Reklama

sobota, 16 czerwca 2018

Xiaomi Mi Box 4K z Biedronki

Xiaomi Mi Box 4K w Biedronce będzie sprzedawany od 21.06.2018 roku za 279 złotych. Xiaomi Mi Box 4K to niewielkie urządzenie zwiększające możliwości zwykłego telewizora o funkcje smart. Umożliwia to dostęp do kanałów filmowych, sportowych i serwisów informacyjnych (np. Netflix, YouTube, Vevo i innych).

Xiaomi Mi Box 4K z Biedronki
źródło: x-kom.pl

Xiaomi Mi Box 4K z Biedronki - opis: - zmienia każdy telewizor z portem HDMI w Smart TV
- Android TV 6.0 z dostępem do wszystkich aplikacji (również gier)
- odtwarzanie w rozdzielczości Ultra HD (4K) z prędkością 60 fps oraz trybie HDR
- odtwarzanie bezprzewodowe ze smartfona (Google Cast)
- szybka łączność Wi-Fi (b/g/n/ac - 2,4 - 5 GHz), Bluetooth
- łatwe połączenie akcesoriów (USB, Bluetooth)
- pilot radiowy (BT) ze sterowaniem głosowym
- niewielkie gabaryty umożliwiają dyskretne umieszczenie Mi Box np. za telewizorem
- kabel HDMI w zestawie
- procesor: 4 rdzenie Cortex-A53 2.0GHz
- pamięć RAM: 2 GB
- pamięć wewnętrzna: 8 GB
- rodzaje wyjść / wejść: HDMI - 1 szt. USB 2.0 - 1 szt. DC-in (wejście zasilania) - 1 szt. AV SPDIF Out - 1 szt.
- obsługiwane formaty wideo: H.264
- dodatkowe informacje: Odtwarzacz multimedialny HD, Przeglądanie zdjęć, Odtwarzacz muzyczny, Przeglądanie stron internetowych
- wysokość: 19,5 mm
- szerokość: 100 mm
- głębokość: 100 mm
- waga: 177 g
- dołączone akcesoria: Pilot, Zasilacz, Kabel HDMI

Ulotka z Biedronki:
Xiaomi Mi Box 4K z Biedronki
źródło: biedronka.pl


Poniżej recenzja nowszej wersji tego urządzenia czyli Xiaomi Mi Box S

6 komentarzy:

  1. Mam go już od jakiegoś czasu i to był dobry zakup. Kosztował trochę więcej. Sprzęt prosty w obsłudze. Jak włączyłem opcję viera link, mibox daje się obsługiwać pilotem od telewizora Panasonic. Pilot jest bardzo uproszczony i nie ma funkcji myszki ale na allegro są piloty Bluetooth z klawiaturą od spodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pytanie do użytkownika:). Czy mozna za pomocą Mi Box odtwarzać filmy udostępnione w sieci lokalnej np z dysku laptopa?

      Usuń
    3. Na pewno działa z telefonu/tableta przez Chromecast. Natomiast z dysku pójdzie przez Kodi (dodajesz share z sieci i leci). W ostateczności można wrzucić na pendrive.

      Usuń
  2. W domu mam FBoxa ATV firmy Ferguson. Działa znacznie lepiej, dzięki szybszej pamięci RAM i procesorowi HiSilicon. Ma też wejście USB 3.0 którego brakuje w Xiaomi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłem za 265 zl ( bo był jakis rabat w Biedronce). Wczoraj pojawila się aktualizacja do Oreo.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2