Reklama

wtorek, 1 stycznia 2019

Latarka z diodą LED 1 W LETHE z Biedronki

Latarka z diodą LED 1W LETHE w Biedronce będzie sprzedawana od 03.01.2018 roku za niecałe 6 zł. Latarka posiada możliwość regulacji skupienia strumienia światła.

Latarka z diodą LED 1 W z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Latarka z diodą LED 1 W LETHE z Biedronki - opis:
- możliwość regulacji skupienia strumienia światła
- plastikowa obudowa pokryta antypoślizgową warstwą
- odczepiana zawieszka
- w komplecie 3 baterie AAA


Latarka z diodą LED 1W LETHE w Biedronce była już sprzedawana w lipcu 2015 roku.

24 komentarze:

  1. Za tą cenę z bateriami po prostu CZAD! Fajnie, mocno świeci.

    OdpowiedzUsuń
  2. również polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. za ta cene...Zajebista :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam bo naprawdę mocno świeci

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomita, polecam wszystkim. Kupcie nawet kilka, może dacie komuś w prezencie :D Naprawdę rewelacja. Za tę cenę to najlepsza latarka jaką można kupić, dodatkowo ma regulowane skupienie światła i komplet baterii. Wielkie brawa dla producenta i Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Syf jkich mało kupiłem 3 sztukiw kielcach, z 3 sztuk 2 sztuki miały walniete diody, trzecia baterie, z tzrech wyszła jedna, dwie oddałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. syf nie syf ale kosztuje tyle co 4 szt. baterii (5.99) nomen omen tez w biedrze
      w tej cenie nie ma i nigdy nie było nic lepszego

      Usuń
    2. Pechowo trafiłeś, zdarza się.

      Usuń
  7. no latareczka fajna, nie powiem, że nie :) nie dość że ledwo szóstkę dałem to jeszcze baterie w komplecie. Skromny i niepozorny gadżecik, a daje równo. Jeszcze dodatkowo regulowane skupienie światła... po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znacznie lepsza od diodowych latarek. Barwa światła zimna. Mam w domu latarkę z diodą cree 3W. Ta z biedry jest słabsza, ale za tą cenę bardzo opłacalna. Jako podręczna latarka nie znajdziecie lepszej propozycji. Śmiało polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy stosunek jakości do ceny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolega namierzył, zakupił, jednej używam w pracy, drugą na rowerze do jazdy, proporcja jakości do ceny - zadowalająca to mało powiedziane. Godna polecenia. P.S. Ma ktoś namiar gdzie można je jeszcze kupic??? Zamówienie 10 szt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka w Kórniku (WLKP) - cały karton jeszcze leży.

      Usuń
    2. Jak zamocowane to masz w rowerze?

      Usuń
  11. Może i zła nie jest........hmmm,na pewno długo nie poświeci,dioda jest na zwykłym staże,bez dodatkowego chłodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam trochę inną latarkę i też dioda jest na zwykłym staże,bez dodatkowego chłodzenia. Działa już jakieś 4 lata. Ciekawe jak będzie z tym modelem.

      Usuń
  12. Same plusy, cena atrakcyjna,mała poręczna dobrze świeci i bardzo przydatny zoom oraz baterie w zestawie, których ja z swojej strony nie używałem tylko zostawiłem do pilota a zamiast nich akumulatorki się świetnie sprawują, jak na razie po kilku miesiącach użytkowania wszystko jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja założyłem tą latarkę do roweru i sprawdza się wzorowo ale jak poświeci więcej niż 30 min to muszę ją na chwile wyłączyć i puzniej jest już dobrzę ;) Za taką cene to nie ma co narzekać i polecam każdemu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tych latarek używam od dwuch lat. Żadnych problemów. Czasami świece nią na rowerze kilka godzin non stop, gdy jadę wieczorem. Baterie wystarczają na kilkadziesiąt godzin - spokojny tydzień jazdy rowerem, jeśli każdego wieczora robię 3 godziny rowerkiem (mam takie okresy treningowe). Używam srebrno-niebieskich baterii AAA z Tesco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Do kieszeni może i tak... ale dostałem w prezeńcie olighta baton III. Po prostu ...kosmos. nie wiedziałem że istnieją chińskie latareczki z taką atomową mocą i tak zrobione. Fakt droga ale wsxystkie inne wywaliłem do kosza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcin, Olight baton III kosztuje ok. 180 zł czyli ponad 30 razy drożej od tej. Nie ma sensu takie porównanie.
      Mam tą latarkę z biedronki i na krótkim dystansie sprawdza się świetnie.

      Usuń
    2. Zerknij na cenę tego batona,a później porównuj

      Usuń
  16. Tania i dobra bo tania, mam już kilka i wszystkie działajo pare lat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ktoś wie czy jest gdzieś do kupienia? Miałem kiedyś taką i była rewelacyjna ale niestety mi zginęła. Ewentualnie jak ktoś ma na sprzedaż to byłbym zainteresowany

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2