Reklama

poniedziałek, 10 lutego 2020

Dalmierz laserowy Niteo Tools z Biedronki

Dalmierz laserowy Niteo Tools w Biedronce będzie sprzedawany od 13.02.2020 roku za 99 złotych. Umożliwia pomiar odległości od 20 centymetrów do 40 metrów. Posiada funkcję automatycznego obliczania powierzchni i objętości.

Dalmierz laserowy Niteo Tools z Biedronki laser distance meter

Dalmierz laserowy Niteo Tools z Biedronki - opis:
- pomiar odległości od 0,2 do 40 m
- automatyczne obliczenia powierzchni, objętości, trygonometryczne
- pamięć 3 ostatnich pomiarów
- kompaktowa konstrukcja i prosta obsługa jedną ręką
- gumowana, antypoślizgowa obudowa oraz odczepiany chwyt do paska
- wysokokontrastowy, podświetlany wyświetlacz


https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

Dalmierz laserowy Niteo Tools DL-40 ma wbudowany procesor, który wykonuje obliczenia obwodu, powierzchni oraz pomiary pośrednie (trójkąt). Umożliwia pomiar pojedynczy i ciągły. Posiada wbudowany podświetlany wyświetlacz LCD na którym wyraźnie wydać pomiary w każdych warunkach. Obudowa wykonana jest z tworzywa sztucznego z gumowanymi elementami po bokach. Dzięki dużym przyciskom dalmierz możemy obsługiwać nawet w rękawicach roboczych.

Dalmierz laserowy Niteo Tools z Biedronki laser distance meter Dalmierz laserowy Niteo Tools z Biedronki laser distance meter

Dalmierz laserowy Niteo Tools z Biedronki laser distance meter Dalmierz laserowy Niteo Tools z Biedronki laser distance meter

Producent na opakowaniu informuje, że precyzja pomiarów to +/- 2 milimetry. Wykonałem dwa pomiary od ściany do ściany porównując z miarką zwijaną. Pomiar pierwszy miarka 134,8 cm dalmierz 1,348 m. Drugi pomiar miarka 220,5 cm dalmierz 2,205 m. Uzyskane wyniki pokazują że pomiary są zgodne co do milimetra.

Maksymalna odległość pomiaru to 40 metrów ale mi udało się wykonać pomiar z 43,876 m. Z dalszej odległości pojawiał się błąd na wyświetlaczu.

Wykonałem pomiar z 15 metrów. Odległość zmierzyłem za pomocą miarki zwijanej więc idealnie nie mogłem zmierzyć.
Dalmierz laserowy Niteo Tools pokazał następujące wyniki:
- odległość od muru w kolorze białym to 14,998 m.
- odległość od ściany z niemalowanych desek (tu wykonałem 2 pomiary) to 14,996 m oraz 15,001 m.
- odległość od płaskiej blachy dachowej w kolorze ciemnego brązu (tu też wykonałem 2 pomiary) to 15.005 m i 14,999 m.
Pomiar był robiony na zewnątrz z wolnej ręki. Jak widać różnica to od 1 do 5 mm. Niestety nie mam innych mierników laserowych by zrobić dokładniejsze porównanie.
Jeśli macie możliwość porównania z innym miernikiem laserowym to piszcie w komentarzach czy są jakieś różnice.

Dalmierz laserowy Niteo Tools w Biedronce był już sprzedawany w październiku 2018 roku.

4 komentarze:

  1. Mam i jak na razie jestem zadowolony. Dalmierz jest łatwy w obsłudze a pomiary są prawidłowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby się test odległości od różnych powierzchni(drewno, metal, beton...) jak i od różnych kolorów. Podobno tanie dalmierze nie radzą sobie za dobrze w takich warunkach.
    Odległość deklarowana jest 40m!!! Ciekawe czy te 15m przynajmniej pokazuje poprawnie!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sebba, ciekawy pomysł na test. Wykonałem kilka pomiarów w takich warunkach i z takimi materiałami jakie miałem.
      Dopisałem wyniki na końcu artykułu.

      Usuń
    2. Kupiłem taki w Biedronce i oddałem, błąd +6mm.Był tylko jeden, a więc możliwości wymiany nie było.
      Zaryzykowałem ponownie, tym razem kupiłem w lombardzie za 60zł [komplet jak nowy]i ten jest dokładny.

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2