Reklama

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Aparat cyfrowy Fujifilm JV500 z Biedronki

Aparat cyfrowy Fujifilm JV500 w Biedronce będzie sprzedawany od 22.04.2013r. i będzie kosztował 189zł. Kolejny kompakt który przyda się do utrwalenia wspomnień z wakacji. Do wyboru mamy kolory: niebieski, srebrny, czarny, fioletowy oraz czerwony.

Aparat cyfrowy Fujifilm JV500 Biedronka
źródło: biedronka.pl

Aparat cyfrowy Fujifilm JV500 z Biedronki - opis:
- matryca: 14 mln pixeli
- zoom optyczny o ogniskowej 38-114 mm
- zasilanie: bateria litowo-jonowa
- wyświetlacz 2,7 cala
- funkcja panoramy
- zdjęcia i filmy w HD
- automatyczny wybór scen
- funkcja rozpoznawania twarzy
- detekcja mrugnięcia
- obsługa kart SD
- różne kolory do wyboru: niebieski, srebrny, czarny, fioletowy, czerwony

Ulotka z Biedronki:
Aparat cyfrowy Fujifilm JV500 Biedronka ulotka

54 komentarze:

  1. co sadzicie o tym aparacie bo zastanawiam sie nad zakupem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mały, zgrabny kupiłem dla syna na zieloną szkołę. W zupełności wystarczy do robienia ładnych zdjęć amatorskich.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Kupiłem dla siebie żeby porobić kilka amatorskich zdjęć ale okazało się ze to kompletna szmira. Tu nie chodzi o walory estetyczne bo te są bardzo fajne ale jakość zdjęć to tragedia - aparaty za 50zł robią zdecydowanie lepsze zdjęcia. Nie polecam no chyba że chcecie kolorowe bezużyteczne coś za 189 zł .

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj kupiles ten aparat?

    OdpowiedzUsuń
  4. Smartfony ze średniej półki zazwyczaj robią lepsze zdjęcia, dlatego warto się zastanowić jeśli ktoś ma dobry telefon. Za 189zł warto, ale jak ma to być jedyny aparat w rodzinie to lepiej zainwestować w coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ktos nie ma smarftona?

      Usuń
    2. Lepiej zainwestować? A w jakim stopniu ta inwestycja się zwróci i kiedy?

      Usuń
  5. Prosił bym o wstawienie linka do zdjecia robionego tym aparatem. Z chęcią bym go kupił na wakacje bo za dużego budżetu w rezerwie nie mam na lepsze cacka. Nie zalezy mi na jakiś niewiadomo jakich efektach ale żeby robił czyste ładne foty bo widziałem jeden model aparatu kupionego za grosze co robił gorsze zdjecia niż moja komórka.

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie, ja tez poproszę. mogę podać maila nawet, ale tez chce widziec efekt. i podobnie nie jestem bardzo wymgający byle zdjecie miało ladne kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten Aparat i uważam ,że do robienia amatorskich zdjęć i pamiątek na wycieczkach nadaje się :). Jak ktoś chce nieskazitelne zdjęcia powinien zainwestować w lustrzankę. Dla mnie Aparat spełnia swoje zadanie. PS. Przesłał bym zdjęcie ale nie wiem jak tu wrzucać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wystarczy, że zamieścisz zdjęcia na jakieś stronie przeznaczonej do takich celów i podał linka do niej na tym forum

    OdpowiedzUsuń
  9. wyslijcie mi zdj na : eaha1@wp.pl bardzo prosiłabym ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dziś kupiłam ten aparat, ale nie ma w zestawie karty pamięci i nie zapisuje zdjęć, czy bez tej karty można robic zdjęcia czy trzeba dokupić, bo nie wiem. prozę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam właśnie ten sam problem. kupiłam go ale jest on bez karty pamięci. a na aparacie jest napisane sdxc czyli to chodzi o rodzaj tej karty. ale jak oglądałam ceny takich kart to są wyższe niż cena aparatu. i mam pytanie czy może tu pasować zwykła karta SD ?

      Usuń
    2. tak ja mam sd i jest dobra 8gb za 20zl

      Usuń
  11. Ja też proszę o podesłanie zdjęć: sandra.szewczyk@hotmail.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupił ktoś ten aparat? zadowolony/a jesteś z niego? Dobre zdj robi ?:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,

    Kupiłem wczoraj 1 szt. Chciałem kupić dwa, ale czerwonego nie było. Na szczęście. Matryca 14 mln pixeli, a zdjęcia są fatalnej jakości. Przy powiększeniu ziarno do 100% ziarno widać jak na obrazach impresjonistów. Dla porównania zrobiłem sobie kilka fotek starym Canonem PowerShot IS 2 (hybryda, ma 6 lat i nieco inna kategoria, ale jakiś punkt odniesienia jest). Różnica na korzyść Canona ogromna, mimo że ma matrycę tylko 5 mpx. To ziarno w Fuji powoduje, że zdjęcia są nieostre. Do tego przy standardowych ustawieniach plik z Fuji zajmuje prawie 4 MB! To samo ujęcie z Canona 1,2 MB przy o wiele lepszej jakości. Czyli na kartę wejdzie 4 razy mniej zdjęć, ze względu na ich rozmiar. Fuji jest lekki, ładny, poręczny i tani, ma duży wyświetlacz z tyłu, ale zdjęcia to porażka. Drugi raz bym go nie kupił. To tak na szybko. Miałem ochotę na kamerę HD Philipsa z Biedronki za 300 zł (ma być od 29.04.2013), ale chyba sobie podaruję.

    Zdjęcie z Fuji
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/8206709/fuji.jpg

    Zdjęcie z Canona
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/8206709/canon.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamera z Philipsa z Biedronki, spisuje się znakomicie nawet jako DVR.
      Zdjęcia co prawda robi przeciętne natomiast filmy super.
      Jeśli chodzi o aoarat Fuji to mam i jestem zadowolony. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry. Zdjęcia robi nie aparat tylko fotograf to podstawiwa zasada.

      Usuń
  14. Jeszcze kilka zdjęć do pobrania, rozpakowania i oglądania dla ciekawskich.
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/8206709/fuji-jv500.zip

    Aparaty w trybie AUTO na statywie. Fuji: po 1 szt. zdjęcia formatu 4:3 w każdej rozdzielczości (S, M, L) i dwóch jakościach (normal i fine). Canon: format 4:3, kompresja fine i normal i tylko dwóch rozdzielczości, bo Fuji obsługuje maks. 3216x4288 px (L), zaś Canon maksymalnie "tylko" do 1944-2592 px ;-) Mimo mniejszej rozdzielczości i tylko 5 mpx matrycy - ocenę jakości Canona z Fuji pozostawiam Wam ;-) Najlepiej widać to na krawędziach, siatkce, słupkach, niebieskich krzesełkach na stadionie, liniach na boisku, krawędziach osób. Myślę, że najsłabsze zdjęcie z Canona (nr 7 1536x2048) bije najlepszą jakość i rozdzielczość 14 mpx matrycy Fuji (nr 6 3216x4288). Do tego wagi pliku w tym przypadku: Canon 1,1 MB, Fuji: 7,5 MB. Ustawienie Fuji na najsłabszą jakość zdjęcia i tak wiele nie zmienia, a przynajmniej zmieści się ich dużo na kartę ;-)

    Dla kwestionujących sens porównania obu aparatów. Tak macie rację - to nie jest ta sama półka, ale mam tylko starego Canona, zaś ktoś tutaj prosił o kilka fotek więc daję plus z czegoś innego do porównania. Myślę, że marka (Canon, Fuji) nie ma tu nic do rzeczy. Po prostu są słabe komponenty i każdy producent, który je wkłada musi się z tym liczyć. Dlatego mi przeszła kamera Philipsa. Parametry w specyfikacji trzyma, ale jaki będzie faktycznie obraz z urządzenia za 300 zł? Dla mnie zdjęcia z Fuji są fatalne (ostrość, ziarno), a tutaj można je obejrzeć, zaś każdy może zrobić ich porównanie do fotek zrobionych swoim aparatem (nawet z telefonu). Gdyby nie fatalna matryca, Fuji byłby super i właśnie na coś takiego małego do kieszeni miałem ochotę. Chyba, że moja matryca ma wadę i aparat powinien zostać wymieniony na sprawny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jeszcze kilka słów o nagrywaniu filmów. W najlepszej jakości czyli HD obraz wygląda jak nagrany tanią komórką (ziarno, brak ostrości). Zoom na filmie nie chodzi płynnie, a skokowo - ciekawostka ;-) Obiektyw i mechanizm w czasie nagrywania nie pracuje. Wygląda na to, że jest to tylko zoom cyfrowy, a nie optyczny. To by wyjaśniało jakość i te skoki + słaba matryca). Do tego 1 minuta filmu (niby) HD zajęła 222 MB! Aparat chyba nie ma żadnych kodeków i nie kompresuje sprzętowo pliku przy nagrywaniu. Trzeba sobie potem zrobić to na komputerze, bo szybko zabraknie miejsca na dysku ;-)

    Bardzo długo trwa kopiowanie plików (filmów i zdjęć). Plik video 222 M kopiował się z aparatu prawie 4 minuty, zaś po włożeniu karty do czytnika w laptopie tylko 19 sekund. Widać, że opłaca się zgrywać zdjęcia bezpośrednio z karty niż z aparatu za pomocą dołączonego przewodu USB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoom przy nagrywaniu filmu. Wystarczy przejrzeć menu aparatu lub instrukcję i wszystko staje się jasne. Domyślnie dla wideo ustawiony jest faktycznie cyfrowy, wystarczy zmienić jedną opcje i używamy zoomu optycznego. Jakość filmu nagranego aparatem, cóż... Jeśli masz komórkę która nagrywa filmy lepiej niż mój egzemplarz aparatu to gratuluję (i ciekaw jestem jaki to model). Co do wielkości filmu owszem jest spora, ale Fuji 1280x720@30fps - 30s około 110MB, Canon S5IS (w S2 było podobnie) 640x480@30fps - 30s około 60MB. Niestety nieskompresowane avi musi swoje zajmować i tyle. Jakość zdjęć nie odbiega od aparatów tej klasy i w podobnym przedziale cenowym. Owszem, nie do porównania z aparatem klasy Canon S2 IS (czy używanym przeze mnie S5 IS) ale zupełnie wystarczająca dla popularnych formatów odbitek. Każdy musi sam ocenić czego oczekuje od aparatu, ale dla mnie jakość/cena wypada bardzo dobrze

      Usuń
    2. Dzięki za szczegółowy opis tego badziewia, niestety też go kupiłem i teraz żałuję. Jest dokładnie taki jak twój więc to nie wada matrycy - raczej wszystkie są wadliwe :)
      Szkoda, bo byłby naprawdę fajny (wyświetlacz, ładowarka, poręczny itp.) Niestety zupełnie się nie nadaje do robienia zdjęć.(filmy jeszcze gorzej) Wrzucę go dziecku do zabawek, ale szkoda kasy... Odradzam wszystkim!

      Usuń
  16. Po zdjęciach widać, że tandeta. W komórce mam 5mpix i robi foty identycznej jakości. Na pewno go nie kupię ! Jednak warto odłożyć drugie tyle i kupić coś z wyższej półki niż użerać się i pluć sobie w brodę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aparat wg mnie robi bardzo ładne zdj.
    Warto za tą cene kupić.

    OdpowiedzUsuń
  18. fujifilm jv500 brak dzwieku w nagrywanych filmach hd gdzie sie włacza dzwiek?

    OdpowiedzUsuń
  19. Te 14 mln pikseli ma działać na wyobraźnię ludzi, którzy myślą, że liczba pikseli przekłada się na jakość zdjęcia. Kolejne dobro bezwzględnie poślednie. Niejedno dziecko dostanie taki na komunię. I będzie szczęśliwe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjmą mi go w biedronce jeśli będę chciała go oddać?

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapytaj przy kasie. Aparat (w pudełku) jest w foliowej torebce z naklejką pełniącą funkcję plomby. Jak ją odkleisz, aby wyjąć aparat to już nie przykleisz (zostaje napis VOID na foli).

    OdpowiedzUsuń
  22. No to jeżeli będzie odklejona to nie przyjmą?

    OdpowiedzUsuń
  23. arek202 dzięki za próbki :) Fakt, aparat nie zachwyca w porównaniu do Canona. Mimo wszystko, za tę kasę, to nie jest źle. Zawsze można te pliki później obrobić na kompie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć, napiszcie mi jaki rozmiar zdjęcia mam ustawić aby zdjęcie było wielkości 400x400 ? Jak narazie pasuje tylko S 16:9, ale zdjęcie na ekranie aparatu jest jakby panoramiczne, a wolałabym żeby było na cały ekran.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic się nie martw muszą przyjąć zwrot do BIEDRONKI, takie mają wewnętrzne przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Po przeczytaniu komentarzy dalej nie wiem czy kupić czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też się zastanawiam właśnie nad tym aparatem, może głosowanko:D

    OdpowiedzUsuń
  28. O jakich ty wewnetrznych przepisach piszesz?
    Decyduje kierowniczka i zwykle odmawia przyjecia tylko dlatego ze sie rozmysliles.

    OdpowiedzUsuń
  29. czy aparat FinePix T350 lepszy od Fujifilm JV500 nie wiem który kupić http://produkty-z-bdr.blogspot.com/2013/01/aparat-cyfrowy-fotograficzny-finepix.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłam ten aparat i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Robi fenomenalne zdjęcia, ma dużo opcji, np. panoramę,zdjęcia do obiektów poruszających się, krajobrazu i wiele innych. Kupiłam nie drogą kartę pamięci 8GB i ma 2238 zdjęć. Polecam kupno.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też kupiłem ten aparat, po tym zacząłem śledzić wątek tutaj. Powiem tak, aparat najlepszych zdjęć nie robi, ale za tą cenę to jak najbardziej warto.
    Co więcej, różnice między zdjęciami widać tylko na komputerze. Wywołując zdjęcia nie widać różnicy między zdjęciami z lustrzanki, a zdjęciami robionymi starą komórką czy podobnym aparatem.
    Jeśli czyjś limit na aparat wynosi ok 200zł - polecam.

    Szczerze - mam wrażenie, że w najbliższym czasie i tak lepszych za tą cenę nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupiłem, ale nie jestem zadowolony, nawet jak za 200 zł, bo oprócz tego wszystkiego co zostało już napisane mam niestety dużo poruszonych zdjęć, nawet jak robię z lampą. A tych poruszonych przy słonecznej pogodzie to już zupełnie nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy, Ustaw w opcjach aparatu, żeby łapało ostrość nawet jeśli trzęsie Ci się ręka...
    A po za tym w opakowaniu jest karteczka w której tylko o tym napisano...

    Ja go mam powiem wam, że zdjęcia są ekstra... Jako jestem grafikiem i potrzebowałem go (Potrzebuje) do robienia zdjęć obiektów to są mega super zdjęcia... Jeśli chcecie je zobaczyć to wystawiłem kilka na blogu paczcie:

    http://tenpomocny.blogspot.com/2013/04/36-photo-pierwsze-godziny-aparatu.html

    http://tenpomocny.blogspot.com/2013/05/41-photo-orygina-czy-edycja.html

    P.S Możecie żałować Ci co się wstrzymali...

    Pozdrawiam Marcin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj pan spokój, obejrzałem te pańskie "grafiki" .
      Ten aparat nie potrafi zrobić ostrego zdjęcia nawet w słoneczny dzień! Jedyny ostry element to wbudowana data niestety.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Panie grafiku-Marcinie. Jak można wrzucać do oceny zdjęcia poprawiane w Gimpie? To nie są oryginalne pliki z aparatu a wyretuszowane w programie graficznym. Co dokładnie widać we właściwościach pliku. Jak wyglądają "czyste" pliki, ktoś wyżej już wrzucił swoje fotki. Oj, nieładnie tak poprawiać rzeczywistość ;-)

      Do tego sądzi Pan, że przeciętny użytkownik aparatu z Biedronki (niczego mu nie ujmując), będzie tak jak Pan poprawiał te zdjęcia w programie graficznym - i jeszcze w Gimpie?

      Usuń
    3. Do tego te fotki są zmniejszone. Robione pewnie były w największym rozmiarze, a są dołączone po zmniejszeniu na połowę ekranu, że nawet powiększyć nie można. Po takim zabiegu to każde zdjęcie będzie dobre i ostre, bo ziarno i wady zostaną wycięte przy zmniejszeniu rozmiaru i rozdzielczości.

      Usuń
  34. Mam też tego bubla nie z Biedronki, z Media Expert jeszcze drożej dałem za niego,nie polecam szkoda kasy,mój telefon Nokia-N95 kładzie go no łopatki!!!.

    OdpowiedzUsuń
  35. kupilam ten aparat ale nie chce się włączyć tylko pod ładowarka działam . ładowałam całą noc i nic ...;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy można go jeszcze dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  37. czy oprucz karty sdxc da rady włozyć np sd lub sdhc???

    OdpowiedzUsuń
  38. Da się kartę sdhc włożyć ;)

    Dostać go w biedronce, może w nielicznych.

    Ale np. na allegro.pl owszem, ostatnio widziałem go w sklepie real.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój stary telefon SE K750i robi lepsze foty a ma 2.0 MPX

    OdpowiedzUsuń
  40. Błagam was wręcz !! nie popełniajcie tego błędu i nie kupujcie tego !!! Na aparacie zdjęcia wyglądają w miare ładnie ale po przesłaniu na komputer totalna porażka jakieś jasne rozmazane po powiększeniu jakieś białe prześwity.. jakość zdjęć jest okropna !! POWIEM WAM ŻE ROBIŁAM LUDZIOM Z RODZINY ZDJĘCIA TYM APARATEM I WYGLĄDAJĄ BRZYDZIEJ NIŻ W REALU ... ZNIEKSZTAŁCA USTA WYCHODZĄ JAKIEŚ DZIIIIWNE nic dobrego naprawde pisze wam to ze szczerego serducha może uratuje komuś 189 złoty bo lepiej to przepić niż kupić takie g... !! warto uzbierać troszke więcej pieniążków i kupić coś porządniejszego bo to totalny szajs jak wszystko z biedronki .... żelazka czy prostownice och szkoda słów .. pieniądze wyrzucone w błoto bo te urządzenia dugo wam nie posłużą ... APARAT DO D***

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam ten aparat, nagrywanie filmów bez dźwięku, jakość zdjęć to porażka, wszystkie złe opinie są trafne. Nie polecam tego badziewia z biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten aparat, owszem przy powiększeniu ziarnistość jest, filmów nie nagrywałem, jednak jako małpka do zdjęć zdaje egzamin. Wywoływałem foty w empiku 10x15cm jakość świetna. Oczywiście jeśli ktoś chce zoomować i wywołuje zdjęcia w formacie plakatu, to raczej nie ten evel cenowy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2