Reklama

poniedziałek, 11 maja 2020

Gokart dla dzieci z kierownicą z Biedronki

Gokart dla dzieci z kierownicą w Biedronce jest sprzedawany od 11.05.2020 roku za 179 złotych. Posiada regulowaną wysokość kierownicy i odległość siedziska pozwalają na dopasowanie do wzrostu dziecka.

Gokart dla dzieci z kierownicą z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Regulowane siedzisko i regulowana wysokość kierownicy sprawia, że dziecko może dobrać odpowiednią pozycję do swojego wzrostu i czuć się komfortowo podczas zabawy.

Gokart dla dzieci z kierownicą z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Gokart dla dzieci z kierownicą z Biedronki - opis:
- regulowana wysokość kierownicy i odległość siedziska pozwalają na dopasowanie do wzrostu
- sportowa kierownica
- obudowany łańcuch
- hamulec nożny
- opony bez konieczności pompowania
- możliwość jazdy do przodu i do tyłu

Gokart dla dzieci z kierownicą w Biedronce był już sprzedawany w maju 2019 roku.


Zobacz recenzję innego produktu

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

14 komentarzy:

  1. Gdzie można kupić warszawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiliśmy wczoraj. Złożyliśmy i nasz dwulatek śmiga. Regulowane siodełko i kierownica, jest dość solidny. Pedały są w ustawieniu jak w rowerze. Syn na trzykolowym rowerze nie daje rady jeździć bo nie sięga do pedałów a z tym gokartem nie ma problemów. My polecamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej jakie to ma wymiary po złożeniu? Orientuje się Pan/i czy może to się nadawać dla trochę większych dzieci (5lat) ? Na opakowaniu jest napisane do 50kg i 3+, ale po wielkości opakowaniu wydaje mi się, że to chyba taki nieduży sprzęt...

      Usuń
  3. Jakie to ma wymiary po złożeniu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy będzię się to nadawać dla 5-latki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla 5 latki może być już ciut mały. Moja 3 latka ma ustawione siodełko na drugim z trzech stopni. U nas 4 latek ledwo się mieści i daje radę, ale jest wysoki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się trafił jakiś okaz co to nie miał wszystkich śrub. Łańcuch napięty tak mocno, że trudno było poruszać pedałami a po kilku obrotach całkowicie się zacinał bo na tylnej osi zębatka była krzywo ustawiona. Ośka tylna nie ma zabezpieczenia przed przesuwaniem się razem z zębatką! Przypuszczam, że trafił mi się zwrot z reklamacji. Nie będę zwracał, pojazd dość solidnie zrobiony,śruby dobrałem jakieś, mankamenty poprawione . Mam nadzieję, że się sprawdzi, wnusie zweryfikują czy będzie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny polecamy zwłaszcza za tą cenne podobne modele kosztuja 300-600zł zastanawiam sie gdzie jest ten hamulec nozny? :D jeszcze go nie odnalazłam a moze autor miał na mysli jazde do tyłu ??? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwaga NIE KUPUJCIE TEGO BUBLA !!!
    Kupiłem wczoraj w biedronce w Świdnicy. Synek 4.5 roku bardzo się ucieszył ja trochę mniej. Jako że jestem mechanikiem samochodowym z trudem ale w 30 minut udało mi się to złożyć. Tak badziewny sprzęt a na dodatek brakowało kilku śrubek i wkrętów w oryginalnie zapakowanym pudełku. Najchętniej od razu bym to zwrócił. Jednak synek by tego nie zrozumiał. Na drugi dzień ja od rana byłem w pracy a żona dokręcała kilkukrotnie kółka, które co rusz się odkręcały. Nie chwaląc się auta, które składam zazwyczaj jeżdżą. Po powrocie z pracy musiałem ponownie dokręcić kółka oraz zamocować zębatkę łańcucha, bo prawie się urwała i blokowała ten niebywale skomplikowany mechanizm. Prawie 180 PLN wyrzucone w błoto.Pewnie jutro go oddam. Dobrze że nie spaliłem pudełka.
    Z poważaniem Robert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Czy zwrócił Pan gokard czy dał na reklamację? Jeśli tak to czy przyjęli? Bo nasz też jakiś feler:/

      Usuń
  9. Bubel lancuch i zebatka rozlecialy sie po 1 dniu uzytkowania przez 4latka

    OdpowiedzUsuń
  10. Badziewie na kołach. Korba z pedałami zamocowana na jakiejś miękkiej blaszce, która na oryginalnych śrubach się przesuwała, co prowadziło do regularnego spadania łańcucha. Po dodaniu mocnych śrub z nakrętkami blaszka trzyma się mocno ramy, ale od pedałowania łapie luzy w miejscy w którym trzyma łożysko, przez co korba zaczyna latać na boki, co prowadzi już nie do spadania łańcucha, ale do jego zrywania na zapince. Gokard nie spełnia swojej roli. Strata kasy i rozczarowanie dla dziecka. Bubel.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2