Reklama

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Wyciskarka wolnoobrotowa Vintage Cuisine by CooKing z Biedronki

Wyciskarka wolnoobrotowa Vintage Cuisine by CooKing w Biedronce będzie sprzedawana od 28.06.2018 roku za 299 złotych. W zestawie dostajemy: pojemnik na sok, pojemnik na miąższ, szczoteczko do czyszczeni.

Wyciskarka wolnoobrotowa Vintage Cuisine by CooKing z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Wyciskarka wolnoobrotowa Vintage Cuisine by CooKing z Biedronki - opis:
- moc: 200 W
- nowoczesna technologia wolnego wyciskania - więcej wartości odżywczych oraz soku
- możliwość wyciskanie soku warzyw liściastych i ziół
- wyposażona w korek zapobiegający kapaniu soku
- w zestawie: pojemnik na sok, pojemnik na miąższ, szczoteczko do czyszczeni
- produkt dostępny tylko w wybranych sklepach

9 komentarzy:

  1. Brak opinii w necie, więc może się komuś przydać moja.Zaryzykowałam i kupiłam. W skali 1-5 :4+. Daje radę twardym warzywom, wyciska szybko i jest naprawdę fajna. Minus za otwór- jabłka trzeba kroić na ćwiartki, no i wylot w plastiku przez który wydostaje się miąższ trudno się wypłukuje. Ale ogólnie jestem zadowolona i uważam że nie warto przepłacać. Technicznie bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Też szukałam jakich opinii w internecie i twoja jest pierwsza. Jak gdzieś trafię jeszcze to też kupię.

      Usuń
  2. Te sprzęty są do nabycia na allegro oraz na verstore.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. no coz ja chyba mam pecha kupilam i odrazu nie dzialala wiec mi wymieniono na inna dwa razy uzyta i znowu nie działa wiec oddaje no nie wiem pech i trafialam na takie buble Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale była kupiona w Biedronce? To też może mieć znaczenie :)

      Usuń
  4. Dziadostwo. Chiński bubel.

    Nie chce się włączyć. Produkt fabrycznie nowy, świeżo wyjęty z opakowania.

    Lepiej dopłacić do markowej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można dokupić metalowe sitko, rozleciał się plastik w wyciskarce i do soku dostają się kawałki owoców.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja właśnie poległa na burakach choć pokroiłam w plasterki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2