Reklama

środa, 17 lipca 2013

Mysz przewodowa USB HP z Biedronki

Mysz przewodowa USB HP w Biedronce będzie sprzedawana od 18.07.2013r. i będzie kosztowała niecałe 20zł. Jest to uniwersalna przewodowa mysz optyczna marki HP podłączana za pomocą interfejsu USB. Wyposażona jest w 3 przyciski, w tym rolkę przewijania, która umożliwia szybką nawigację podczas pracy w internecie jak i dokumentach. System podłączenia jest w technologii Plug & Play.

Mysz przewodowa USB HP z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Mysz przewodowa USB HP z Biedronki - opis:
- 3 przyciski
- czujnik optyczny
- elegancki i stylowy wygląd
- zgodność: Microsoft® Windows® XP/Vista™/7

Ulotka z Biedronki:
Mysz przewodowa USB HP z Biedronki ulotka

8 komentarzy:

  1. Myszka wydaję się być świetna. Koszt 20 złotych za markową i ładnie wyglądająca myszke to dobra cena. Jakbym nie miał myszki to z pewnością bym sobie taką sprawił.

    pozdrawiam
    Kulnaro o technologi

    OdpowiedzUsuń
  2. siostra kupiła, mysz jak mysz, rewelki nie ma, ale działa i nie była droga, jak ktoś ma po drodze to można kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie polecam, wczoraj kupiłem i dzisia zwróciłem,kursor latał po całym ekranie i był mało precyzyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam i jestem zadowolona.Bez bajerów ale za tą cenę super sprzęcik!

    OdpowiedzUsuń
  5. @Ryszard mi też lata ale tylko trochę i zaczęło się to dziać dwa tgd po kupnie czyli dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Ryszard opisany przez ciebie objaw pasuje mi do zabrudzenia soczewki myszy. Trzeba było odwrócić mysz "do góry nogami" i sprawdzić czy tam skąd świeci czerwone światełko nie ma jakiegoś pyłku lub włosa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 2 szt. najpierw faktycznie kupilem za 20zl a potem tak mi sie spodobala ze dokupilem ale juz za 16zl (nie wiem dlaczego od razu nie byla taka cena :)

    Generalnie jestem zadowolony uzywam od kilkunastu dni i bez problemu mam szybkosc ustawiona myszki na maxa i wg jest precyzyjna! za te kase taka mala zgrabna myszke to mazna tylko polecic!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam za 12,99. Kupiłam dwie. Jak dla mnie działaja bez problemu

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2