Reklama

wtorek, 9 kwietnia 2019

Ekspres do kawy Delta Q Qool Evolution oraz Milk Qool Evolution z Biedronki

Ekspresy do kawy Delta Q Qool Evolution i Milk Qool Evolution w Biedronce są sprzedawane od 08.04.2019 roku za 199 i 299 złotych. Do ekspresu możemy dokupić opakowanie 10 kapsułek za niecałe 13 i 15 złotych.

Ekspres do kawy Delta Q Qool Evolution oraz Milk Qool Evolution z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Poniżej notatka pracowa opisująca te urządzenia.

Kawowa rewolucja w Biedronce

Szybkie, intensywne espresso przed wyjściem do pracy czy może leniwe cappuccino w niedzielny poranek? Bez względu na to, czy należysz do kawowych radykałów czy dopuszczasz mleko, możesz teraz przyrządzić kawowy napar za pomocą nowego ekspresu kapsułkowego systemu Delta Q, który już teraz można kupić – w liczącej obecnie 2900 sklepów – sieci Biedronka. Ekspresy w dwóch wariantach: Evolution oraz Milk Evolution (z automatycznym spieniaczem do mleka) to bardzo atrakcyjna cenowo oferta na tle rynkowej konkurencji (odpowiednio 199 zł i 299 zł).

źródło YouTube kanał SklepyBiedronka

– System ekspresów kapsułkowych Delta, to absolutny światowy top – cieszy nas, że od kwietnia jest on dostępny w stałej ofercie Biedronki na wyłączność. Dzięki temu, klienci naszej sieci będą mieli możliwość cieszenia się wyśmienitą, świeżą kawą we własnym domu. Co najważniejsze, jest ona dostępna niemalże na wyciągnięcie ręki, bo kupić ją można w każdej z 1100 miejscowości, w której mamy sklepy. Dzięki temu powstaje największa sieć dystrybucji systemów kawy kapsułkowej w Polsce. W ten sposób idąc po zakupy na śniadanie, zawsze możemy mieć pewność, że kapsułki czekają na nas w sklepie mówi Michał Gontarz, Dyrektor Handlowy w Jeronimo Martins Polska.
System Delta Q to koncept uruchomiony w 2007 roku przez firmę Delta Cafés, największego producenta kawy na Półwyspie Iberyjskim, która ma ponad 55 lat tradycji i jest obecna w 40 krajach. Za sprawą Biedronki Polska dołącza teraz do tej rodziny. Ekspresy będą dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych, które dzięki nowoczesnemu designowi z pewnością będą ozdobą każdej kuchni czy biura. Ponadto klienci będą mogli wybrać wersję Evolution (199 zł) oraz Milk Evolution (299 zł), która cieszy się szczególnym uznaniem klientów na świecie. Oznacza to, że na tle konkurencji produkt ten jest bardzo atrakcyjny – nie tylko ze względu na wspaniały wygląd, czy system automatycznego czyszczenia, ale także przystępność cenową.
Równocześnie do sklepów Biedronka – do stałej oferty – trafiają kapsułki Delta Q z kawą w pięciu wariantach smakowych. Cztery z nich różnią się od siebie stopniem intensywności kawowego doznania. Ostatnia, piąta pozycja, to uczta dla prawdziwych koneserów. Kawy Delta wyróżniają się na tle konkurencji specjalnym, pieczołowitym procesem prażenia ziaren, który decyduje o wyjątkowości smaku.

Ekspres do kawy Delta Q Qool Evolution oraz Milk Qool Evolution z Biedronki
źródło: biedronka.pl

W kapsułkach klienci znajdą specjalnie dobrane mieszanki kaw, a wśród nich:
QALIDUS, wyśmienite espresso z nutami karmelu, wzbogacone lekką kwasowością, która podkreśla pełny smak. AQTIVUS charakteryzuje się aromatem pieczonego orzecha włoskiego z lekkim posmakiem owocowym i umiarkowaną kwasowością. QHARACTER to delikatna mieszanka intensywnych smaków wprost z Wybrzeża Kości Słoniowej oraz Ameryki Południowej. Łączy w wyrafinowany sposób nuty karmelu i suszonych owoców, które równoważone są kwasowością i osobowością. QONVICTUS to kawa o umiarkowanej intensywności, charakteryzuje się delikatnym balansem miedzy kwasowością, a mocą aromatu. Te propozycje dostępne są w cenie 12,99 zł. Ostatnią pozycją jest propozycja premium – pochodząca z uprawy organicznej w Timorze Wschodnim  kawa Malay (14,99 zł). Wszystkie opakowania zawierają 10 kapsułek.

kapsułki z kawą do ekspresu do kawy Delta Q Qool Evolution oraz Milk Qool Evolution z Biedronki
źródło: biedronka.pl

O Delta Cafés
Firma Delta Cafés jest liderem na rynku portugalskim, gdzie jej historia sięga ponad 55 lat. Delta Cafés jest obecna również w ponad 40 krajach na pięciu kontynentach. W Hiszpanii, Francji, Luksemburgu, Szwajcarii, Angoli, Brazylii i Chinach firma funkcjonuje w oparciu o spółki własne, a w pozostałych krajach model działania oparty jest o współpracę z lokalnymi dystrybutorami.
Od samego początku Delta Cafés zawsze stawiała na rozwój i budowę siły marki przez innowacje i rozwój sieci sprzedaży. Celem Delta jest stałe umacnianie pozycji lidera i otwarcie na nowe rynki – myśląc lokalnie działa globalnie. Dzięki temu jest w stanie zaspokajać potrzeby konsumentów na bardzo zróżnicowanych rynkach.
Z ponad 3500 pracownikami na całym świecie biznes grupy jest zorientowany na dwie kluczowe marki: Delta Cafés (kawa mielona i ziarna) oraz Delta Q (kawa w kapsułkach).


Zobacz recenzję kamery do monitoringu pomieszczeń

Subskrybuj

179 komentarzy:

  1. Ktoś kupił? Jak smakuje kawa? Która najlepsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa jest bardzo smaczna. Polecam

      Usuń
    2. Jest naprawdę dobra tylko trzeba kupować te mocniejsze kapsółki

      Usuń
    3. Polecam jest bardzo bardzo super

      Usuń
    4. Kawa jest pyszną, polecam.

      Usuń
    5. Kawa super smakuje ekspresik dziala bez zarzutów tylko jak zrobic kawe z dodatkowa porcją wody na duży kubek

      Usuń
    6. Kawa pyszna tylko jak zrobic kawe z dodatkową ilością wody?

      Usuń
    7. Mozna zaprogramowac max na 220ml. Mozna też nacisnac ponownie przycisk na mniejsza ilosc kawy.

      Usuń
    8. Mario 09 tylko jak to sie robi >?

      Usuń
    9. Po kilku użyciach przestało się pienić mleko. Czyszczone za każdym razem automatycznie u ręcznie a nie pomaga.

      Usuń
    10. Podobnie jak u przedmówcy, ekspres przestal spieniać mleko. Wiem o dwóch podobnych przypadkach i każdy każdy dostal inną odpowiedz od serwisu- tragiczna obsługa klienta.

      Usuń
    11. U mnie to samo. BOK odpisał łamaną polszczyzną "Informujemy o odrzuceniu reklamacji z powodu odmowa naprawy gwarancyjnej brak wlasciwej konserwacji i czyszczenia sprzetu". Kompletna bzdura, bo był czyszczony po każdym użyciu. Użeram się z BOK JMP od pół roku. Totalne olewa ie klienta.

      Usuń
    12. Mam to samo. Reklamacja nie wchodzi w grę bo zgubiłam paragon. Po 2 miesiącach nie spienia mleka. Spróbuję przeczyścić środkiem do mycia ekspresów.

      Usuń
    13. Po pół roku użytkownika przestał spieniac mleko, czyszczony codziennie

      Usuń
    14. po każdym użyciu spieniacza myję go i przedmuchuję a i tak po pół roku przestał wogóle działać. Teraz muszę znaleźć paragon i zanieść go do Biedronki gdzie był kupiony. Czytając powyższe wpisy nie robię sobie większej nadziei. Na dzisiaj serdeczne odradzam zakup. Kawa jest dobra, ale urządzenie to badziewie.

      Usuń
  2. Poproszę jeszcze kapsułki ze zwykłą czekoladą (najlepiej w kilku smakach) i nesquikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie udało się kupić bo w mojej biedronce nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś kupiłam ten Qool milk i jak na cenę patrząc to polecam. Kawa pyszna 😋

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie mozna kupic kapsulki potem jak w biedronce sie skonczy promocja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwaga: dziś 13.04.2019 zakupiłem ekspres. Po podłączeniu wszystkie 4 kontrolki migają ma czerwono - awaria. Instrukcja jasno wskazuje że należy się skontaktować z serwisem. Po godzinie prób poddałem się kawy nie zrobiłem - ekspres nie reagował. Pojechałem oddać ekspres do Biedronki gdzie uslyszalem ze jestem juz którymś z kolei Klientem zgłaszajacym reklamację... Panie jednak zaproponowala ze moge sprobowac jeszcze raz i od razu wymienila ekspres na nowy - choć miałem już mieszane odczucia co do tego zakupu. Nowy ekspres po podłączeniu uruchomił się i udało mi się nawet uruchomić funkcję czyszczenia. Ekspres wyłączyłem. Po 2h postanowilem zrobic swoja pierwszą kawę :) - jakiez było moje zdziwienie gdy tym razem zaswieciły się dwie kontrolki - i znowu wg intrukcji awaria... Tym razem już nawet nie udało się włączyć funkcji czyszczenia ekspresu... Ekspres oddałem tego samego dnia w którym zakupiłem - Panie w Biedronce mają go dość - nie byłem odosobnionym przypadkiem... Podsumowując - NIE POLECAM... - choć wygląda ładnie, skusiłem się tanimi kapsułkami - nie warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wadliwy towar zwruc albo wymien i po sprawie

      Usuń
    2. A przeczytałeś instrukcje obsługi?

      Usuń
    3. to nie awaria po prostu wszystkie przy pierwszym uruchomieniu tak reagują należy przeczyścić expres przynajmniej 2 razy, instrukcja każe 3 razy. każdy expres przy pierwszym uruchomieniu świeci 4 razy na czerwono, przy drugim czyszczeniu znika i działa.

      Usuń
    4. Świeca na czerwono bo wodę grzal ekspres albo włączyłem i wody nie nalales.

      Usuń
    5. Tu nie o wodę chodziło. Mi również świeciło się na czerwono. W takim przypadku trzeba włączyć opcję czyszczenia i po kłopocie... Czytajcie instrukcje...

      Usuń
  7. Chciałem zakupić ten ekspres na prezent dla rodziców, jednakże znajoma, która pracuje w Biedronce odradziła mi tego zakupu, ponieważ codziennie klienci przynoszą wadliwe egzemplarze do zwrotu. Nie warto. Lepiej kupić jakiś innej, sprawdzonej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie polecam dostaliśmy go jako prezent ale coś jest z nim nie tak kawa wogule nie spływa do kubka tylko gdzieś do ociekacza już tyle prób zrobiliśmy i nadal lipa wszystko wg instrukcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem ten sam problem nawet reklamowałem ekspres na inny. Proponuję w kapsułkach kawy nie odrywać foliowego zabezpieczenia. Wkładamy je do ekspresu tak jak zostały zakupione (u mnie pomogło).

      Usuń
    2. Czytajcie instrukcje przed użyciem urządzenia.

      Usuń
    3. Ja od godziny siedziałam i zastanawiałam się co jest grane. I faktycznie jak nie odrywasz zabezpieczenia to kawa leci tak jak powinna.

      Usuń
    4. Bo nie można ściągać folijki z kapsułki

      Usuń
    5. Nie odrywa sie folii. mam o juz jakis czas, jest ok. Tylko minus ze kapsulki sa trudno dostepne u mnie.

      Usuń
  9. Dzisiaj zakupilem i kazda funkcja dziala super. Kawa pyszna i czyszczenia itp bez zarzutu. W rozmowie ze znajomymi posiadajacymi ten sam model tez go polecali.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwne te wasze komentarze hejtów ... Może ja źle widzę ale promocja jest od 15.04 a hejty już 13.04 są ... Konkurencja Biedronki ? hahaha

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektórzy mówią, że produkty z Biedronki są kiepskiej jakości. Ja natomiast jestem odmiennego zdania, jakość nie jest gorsza a ceny niższe. Sama mam ekspres do kawy z Biedronki i sprawuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam czy wiesz jak ustawić ilość kawy robione przez ekspres DeltA

      Usuń
    2. a jak długo już używasz? Moj codziennie czyszczony po pół roku definitywnie przestał spieniać mleko. Serwis odrzuca gwarancję, bo rzekomo źle go użytkowałem.

      Usuń
    3. Również kupiłam dwa miesiące temu i nie spienią mleka. Czyszczony po każdym użyciu i nic. Badziew totalny. Każdy z moich znajomych którzy zakupili kawomat mają to samo.

      Usuń
    4. Mój ma już ponad 2 lata. Spieniam sporadycznie. Działa do dzisiaj.

      Usuń
  12. Gdzie mozna kupic kapsułki oprucz biedronki jak nie bedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapsulki będą na stale w ofercie biedronki Kulisz zawsze

      Usuń
  13. Napisałem szczerze komentarz o moim zakupie z 13.04.2019 a dziś czytam dziwne są komentarze hejtów - :) mocne. Każdemu życzę sprawnego jak najdłużej ekspresu i tyle. Ps apropos hejtu dzis znalazlem DolceG... za 299 pln i kapsulki są drozsze o 3 zl...

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy te kapsułki z biedronki pasują do expresu dolce gusto ??? Ktoś próbował bo ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy poza tymi kapsułkami z Delta Q pasują jakieś inne z innych firm. I jak z kapsułkami wielokrotnego użytku, są dostępne do tego ekspresu, czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też mnie to ciekawi

      Usuń
    2. Nie pasuja kapsulki z zadnej innej firmy z tego co sprawdzalam

      Usuń
  16. No ciekawe czy inne kapsulki pasują ja mam ten zwykły za 200 bez spieniacza mleka

    OdpowiedzUsuń
  17. Tam jest z boku taka mała dźwignia do zmiany typu napoju mlecznego. Niestety jest ustawiona na opcji czyszczenia i za Chiny ludowe nie mogę jej przekręcić na napój mleczny, a boję się ją wyłamać... Nie wiem czemu jest blokada. W instrukcji nic nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyświetlaczu migaja czerwone opcje i niedziala

      Usuń
    2. Trzeba delikatnie przekręcić, u mnie też na początku nie chciało ruszyć i miałam te same obawy. Delikatnie i poszło teraz się rozkrecilo ��

      Usuń
    3. Ten przełącznik ciężko chodzi. Musisz mocno przekręćić. Nie bój się nic nie złamiesz

      Usuń
    4. Miałem to samo,, nawet próby na siłę nic nie dały. Oddałem na gwarancji już 16 dni i cisza a BOK odpowiada że nie ma dla mnie informacji od gwaranta. Czy Ktoś może wie jaki jest termin realizacji naprawy gwarancyjnej w dokumencie gwarancyjnym. Bo ja oddałem cały komplet i teraz nie mam wglądu. BOK odpowiedział że terminy mam sobie wyczytać, bo on nie ma karty gwarancyjnej

      Usuń
    5. Właśnie teraz mam podobnie nie chce się przekręcić te pokrętło co w takiej sytuacji mam zrobić ??

      Usuń
  18. Dzień dobry! Wczoraj kupiłem ekspres do kawy Milk Qool Evolution, kiedy wkładamy kapsułkę kawy nalewaną do tacy, a nie do kubka. Bez Kapsułki wody wlewa się do kubka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, mam taką samą sytuację, jak rozwiązałeś problem? Czy wymieniłeś ekspres do kawy czy wszystko poszło dobrze z tym ekspresem do kawy?

      Usuń
    2. Miałam ten sam problem. Oglądałam dziś filmik(nie był po polsku tylko po francusku, no ale cóż :p) wywnioskowałam z niego że tak jak ja robiłam sobie cappuccino to najpierw trzeba przycisnąć kontrolkę z napojem mlecznym, kiedy mleko już będzie gotowe trzeba jeszcze raz nacisnąć ten przycisk aby zatrzymać cały proces, a następnie nacisnąć drugi przycisk od lewej strony(3/4 kubka) i wtedy kawa wylatuje tam gdzie trzeba :)

      Usuń
    3. JAK KLIKNIESZ CAPPUCINO TO AUTOMATYCZNIE PO PRZYGOTOWSANIU MLEKA ROBI SIĘ KAWA Z KAPSUŁKI NIE TRZEBA NIC INNEGO NACISKAĆ

      Usuń
  19. Proszę powiedzieć jak zrobić czyszczenie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem posiadaczką Delta q milk qool. .Z czystym sumieniem mogę polecić wszystko działa bez zarzutu.Należy postępować wg instrukcj..kawa smaczna a w rodzinie wielu koneserów jej smaku. .Wart swojej ceny. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi proszę jak zrobić większą kawe, bo w instrukcji jest żeby przytrzymać 6 sekund i wybrać odpowiednią ilość wody, ale mi to jakoś nie działa

      Usuń
  21. Gdzie kupię środek aby ekspres odkamienić.

    OdpowiedzUsuń
  22. witam kupiłam i byłam bardzo zadowolona kawa pyszna. Ale od pewnego czasu nie spięcia mleka czyscilam o nic. Ktoś miał podobnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja tak mam nie potrafię tego problemu rozwiazac

      Usuń
    2. Tak zareklamowałam i oddali mi kasę

      Usuń
    3. Witam czy ktoś ma jakieś problemy ze spieniaczem?

      Usuń
    4. Tak, w ogóle nie pobiera mleka :(

      Usuń
    5. mój tak samo przestał pobierać mleko

      Usuń
  23. Dzień dobry, kupiłem ekspres do kawy, ale kawę wlewa się do tacy, a nie do kubka. Jeśli po prostu naciskasz bez kapsułki, woda wpływa do kubka, a wraz z nią kapsułka. Jak rozwiązać problem? Czy ekspres do kawy jest uszkodzony? Czyszczenie instrukcji to, ale nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku połowa kawy trafia do filiżanki, a pół ląduje w tacy. Oczywiście korzystam z oryginalnych kapsułek. Ekspres wczoraj wrócił z serwisu. Trafił tam, ponieważ nie pobierał wody. Drugi raz nie będę szedł reklamować sprzętu, który stricte kupiłem za darmo. Dno i wodorosty.

      Usuń
  24. Z kapsułek nic nie odrywać! z pudełka prosto do expresu i będzie leciało do kubka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam. Czy potwierdzacie nastepujca przypadłość tego ekspresu? Jeśli schowa siesie lodówki zbiornik z mlekiem a następnie użyje zimnego zbiornika to spieniacz sobie nie poradzi i puści powietrze zamiast spienionego mleka. Wynika to z dużej różnicy temperatur. Natomiast jeśli zbiornik nie jest przechowywany w lodówce ale mleko tak to nie wpływa to na pracę ekspresu. Spienia mleko znakomicie.?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobre urządzenie. Kawa bardzo smaczna, mleko spienione bardzo dobrze.
    Ekspres pracuje cicho. Pierwsze uruchomienie bez żadnych problemów ale uwaga!postępować zgodnie z instrukcją i uzbroić się w cierpliwość- od momentu wciśnięcia przycisku - wydania polecenia efekt po minucie - maszyna musi "pomyśleć". Kolejne czynności już szybko. Polcam. Kawa w kapsułkach dobrej jakości, taka jak w Portugalii☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo14 mozesz sprawdzić przypadlosc ktora opisalem powyzej z pojemnikiem na mleko?

      Usuń
  27. Gdzie można dokupić kapsułki? Oprócz biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam chciała bym usłyszeć wasze zdanie na temat spieniania mleka w ekspresie ja kupiłam ostatnio .Kawa jest super ekspres działa ale nie robi takiej piany z mleka tylko je wylewa strumieniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywalas regulatora do spieniania? Mleko najlepiej min. 3.2%

      Usuń
  29. Jak wam smakuje ta kawa? Macie porównanie do innych marek?
    Teraz w promocji ekspres.jest za 49 lub 99zl 😎 pod warunkiem zakupu 30 zestawow kapsulek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie widziałem i się zastanawiam czy warto

      Usuń
    2. No wlasnie trzeba kupic 300 kapsulek i wtedy ekspres jest za 49 zl zwykly lub 99 zl ten milk

      Usuń
    3. Spozniles sie z komentarzem. Teraz jest nowa promocja. Ekspres w normalnej cenie i gratis 40 lub 80 kapsulek kawy do wyboru.

      Usuń
  30. W PL tylko 5 rodzajów kapsułek póki co, ale w Portugalii jest tego multum - różne rodzaje kawy, kawa zbożowa, herbata, kakao, czekolada także tylko czekać aż wprowadzą to też w PL. Np. https://www.auchan.pt/Frontoffice/mercearia_doce/cafe_cha_e_infusao/cafe_capsulas_e_pastilhas#?ps=30&st=2&sd=0&ref=DELTA%20Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co to teoretyzowanie na przyszłość?. Biedronka oficjalnie i nie oficjalnie nie zapowiedziala poszerzenia asortymentu, wiec z ta euforia to byl bym bardziej ostrozny.

      Usuń
  31. Witam. Dziś kupiłam ekspres w promocji: 150zl przy zakupie 15 opakowań kapsułek, wyszło mnie 345zl bez kilku groszy także myślę że się opłacało :)
    Jestem po pierwszej kawie i jestem bardzo zadowolona :) moje pytanie jest czy dostanę gdzieś (oprócz biedronki) kapsułki do tego ekspresu?? Wiem że są też herbaty i czekolady różne rodzaje, ale w internecie nic nie znalazłam. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapsulki tylko w biedrze.
      Mozesz sprawdzic czy ekspres spienia mleko na fabrycznym pojemniku, gdy pojemnik wcześniej stał w lodowce?

      Jak smakuje ta kawa? Masz jakies porownanie do innych?
      Jaka wczesnien kawe ziarnista piłaś?

      Usuń
    2. Sprawdzałam, ekspres spienia mleko po tym jak fabryczny pojemnik stał w lodówce. Kawa bardzo dobra polecam te o mocy 8,9,10.

      Usuń
    3. Dziękuję za info. Poczekam na swiateczna promocje 😎 rozumiem ze jeze jestes w pelni zadowolony z ekspresu? A te nizsze numernumery kapsułek nie sa smaczne?

      Usuń
    4. Jestem mega zadowolona. Słabsze kapsułki są dobre ale na mniejsze kawy lub np cappuccino. Kapsułki wyższej mocy wykorzystuje do "większych kaw" tzn robię kawę z mlekiem i dodatkową porcją wody wtedy wychodzi smaczna i duża filiżanka /kubek kawy.

      Usuń
    5. Kupilam wczoraj ten ekspres i dziala prawidlowo.Przetestowalam wszystkie funkcje oprocz funkcji z wieksza iloscia wody.Jestem zadowolona.

      Usuń
    6. A jak zrobic kawe z wiekszą iloscią wody

      Usuń
  32. Czy 1 kapsułka jest na 1 kawę??

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem posiadaczem ekspresu Italico i kapsułki też mały być po wsze czasy. Jak jest - każdy widzi - wprowadzili nowy ekspres z dwa razy droższymi kapsułkami. Pod tym względem nie mam zaufania dla biedronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz zwrócić italico do biedronki i dostaniesz 50% ranatu.

      Usuń
    2. Byłam dziś w kilku biedronkach we Wrocławiu i widziałam kapsułki zarówno italico jak i detla q ��

      Usuń
  34. Hej kupiłam gazetę za 1.99 "czas na święta" a w gazecie kupony . A w tym kupon 100 zł na ekspres delta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Onjakoej gazecie piszesz i gdzie ja mozna dostac, bo w necie zero info na jej temat, sprzeawaenjs w biedrse, oraz nie ma regualkregdo tej promocji.
      https://www.biedronka.pl/pl/regulaminy

      Usuń
  35. Sorki za bledy, ale fon glupieje na tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy ktos juz znalazl pasujacy zamiennik kapsupek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiennika nie znalazłam ale na alliExpress jest kapsułka wielokrotnego użytku �� z metalu. Osobiście jej jeszcze nie posiadam
      A tak po za tym posiadam ekspres od miesiąca, zrobiłam ok 100 kaw i wszystko działa super ��

      Usuń
    2. znalazlem https://pl.aliexpress.com/af/delta-q-caffe.html?d=y&origin=n&SearchText=delta+q+caffe&catId=0&initiative_id=SB_20191113093002

      Usuń
    3. W sumie to kiepskie rozwiazanie zabawa w napelnianie pojemnikow. Wlasnie z tego powodu chce sie przesiasc z ekspresu kolbowego.

      Usuń
  37. Witam, korzystam z ekspresu od kilku dni i dziś zaczęły się problemy. Po włączeniu i nagrzaniu wody zaczynają smigać 4 czerwone kontrolki informujace o pełnym pojemniku na kapsułki, ale jest on pusty... spotkał się już ktoś z czymś takim?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ekspres od miesiąca, kilka razy świeciły mi się 4 czerwone lampki ale w instrukcji są odpowiedzi co zrobić. Zwykle albo pojemnik na kapsułki jest pełny, źle domknięty, podstawka jest pełna wody lub nie przełączyłam tego pokrętła z boku z czyszczenia na robienie kawy.
      Już we wcześniejszych komentarzach pisałam że jestem mega zadziwiona że tak tani ekspres robi tak pyszną kawę i tak super spienia mleko. Obecnie jest promocja na kapsułki przy zakupie 5 opakowania płacimy za 4.

      Usuń
    2. Promocja.na kapsulki ttrw do 16.11. jest tez mega promocja 50% na ekspres do konca roku przy zdaniu italico. Niestety sklepy to jakaz pirazka, bo twierdzą ze u nich ta promocja skończyła sie we wezesniu( ciekawe, bo wtedy jeszcze jej nie bylo), a ponadto każdy sklep ma inny regulamin.

      Usuń
  38. Ten ekspres to chyba mega nie wypal.
    W okeesie12.11-31.12 biedronka zrobila.kolejna promocje 50% ranatu przy zdaniu starego italico. Objechalem pare sklepow, ekspresy byly, ale bez tej promocji.. kierownicy nic o niej nie wiedza. Zglosilem problem na infolinie w poniedzialek. Do teraz nikt sie nie odezwal, oprocz wpisu na fanpagu, ze jest okreslona pula ekspresow na wybrane sklepy. Zenada.
    Malo tego w okresie 22-24.11 jest nowa promocja 50% rabatu bez zdawania starego modelu. Jak widac po cyklicznych i coraz większych promocjach produkt okazal sie chyba niewypalem i biedronka stara upchnac sie go po klientach. Jesli chca byc konkurencyjni to musza obniżyć ceny kapsulek, bo nie naleza do najtanszych, szczegolnie gdy konkurencja robi na nie promocje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupilem jestem zadowolony 149.50zl za taka cene SUPER kawA.pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również kupiłem za 150zika..kawa mleczna bardzo smaczna
      Czyszczenie tez laywr. Jestem zadowolony. Duzy minus to duze wibracje jakie przenosi mi na podłogę i sciany. Dokleilem dodatkowe podkladki gumowe i ciut lepiej.

      Usuń
  40. Czy ktoś się orientuje czy są jakieś inne pasujace kapsułki czy tylko te do nabycia w Biedronce? Ps. Ekspres zakupiłam i narazie jestem bardzo zadowolona. Kawa bardzo dobra i mleko super spienione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie od dziś do końca listopada promocja na.kapsulki 4 opak plus 1 gratis

      Usuń
    2. Zamiennikow kapsulek nie ma. Jedynie na AliExpress kapsulka wielokrotnego użytku.

      Usuń
    3. No właśnie na Aliexpress jest jedna wielorazowa kapsułka stalowa zamiennik, która pasuje do Delta q i Lavazza EP Mini( kapsułki Lavazza Espresso Point) Zastanawiam się czy kapsułki Lavazza Point pasowałyby do Delta q

      Usuń
    4. Dzisiaj przyszły mi kapsułki z Lavazza Point i potwierdzam że pasują do ekspresu Delta Q. Są niemal identyczne.

      Usuń
    5. Faktycznie kaspulki Lavazza Point maja bardzo zblizony ksztalt.l, a zamienniki wychodza mnie niz 80gr za szt.
      https://www.amazon.de/100-Lavazza-Espresso-Point-Kapseln-kompatibel/dp/B01EX39GMM/ref=asc_df_B01EX39GMM/?tag=googshopde-21&linkCode=df0&hvadid=309054025173&hvpos=1o10&hvnetw=g&hvrand=12474477514000102085&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=20233&hvtargid=pla-423445601970&psc=1&th=1&psc=1&tag=&ref=&adgrpid=60324738183&hvpone=&hvptwo=&hvadid=309054025173&hvpos=1o10&hvnetw=g&hvrand=12474477514000102085&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=20233&hvtargid=pla-423445601970

      Usuń
    6. Po przeczytaniu wpisów na forum, kupiłem testowo kapsułki od Lavazza Point, ale niestety objawy są identyczne, jak w przypadku zdjęcia folii z kapsułki Delta Q - woda leci do pojemnika na kapsułki, a nie do kubka :( Macie może pomysł, jak to rozwiązać?

      Usuń
    7. Może za małe ciśnienie w Delta Q żeby otworzyć kapsułkę Lavazza? Zrób małą dziurkę na wylocie.

      Usuń
  41. Trzeba zrobic zapasy na kapsulki 😁

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy da sie regulować tace do wysokosc szklanki?

    OdpowiedzUsuń
  43. Po 2 tyg używania stwierdzam wade, iz kawa z kapsulek jest dla mnie za slaba. Lubie kawe w duzym kubku. Pije cappuccino i zaprogramowanie powyzej 180ml powoduje ze czuc ze kawa jest za bardzo rozwodniona. Testowałem różne moce 5-10 ale rosnica niewielka. W kolbowym ekspresie dawalem 2x więcej kawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybieraj kapsułki mocniejsze minimum 8 moc

      Usuń
  44. Polecam wszystkim no i czytajcie instrukcje a będzie wszystko Ok

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy do tego ekspresu można kupić ine kapsułki

    OdpowiedzUsuń
  46. Pomocy wczoraj kupiłem ekspres, wszystko robię tak jak w instrukcji, po włożeniu kapsułki leci sama gorąca wodą kapsułka nie przebita ląduje w pojemniku do tego przeznaczonym dodam tylko że zamykam dokładnie po zainstalowaniu poj Monika z kawą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglada na wade favruczfa. W momencie podnoszenia dzwigni mozna zobaczyc w srodku przez otwor ladowania kapsułek jak podnosi sie dings ktorym leci woda. Kapsulka jest dopiero przebijania gdy poleci woda pod ciśnieniem. Gdy zamkniesz dzwignie i otworzysz zlotko na kapsulce bedzie cale. Tylko plastik z drugiej strony bedzie lekko wcisniety.

      Usuń
    2. a przestawiłeś po prawej stronie pokrętło? też nam leciała sama woda, zanim go zauważyliśmy :)

      Usuń
  47. Nie kupujcie tego ekspresu, ponieważ później są z nim tylko same problemy, a serwis praktycznie nie działa. Kawa jest letnia i po jakimś czasie przestaje pienić mleko i przy tym zaczyna wydawać dziwne dźwięki. Aktualnie od miesiąca jest w serwisie i jedyną informację jaką otrzymaliśmy, to taka, że ekpres jest naprawiany i tu kontakt znika. Zapomnijecie, że ktoś na infolini odbierze od was telefon. SŁABO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet firmowe ekspresy za pare tysiecy ulegaja awarii. Moj zrobil dopiero jedynie ok 40kaw ale ma się dobrze. Jedyne co mnie wkurza to za mala ilosc kawy w kapsulkach. Gdy robie w dużym kubku ok 200ml to czuc ze kawa jest rozwodniona. Uzywam roznych mocy kapsulek. Jednak za 150zl w promocji uwazam ze warto. Z automatycznyn spieniaczem ale wlasnym pojemnikiem na ekspres innej firmy trzeba wydac juz ok 1tys zl. Kolbowy ze spieniaczem to min 400zl, ale wiecej zabawy.

      Usuń
  48. Kupiłam ekspres nie dawno w promocji,.Za ta cenę 146zl,warto.Spieniacz mleka,wybór kaw.Dla mnie rewelka.Nie szwankuje,jest super.Pecam z całą świadomością.Kawa nie odbiega od ekspresu za 4000 zł.

    OdpowiedzUsuń
  49. witam dzis zakupilem evo z pieniaczek cos kur wa pieknego kawka zajebi.. nic ino pic... i Wesołych Świat ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ehh polaczki gdzie wam pisze zeby sciagnac folie z kapsulki. Wkladacie kapsulke z pudelka i smiga za duzo kombinacji ludziki😂

    OdpowiedzUsuń
  51. Kupiłam i po przeszukaniu miasta znalazłam jeden punkt gdzie są kapsułki to minus kolejny problem nie spienia mleka , reszta działa bez zarzutu kawa dobra tylko ta mocniejsza .... ktoś poradzi mi ci z tym mlekiem ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij zapytanie na fanpagu biedry o dostępnośc kapsulek.

      Usuń
  52. Kupil ktoś kaspulke z aliexpress i może opisać wrażenia z korzystania ?

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie też do czasu wszystko działało super. Kawa ma wprawdzie dziwny smak ale nie jest najgorsza. Aktualnie nie działa spieniacz mleka. Mleko leci strumieniem i w przypadku late wychodzi mix mleczny bez warstw. Wyrzucilam paragon więc pewnie będą problemy z reklamacją. Dziś bym tego sprzętu nie kupiła.. ��

    OdpowiedzUsuń
  54. Pewnie problem tkwi w spieniaczu który moze się przypchal. Proponuję rozeuszac pokrętło wyboru spieniania jak i spieniacz wymoczyć w giracej wodzie i go przedmuchac. U mnie latte od samego poczatku dolna dolna warstwe mleka slabo odznaczalo.

    OdpowiedzUsuń
  55. Po przeczytaniu wpisów na forum, kupiłem testowo kapsułki od Lavazza Point, ale niestety objawy są identyczne, jak w przypadku zdjęcia folii z kapsułki Delta Q - woda leci do pojemnika na kapsułki, a nie do kubka :( Macie może pomysł, jak to rozwiązać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wymiary i kształt maja identyczne?

      Usuń
    2. Tak, wymiary są identyczne, ale fabrycznie nie posiadają takiej folii, jaką mają Delta Q. Zrobiłem test i okleiłem kapsułkę taśmą klejącą. Tak chałupniczo przygotowana kapsułka działa :)
      Wnioskuję, że ta folia w Delta Q pełni funkcję jakby uszczelnienia i jej brak sprawia, że woda leci bokiem.
      Ciekawy jestem opinii innych osób, które stosowały kapsułki Lavazza EP. Czy brak na nich folii stanowił problem?

      Usuń
  56. Czy mogę prosić o dokładną instrukcję oklejenia tej kapsułki lavazza ep :) W tej chwili niestety kawa leci do pojemnika zamiast do kubka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzemy taśmę klejącą o szerokości większej niż kapsułka np. standardowa szara taśma do pakowania. Odcinamy kawałek dł. równej szerokości taśmy (tworzymy kwadratowy plaster ;) Naklejamy taki plaster na tę stronę kapsułki EP, która ma mniejszą średnicę (biała dziurkowana plastikowa wkładana od strony pojemnika na wodę). Obklejamy kapsułkę i mamy namiastkę folii z kapsułki Delta Q. :) Pomyslałem jeszcze, że można spróbować z folią spożywczą - strech.

      Usuń
    2. Pięknie dziękuję :)

      Usuń
  57. I działa!!! Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie ma za co :) Ciekawy jestem, jak inni testerzy kapsułek Lavazza EP.
    Czy są na rynku jakieś kapsułki - zamienniki Delty Q, których nie trzeba oklejać?

    OdpowiedzUsuń
  59. Dzień dobry, ekspres użytkuje od jesieni 2019,wszystko było okej, jednak od jakiegoś czasu ekspres nie spienia mleka. Mleko leci wraz z wodą do kubka. Czyściłam, myłam kilka razy i dalej to samo. Czy ktoś miał podobną sytuację. Lub zwracał ekspres po kilku miesiącach?

    OdpowiedzUsuń
  60. a teraz kryptoreklama! od 21 do 23 maja 2020 ekspres do kawy delta Q (ku) za darmo, tzn dają wouczera na zakupy za 199 lub 299 złociszy. taki myk na dzień matki.
    Jeśli robisz zakupy za 300 stówki tygodniowo tak jak ja, to możesz w prezencie dostać taki expres i go opchnąć za pół ceny na "OELIKS" czyli lepiej niż procent w banku.. Godne polecenia. anonymus z Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziś wychodzi za darmo . Vouchery się drukują o równowartości kwoty ekspersu

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak zrobic kawe z dodatkową ilością wody ?
    Bo jak mam tego bez spieniacza to wychodzi bardzo maŁo
    Prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci przycisk od lewej strony. Radzę przeczytać instrukcję aby uniknąć kolejnego komentarza typu dlaczego kontrolki mrugają na czerwono ekspres sprawdza się idealnie jeżeli użytkuje się go prawidłowo.

      Usuń
    2. Bo mi nalewa bardzo mało
      To wystarczy przetrzymać dłużej przycisk?

      Usuń
  63. Help. Jak zwiększyć ilość dozowanej kawy? W instrukcji jest napisane żeby przytrzymac, zacznie mrugać i potem nacisnąć ponownie jak chcemy żeby kawaala się do tego momentu. Ok. Tylko co zrobić gdy np kawa czarna nakrwa się ok do 60 ml i koniec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nacisnij jeszcze raz.

      Usuń
    3. Tak, żeby mieć pełny kubek muszę nacisnąć 3 razy. Ale nie da się ustawić żeby nalał się jednym ciągiem?

      Usuń
    4. W instrukcji jest opisane programowanie pojemności pod kazdy przycisk - max chyba 220ml.. Ja uzywam kubkow 300ml i 1 przycisk mi nie wystarczy.

      Usuń
  64. Wystarczyła jedna kapsułka (dedykowana) i ekspres poszedł do kosza. Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  65. świeca sie 2 czerwone punkty , woda jest , po wyłaczeniu na 2 min jak jest w instrukcji nadal sie swieci ,

    OdpowiedzUsuń
  66. NIE POLECAM TEGO EXSPRESY BIURO BIEDRONKI KPI SOBIE Z KLIENTÓW MA ICH PO PROSTU W D... E.Po kupnie exspres działał mi 4 miesiące. Po 4 miesiącach przestał zpieniać mleko oddałam na gwarancję fakt został naprawiony ale czekałam przeszło miesiąc aby go naprawili i co najlepsze musiałam się dopominać aby mi go oddali bo nie łaska była mnir poinformować że jest już w sklepie dopiero po moim telefonie na biuro obsługi poi formowano mnie ze jest do odbioru.A co było jeszcze lepsze exspres po naprawie działał miesiąc i z powrotem się zepsuł zpieniacz do mleka. Oddałam go ponownie na reklamację tylko zaznaczyłam że chcę zwrot gotówki lub wymiana na nowy.No i tu się zaczęły schody.Dostałam odmowę napisali.Odmowa naprawy gwarancyjnej. Brak właściwej konserwacji czyszczenie sprzętu kamień na bojlerze.I tu znowu musiałam się dopominać zwrotu sprzętu bo jak zwykle gdzieś zaginoł. Po mojej interwencji sprzęt wrócił do sklepu ale odnowa go oddałam na reklamację tylko tym razem zaznaczyłam n a prawa lub zwrot gotówki.I tak jak wcześniej ponownie odmowa naprawy sprzętu i ta sama śpiewka co pisałam wcześniej.Tylko tym razem nawet do tej pory sprzęt nie wrócił odmowa była 9 lipca 2020 r.I do tej pory sprzętu mi nie oddali dzwoniłam już 2 razy na biuro obsługi i nadal sprzętu nie ma cały czas mówią że poinformują mnie jak coś będzie wiadomo. To jest już przesada oni sobie kpią z klientów po prostu ich olewają także nie polecam jest nic nie wart ten exspres szkoda tylko pieniędzy i moich nerwów. JESZCZE RAZ NIE POLECAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie. Przestał spieniac mleko już po 4 miesiąch. Po pierwszej naprawie, gdzie tylko wyczyścili, nic sie noe zmieniło i nie działał nadal. Teraz jest w drugiej reklamacji ponad miesiąc i też mają niby naprawić. Jak dopytuję na jakim jest etapie, to wysyłsja info,że jest w serwisie i poinformują kiedy będzie oddany. Moja siostra walczy już Z3 reklamacją,bo odrzucili, a sprzęt dalej nie spienia mleka...

      Usuń
  67. U mnie też przestało spieniać mleko, za każdym razem ekspres był czyszczony. Nie polecam trudno, odmowa naprawy z powodu nie odpowiedniego użytkowania sprzętu. Tragedia !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie miałem ten sam problem, ale udało mi się go pokonać.
      Przez elastyczną rurkę nie spieniał, spienia przez metalową.
      Przez elastyczną - wystarczy nieco podnieść naczynie z mlekiemi przechylić rurkę - jakby kompresor nie był w stanie zassać mleka. Po takim zabiegu idzie już dobrze.

      Usuń
  68. Nie polecam.U nas również spieniacz wadliwy.Pomimo regularnego czyszczenia nie działa.Serwis lekceważy klientów i pisze że to ich wina!

    OdpowiedzUsuń
  69. Pod jednym z filmów na yt, ktoś zostawił taki komentarz. Może komuś pomoże: U mnie też po kilkudziesięciu kawach piana jakby jej nie było. Po przerobieniu wszystkich wiadomych czynności typu moczenie, czyszczenie, odkamienianie rozebrałem spieniacz na części pierwsze. Po przegrzebaniu internetów na filmie serwisowym innego producenta uzyskałem informację, że brakiem odpowiedniej piany lub jej całkowity brak może być zatkany odpowietrznik/zaworek/napowietrzacz (różnie nazywane) układu spieniania. U wszystkich producentów wygląda podobnie tylko jest w różnych miejscach - chodzi o małą okrągłą blaszkę z micro dziurką na środku. W Delta Q jest pod pokrętłem do zmiany typu kawy mlecznej. Trzeba otworzyć spieniacz (4x zatrzask), wyciągnąć z obudowy i wykręcić pokrętło (jest na szybkozłączce więc bez narzędzi). Jak wyciągniemy pokrętło to ukaże nam się owa blaszka - uwaga pod blaszką jest jeszcze uszczelka, której nie trzeba ruszać.. Wyciągamy blaszkę małym wkrętakiem i sprawdzamy czy micro dziurka na środku jest drożna (jest naprawdę mała - w pierwszej chwili jej nie zauważyłem, ale zdjęcie makro pokazało obraz sytuacji). Końcówką najmniejszej ostrej nowej igły pogrzebałem tak, aby pod światło był przelot. Poskładałem całość do "kupy" i tym o to sposobem piana leci jak z nowego ekspresu. Powodzenia."

    OdpowiedzUsuń
  70. Może ktoś z Was miał taki problem. Dlaczego przy robieniu kawy z mlekiem najpierw leci kawa a później dopiero trochę mleka i za chwilę woda. Córka ma taki sam i takiego problemu nie miała. Dostałam ten ekspres na święta i było tak od poczatku.

    OdpowiedzUsuń
  71. Na kapsułki dobry jest ten link

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba byc jeb...tym aby placic 750zl za ekspress na kapsulki, skoro na rynku sa dostepne również firmowe ponizej 200zl, i nie pisze tu o biedronce.

      Usuń
  72. Delta Q po zakupie dzialal dwa tygodnie zglosilem do reklamacji i ...
    "Informujemy o odrzuceniu reklamacji z powodu ODMOWA NAPRAWY GWARANCYJNEJ ZAKAMIENIONY BOJLER. Po dostarczeniu produktu do sklepu poinformujemy o mozliwosci jego odbioru" zakamieniony boiler po .... co za dno

    OdpowiedzUsuń
  73. ja nie mogę przekręcić pokrętła z ustawienia czyszczenia na funkcje napoju z mlekiem przecież go nie wyrwę na siłe pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
  74. Jest super mam już rok i działa bez zarzutu

    OdpowiedzUsuń
  75. Czy jest może opcja kapsułek wielokrotnego użytku do modelu : delta w miłej qool bo do innych są??????

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2