno i nieregularnie nawet na najgrubszym ustawieniu. Kawa wychodzi za gorzka.
    Spróbuje jeszcze zrobić kawę na filtrze, ale prawdopodobnie zostanę przy młynku ręcznym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam wczoraj i niestety oddaje. Skusiła mnie cena, ale młynek nie nadaje się do użytku. Nie radzi sobie z mieleniem, porównując ilość wsypanych ziaren a ilość zmielonej kawy pozostaje pytanie - gdzie się podziała moja kawa? Ale niestety nie to jest najgorsze. Przy już pierwszym użyciu młynek nastawiony na 10 filiżanek i najmniejszą grubość nie poradził sobie z zadaniem, wyłączył się za wcześnie nie mieląc dalej kawy bo się przegrzał, czuć było smród przegrzanego plastiku i pojawił się delikatny biały dymek. Już nie wspominając o tym że pokrętło zmiany stopnia zmielenia kawy samo się przekręca podczas mielenia... Bardzo nietrafiony zakup, serdecznie nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas w ogóle nie udało się załączyć tego młynka. Miga tylko lampka przy włączniku i nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam terazvtak samo co to oznacza?bo ja sie nie umiem dowiedziec

      Usuń
  11. Młynek nie spełnia moich oczekiwań,mieli zbyt grubo.Czy ktoś z was zwracając młynek miał jakiś problem ?Czy przyjmą zwrot bezproblemowo ?Młynek był raz użyty.

    OdpowiedzUsuń
  12. młynek do niczego bo za grubo miele. Co do przeróbek, to bym nie radził bo można utracić gwarancję na produkt.Pozdrawiam! szukajcie lepszego mmłynka.

    OdpowiedzUsuń
  13. PORAŻKA!
    1) Mieli za grubo nawet na najdrobniejszym ustawieniu. Zaparzona kawa jest lurowata. W zmielonej kawie są nawet nie grube drobinki kawy ale płatki/łuski.
    2) Pojemnik na kawę się bardzo elektryzuje i nawet jak uważam to kawa się wszędzie rozsypuje. Zawsze po używaniu młynka trzeba będzie sprzątać blat.
    3) Jak się dobrze nie dokręci pojemnika z kawą to nie da się młynka uruchomić, a brakuje wyraźnego "trzaśnięcia", gdy wszystko zaskoczy.
    Poza tym mlynek wygląda bardzo estetycznie ale co z tego jak źle mieli. Ciekawe czy Biedronka przyjmie reklamację jeśli młynek był raz użyty....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak? A na jakiej podstawie chcesz reklamowac produkt, ktorego nie uzyles? :D

      Usuń
  14. czy bendzie jeszcze szpszedarzy

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapycha się otwór wyrzutu kawy, silnik się przegrzewa i momentalnie szlag go trafia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałem ten sam problem - mielił za grubo nawet na drobnym ustawieniu. Okazało się, że tam trzeba dobrze przekręcić żarno - zablokować - tam jest symbol kłódki. Jak się to zrobi, miele znakomicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kolego za komentarz. Dzisiaj zakupiłam ten młynek, mąż od razu przekręcił to o czym napisałeś i mieli drobniutko - igła :-)

      Usuń
  17. Młynek wg mnie jest ok. Może trochę za głośny. Wygląda estetycznie zwłaszcza ziarna kawy w górnym pojemniku. Ma wystarczające nastawy i 200 Watt. Kwestia dobrej regulacji i kawa jest ok. Ekspres kolbowy Hoffena przy kawę już od 2 lat codziennie i działa bez zarzutu. Za takie pieniądze super zakup.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupiłem ten młynek na alledrogo (jakoś nie skojarzyłem że to marka Biedry) we wtorek (bez czytania opinii). W czwartek młynek czekał w paczkomacie. Coś mnie tknęło, żeby poszukać opinii o tym produkcie. Poczytałem te wasze i już byłem w..ny że zakupiłem jakiś g..o :( No ale albo ja jestem szczęściarzem, albo wy wszyscy macie pecha lub też nie potraficie obsługiwać tak prostego urządzenia jak młynek (wybór opcji należy do każdego z osobna). Młynek mieli, grubo i drobno (jak się chce) bez żadnych regulacji. Co prawda 2 filiżanki (a nawet 3) to w zasadzie jedna moja kawa, ale czy to komu przeszkadza ? Kawę w naszym domu piję tylko ja z moją żoną więc niestety nie sprawdziłem czy młynek poradzi sobie ze zmieleniem 12 filiżanek na raz. Generalnie jak na razie jestem w 100% zadowolony z produktu a stosunek ceny do jakości oceniam na bardzo dobry.

    P.S. Zapomniał bym. Jedyny minus to pojemnik na zmieloną kawę. Faktycznie niesamowicie się elektryzuje i kawa po prostu się przyczepia do brzegów zamiast opadać na dno

    OdpowiedzUsuń
  19. kupilem i jestem bardzo zadowolony. Mieli bardzo drobno, albo bardzo grubo. Zależy od regulacji. Nie robiłem żadnych przeróbek. Kupiłem go za 40 zł ;) w promocji -60%. Kawa smakuje po prostu jak świeżo zmielona kawa i to jest niezależne czy młynek kosztował 40 zł czy 400 zł. Nie rozumem skąd te negatywne komentarze co do grubości ziarna. Może trafliście akurat na wadliwą serię. U mnie na najdrobniejszym ustawieniu kawa zmielona prawie na pył. Mam jeszcze wysokoobrotowy blender tej firmy też z promocji (za 200 zł z 300 zł) - też działa świetnie. Gdybym mial kupić te sprzęty markowe to musiałbym położyć ok 1000 zł. Prawda jest taka, że biedronka ma coraz lepsze sprzęty. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tragedia,mielił tak grubo, że kasza gryczana jest drobniejsza, mielił 2 razy i się zepsuł - nie kupujcie tego. Nie próbujcie nawet wycinać jakiekolwiek podkładki. Ten produkt jest porostu do niczego.

      Usuń
  20. trzeba dobrze włożyć żarna , aby mielił. Trzeba ściągnąć górny pojemnik na kawę i tam włożyć te żarna tak aby kliknęło. Mieli bardzo drobno. Na najdrobniejszym ustawieniu mieli nieco drobniej niż mielona kawa ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ilu pracowników Biedronki musi wypisywać te bzdury o uszczelkach,dokręcaniu i jak naprawić nową rzecz , żenada.
    Młynek nie nadaje się do niczego a szczególnie mielenia
    kawy. Właśnie go utylizuję po tygodniu walki z całym tym badziewiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Po kilkukrownym użyciu zapycha sie otwór wylotowy kawy , w konsekwencji nastawiajac na 4 kawy wychodzą 2 . Należy więc ten otwór często czyścic . Mi miele drobno , do kawy po turecku OK. Raz już się popsuł , badziewna elektronika. Z wyglądu młynka jestem zadowolony, głośna praca mi nie przeszkadza .

    OdpowiedzUsuń
  23. Młynek nie nadaje się do niczego. Dużo pyłu i nieregularny przemiał. Dopiero po porównaniu z dobrym młynkiem można zobaczyć jaki to jest totalny szajs...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2