Reklama

sobota, 27 kwietnia 2019

[BangGood] Xiaomi Mi Box S

Mi Box S to urządzenie, które przekształci nasz stary telewizor w Smart TV czyli multimedialne centrum rozrywki. Przystawka do telewizora Xiaomi Mi Box S daje nam wiele nowych funkcji w telewizorze takich jak dostępu do dużej liczby internetowych serwisów między innymi YouTube czy Netflix, możliwość przeglądania stron www, uruchamiania gier i aplikacji oraz otwierania plików z podłączonej pamięci zewnętrznej.

Xiaomi Mi Box S BangGood

W opakowaniu znajdziemy Xiaomi Mi Box S, przewód HD, pilot zdalnego sterowania oraz krótką instrukcję obsługi PL. Do pilota musimy dokupić 2 baterie typu AAA. Podłączenie jest bardzo proste. Wystarcz podłączyć urządzenie do prądu a kablem HDMI połączyć z telewizorem. Po podłączeniu do telewizora możemy cieszyć się obrazem HDR 4K.


Obudowa Mi Box S z czarnego matowego tworzywa sztucznego jest wykona starannie a jej wymiary to 9,52 x 9,52 x 1,68 cm. Z tyłu urządzenia znajdują się porty HDMI 2.0a, USB 2.0, złącze audio 3,5 mm i gniazdo zasilania. Połączenia bezprzewodowe to dwuzakresowe Wi-Fi (2,4 i 5 GHz) w szybkim standardzie ac i Bluetooth 4.2.

Xiaomi Mi Box S BangGood

System Android TV w wersji 8.1 pracuje płynnie za sprawą czterordzeniowego procesora Cortex A53 i układu graficznego Mali-450. Pamięci flash typu eMMC to 8 GB jednak w menu urządzenia widzimy 5,3 GB z czego wolna przestrzeń wynosi 4,7 GB. Do tego mamy 2 GB pamięci RAM w standardzie DDR 3.

Xiaomi Mi Box S BangGood

Pilot do Mi Box S ma minimalistyczny układ przycisków: przycisk wyszukiwania głosowego w górę (nie musisz go przytrzymywać - wystarczy nacisnąć i zwolnić, choć nigdzie tego nie wyjaśniono), okrągły D-pad z przyciskiem potwierdzenia, opcje, powrót i home. Na górze umieszczono przycisk włączania / wyłączania, a na samym dole regulację głośności.
Istnieją również oddzielne przyciski dla Netflix-a i telewizji na żywo. Przycisk Netflix błyskawicznie uruchamia tą aplikację a przycisk TV na żywo nic nie robi.

Pilot Xiaomi Mi Box S BangGood Pilot Xiaomi Mi Box S BangGood

Po uruchomieniu naszym oczom ukaże się główny ekran z najczęściej używanymi aplikacjami, powiadomieniami i ustawieniami. Domyślnie zainstalowane aplikacje to: Netflix, Google Play Games, YouTube, Google Play Movies, Google Play Music, Google Play Store.
Nawigacja po menu jest płynna i trwa ułamek sekundy między wciśnięciem klawisza na pilocie a wykonaniem reakcji przez Mi Box.

Xiaomi Mi Box S BangGood

Xiaomi Mi Box S obsługuje wiele formatów plików. Kodeki: H.263, H.264, H.265, MPEG4 HD; Wideo: 3GP, 4K, DivX, H.264, H.265, M4V, MKV, MP4, MPEG2, MPEG4, RM, RMVB, VC-1, VOB, WMV; Audio: AAC, AMR-NB, AMR-WB, APE, FLAC, OGG, WAV, WMA; Zdjęcia: BMP, GIF, JPEG, TIFF.

Xiaomi Mi Box S instrukcja BangGood

Urządzenie ma dostęp do prawie wszystkich popularnych aplikacji na system Android TV takich jak: Netflix, Hulu, YouTube, Pandora, Spotify czy HBO Go.
Mamy pełny dostęp do Asystenta Google, który powie nam np. jaka jest pogoda w danym mieście. Asystent działa tak dobrze, że przy wyszukiwaniu nie potrzebujemy korzystać z klawiatury. Dużą zaletą jest obsługa obrazu 4K Ultra HD w 60 fps oraz HDR i dostajemy to wszystko w przystępnej cenie. Jeśli chcesz by twój telewizor zyskał dodatkowe funkcje za nieduże pieniądze to jest to urządzenie dla Ciebie.



Produkt jest dostępny w sklepie BangGood. Link do produktu: Xiaomi Mi Box S z BangGood.com

Reklama 2