Reklama

niedziela, 23 czerwca 2019

Odkurzacz bezprzewodowy Tefal TY6545 z Biedronki

Odkurzacz bezprzewodowy Tefal TY6545 w Biedronce będzie sprzedawany od 24.06.2019 roku za 249 złotych. Zamontowana bateria litowa pozwala nawet na 30 minut pracy.

Odkurzacz bezprzewodowy Tefal TY6545 z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Odkurzacz bezprzewodowy Tefal TY6545 z Biedronki - opis:
- bateria litowa
- czas pracy: do 30 min
- technologia: cyklonowa
- czas ładowania: 4 h
- parkowanie w pionie
- poziom hałasu: 80 dBA
- napięcie: 14,4 V
- wyjmowany zbiornik na kurz: 0,65 l


Zobacz recenzję odkurzacza Hoffen Super Silent z Biedronki na moim kanale YouTube

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

14 komentarzy:

  1. WItam,
    Czy ktoś wie jaką ma moc ten odkurzacz??

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam napięcie 14,4v ale czy to ma cos wspólnego z mocą ?Nie znam się

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam taki odkurzacz:
    https://youtu.be/aFtMmrTJBAc

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam w biedronce ten odkurzacz z obawami że wyląduje w koszu ale jestem bardzo zadowolona.dobrze odkurza łatwo się prowadzi jest lekki i zdecydowanie wart ceny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kupiłem, za te pieniądze super sprzęt. cichy i na mieszkanie 50m2 wystarcza jedno ładowanie. ciekawe jak później bateria będzie się sprawować

    OdpowiedzUsuń
  6. Również go kupiłam. Posiadałam wcześniej odkurzacz tego typu ROWENTA, kupiony za ponad 600zł i muszę powiedzieć, że Tefal lepiej odkurza. ROWENTA nie wytrzymała roku...
    Tefal zdecydowanie wart swojej ceny. Ba w tej kategorii nie ma konkurencji nawet do 500zł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam
    Mam odkurzacz i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupilam i jest super. Mocno ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam, w dodatki za 250 zł (przecena). Jestem zadowolona, mocno ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbierałem się na bezprzewodowy Xiaomi, ale akurat wszedłem do sklepu, jak je wystawiali na sklep. Sprawdziłem cenę na czytniku. Za tyle to można było zaryzykować. Moc ssąca to on ma słaba, tutaj robotę robi turboszczotka. Jak na szybko do posprzątania okej. Uważam, że to udany zakup i polecam. Chociaż Xiaomi i tak kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast Xiaomi zobacz Dibea T6 i porównaj parametry. Odkurzacz Dibea miałem okazję testować i film możesz zobaczyć tutaj: produkty-z-bdr.blogspot.com/2019/05/banggood-bezprzewodowy-odkurzacz-dibea.html

      Usuń
  11. Wygląda fajnie jak na start - ja już miałem Dibea, siostra pozazdrościła i przejeła hahah. No i teraz szykuję się na zakup PURON PU20 bo skoro jest okazja to chcę sięgnąć na wyższą półkę. Odkurzacze pionowe to błogosławieństwo dla domu - zero paprochów, sierści i pyłków.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2