Domowa kamera IP Wi-Fi Hykker 360 Home Secure w Biedronce będzie sprzedawana od 13.02.2020 roku za 99 złotych. Kamera pozwala na sterowanie z poziomu aplikacji w smartfonie i możemy ją połączyć bezprzewodowo przez Wi-Fi lub przewodowo do gniazda RJ-45.
W opakowaniu znajdziemy kamerę, zasilacz sieciowy, przewód USB-microUSB o długości ok. 120 centymetrów, narzędzie do resetowania ustawień kamery, instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną.
Konstrukcja kamery pozwala na obserwację otoczenia w pełnym zakresie 360 stopni w poziomie, chociaż kąt obrotu jest o 5 stopni mniejszy. Jest to możliwe dzięki obrotowej podstawce. Ruchoma głowica kamery porusza się też w kierunku góra-dół o 120 stopni w pionie. Komunikaty głosowe informujące o aktualnym stanie kamery są w języku polskim.
Obraz jest rejestrowany w jakości HD 720p 25 klatek na sekundę i kompresowany do formatu H.264. Za obraz odpowiada matryca ¼ cala CMOS a kąt widzenia obiektywu wynosi 62 stopnie. Kamera posiada czujnik ruchu, a także funkcje trybu nocnego umożliwiającą rejestrację obrazu również w ciemności. Jest to możliwe dzięki 11 diodom IR z filtrem, które mogą oświetlić obszar na odległość 10 metrów. Urządzenie ma funkcję interkomu ponieważ jest wyposażone w mikrofon i głośnik, dzięki czemu możliwa jest dwukierunkowa komunikacja z kamerą.
W urządzeniu mamy głowicę poruszającą się w pionie na której umieszczono obiektyw, diody podczerwieni, i czujnik światła. Poniżej znajduje się podstawa obracająca się w poziomie. Poniżej na środku umieszczono mikrofon.
Z tyłu zamontowano 2 anteny Wi-Fi i głośnik. Na samym dole znajdziemy gniazdo sieci LAN RJ45, port na kartę microSD, gniazdo zasilania microUSB i przycisk reset. Od dołu w podstawie mamy otwór z gwintem dzięki czemu możemy kamerę zamocować na statywie.
Kamera jest zarządzana za pomocą aplikacji mobilnej Hykker Camera 360 Wi-Fi Home Secure dostępnej na smartfony i tablety z systemem Android 4.4 i nowszym. Warto podkreślić, że do aplikacji możemy dodać nawet 4 kamery i podglądać obraz we wszystkich w tym samym czasie. Instrukcja w szczegółowy sposób opisuje proces łączenia smartfona z aplikacją. Po podłączeniu możemy w każdej chwili z dowolnego miejsca na świecie podejrzeć obraz na żywo z monitorowanego pomieszczenia, i jednocześnie sterować obracaniem kamery, dzięki czemu za pomocą jednego urządzenia jesteśmy w stanie obejrzeć całe pomieszczenie. Oczywiści kamera i smatrfon lub tablet z zainstalowaną aplikacją muszą być podłączone do Internetu.
W głównym oknie aplikacji na środku okna pojawi się obraz z podglądu kamery oraz informacja o tym czy kamera jest podłączona do sieci (Offline / Online). Kliknięcie na środku okna spowoduje włączenie podglądu a przesunięcie palcem po obrazie przesunie obiektyw kamery w danym kierunku. Ciekawą opcją jest Alarm, który umożliwia automatyczne nagrywanie wideo gdy kamera wykryje ruch. Możemy ustawić długość nagrania od 30 sekund do 30 minut, zdecydować czy kamera po wykryciu ruchu ma emitować dźwięk, godziny w których alarm będzie włączony.
Aplikacja pozwala na kierowanie kamerą za pomocą wbudowanego w smartfon sensora grawitacyjnego.
Opcji jest mnóstwo a obsługa jest prosta i nie sprawia problemów.
Kamerę Hykker to ciekawy produkt, który pozwala na obserwację pomieszczeń stosunkowo niewielkim kosztem. Posiada certyfikat jakości wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą TUV, która zbadała go pod kątem wytrzymałości i użyteczności. Intuicyjna aplikacja umożliwia zbudowanie systemu monitoringu składającego się z maksymalnie 4 kamer. Do dyspozycji mamy wiele ustawień a ruchoma głowica kamery pozwala na rejestrowanie obrazu w każdym kierunku. Producent nie zapomniał o tak istotnych elementach jak czujnik ruchu czy diody podczerwieni pozwalające na nagrywanie w całkowitej ciemności. Mam nadzieję że powstanie kolejna wersja z 4K lub z dobrą matrycą FullHD.
Domowa kamera IP Wi-Fi Hykker 360 Home Secure w Biedronce była już sprzedawana w lipcu 2019 roku.
Jako jeden z niewielu, producent zadbał o wszystkie detale konfiguracji. Sprzęt dość dobrze wykonany, aplikacja prosta i płynnie działająca. Jednym słowem kamera godna polecenia
OdpowiedzUsuńZ takimi sprzętami nasuwają się pytania: kto będzie mieć dostęp do nagrywanego obrazu, czy można zmienić domyślne hasło do zalogowania na kamerę, czy istnieje Master Password, który może wycieknąć i ktoś (haker/pracownik producenta/służby) uzyska dostęp zdalny do sprzętu lub do serwera, na który ląduje zapis z kamery, czy jest to tylko obraz z obecnej chwili czy może jest to gdzieś nagrywane (jak długo i ile kosztuje przechowywanie, czy można pobrać...),
OdpowiedzUsuńczy wyłączenie prądu przez włamywacza wyłącza kamerę, czy kamera po podłączeniu do domowego WiFi jest zdolna zhakować sieć i urządzenia w jej zasięgu, czy kamera jest zdolna pracować bez podłączania do WiFi?
Nie nie robi loda :-)
UsuńJakieś opinie?. Na jakiej częstotliwości WiFi ?
OdpowiedzUsuńNa filmie masz powiedziane, częstotliwość 2.4 GHz.
UsuńWidzę dwie antenki.Jak to się ma z łączością.Kamera Xiaomi nie ma żadnej wystającej a działa super między piętrami.
OdpowiedzUsuńCzy kamerę można używać na zewnątrz czy tylko do zastosowania wewnętrznego?
OdpowiedzUsuńTylko wewnątrz budynków.
UsuńNie działa mi zapis na kartę sd. Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
OdpowiedzUsuńjak ustawić godzine
OdpowiedzUsuńW aplikacji w ustawieniach jest coś takiego jak informacje o urządzeniu. Tam jest czas urządzenia (wystarczy kliknąć na to i czas zsynchronizuje się z telefonem).
Usuńniema komunikacji dwustronnej
OdpowiedzUsuńCzy można połączyć kamerkę do routera który ma zabezpieczenia WPS ? Jak do tej pory dziala gdy odblokowuje hasło wifi
OdpowiedzUsuńWlasnie kupilam ta kamere widze gdzie znajduja sie zdjecia z kamery ale nagran nie moge znalesc, prosze o pomoc
OdpowiedzUsuńKupiłam ja ale nie mogę ściągnąć appki ponieważ mieszkam za granicą jest jakaś możliwość używania jej po za granicami Polski?
OdpowiedzUsuńWitam.
OdpowiedzUsuńMam problem z głosem słabo słychać co się dzieje w pomieszczeniu a mnie jak mówię to nie słychać w kamerce. Ktoś wie co mama zrobić. Czy da się coś zrobić.
Kupiłem 2 kamerki jedną bez problemu się połączyła a z druga jest problem wogóle jej nie widzi co zrobic?
OdpowiedzUsuńNie mogę się zalogować....wpisuje login i hasło to pokazuje mi że nie dobre hasło lub login
OdpowiedzUsuńdzisiaj kupiłem kamerkę i nie mogę jej podłączyć bo tylko dotknełem resetu i jest lużno jak zresetować.
OdpowiedzUsuńJak łączysz się z siecią? Masz router czy udostępniasz sieć ze smartfona?
Usuńdobra kamera za ta cene
OdpowiedzUsuńBrak podglądu na telefonie
OdpowiedzUsuńMożna też oglądać na PC "Program VMS_112015 dla komputerów z systemem Windows"
OdpowiedzUsuńSterowanie kamerami za pomocą technologii bezprzewodowej, jak w przypadku kamery Wifi, jest obecnie istotnym trendem w branży zabezpieczeń. Jeśli posiadamy przykładowo dom oraz chcemy czuć się w pełni bezpiecznie, warto zainwestować w tak nieinwazyjną instalację.
OdpowiedzUsuńOtrzymuję informację, że niektórzy z was mają problem z aktualizacją daty i czasy w kamerze. Poniżej opisuje jak to zrobić. Może komuś się przyda.
OdpowiedzUsuńSprawdziłem dokładnie jak zmienić godzinę. W aplikacji na telefonie wchodzimy w podgląd z kamery na żywo. Na górze jest napis „Moja kamera” a w prawym górnym rogu wybieramy ikonę ustawień (koło zębate) -> „Informacje o urządzeniu” -> a w sekcji „Czas urządzenia” klikamy na datę i godzinę. Pojawi się pytanie o synchronizację, wybieramy OK. Od tej pory data i czas w kamerze jest taka sama jak w telefonie.
Nie mogę znaleźć apki w google play w sklepie na androida. To jakaś masakra.
OdpowiedzUsuńRównież nie mogę znaletc tej aplikacji...
OdpowiedzUsuńAplikację można pobrać również pod linkiem:
OdpowiedzUsuńhttps://icloud.telforceone.pl/index.php/s/Gq3RLcQir8QkyfS
Kamerkę posiadam jakiś rok. Jeśli chodzi o jakość nagrania wideo to w tej cenie jest bardzo dobra. Niestety nie można powiedzieć tego o jakości dźwięku. Nie wiem czy to akurat wada mojego egzemplarzu ale nie da się nawet rozszyfrować normalnej rozmowy dwóch osób, czyli dźwięk to dramat. Jeśli ja mówię (przez głośnik wbudowany w kamerę) to słychać mnie dobrze.
OdpowiedzUsuńAlarmy i powiadomienia również u mnie nie działają. Nie wiem dlaczego i nie wnikałem bo mi to nie potrzebne. Z doświadczenia tylko się domyślam, że to wina aplikacji która jest niedorobiona i pewnie działa lepiej lub gorzej w zależności od telefonu i wersji androida. Jeśli chodzi o nagrywanie i dostęp do nagrań to jest ok. Schody się zaczynają gdy chcemy zapisać fragment nagrania na telefonie. Tutaj jest to bardzo nie intuicyjne i czasochłonne. Ja wolę wyjąć kartę i zgrać nagranie na laptopa.
Nie gubi sygnału WiFi. Po ponownym włączeniu (np. po braku prądu) łączy się ponownie szybko i sprawnie sama (wkurza tylko głośna informacja głosowa o tym "system się uruchamia, proszę czekać").
Ja osobiście drugiej bym nie kupił ze względu na aplikację (szybko pożera baterię w telefonie). Polecam dołożyć i kupić jakąś xiaomi.
Szabel napisz w komentarzu swój e-mail. Mam sprawę.
UsuńCzy ktoś może mi objaśnić, jak można zrzucić nagranie z kamerki na PC-ta. Po przełożeniu karty Windows chce ją formatować.
OdpowiedzUsuńBezpośrednio tego nie zrobisz. Kamera zabezpiecza nagranie przed odtworzeniem bezpośrednio z karty pamięci.
UsuńJest inny sposób. W aplikacji na smartfonie zapisujesz wybrane nagranie do pamięci telefonu. Podłączasz telefon do PC-ta i zgrywasz z telefonu na PC.
Gotowe.
Dziękuję :)
UsuńWitam,od tygodnia mam problemy z aplikacją od camery to się zawiesza to brak podglądu online .Wcześniej super wszystko działało,sprawdzone na kilku urządzeniach ,też tak macie ?
OdpowiedzUsuńniestety coś się zepsuło z aplikacją pewnie chmura, proszę ściągnąć Xmeye aplikacje i skonfigurować kamerę i działa,hykkera na razie trzeba odpuścić,pzd
OdpowiedzUsuńInformacja od firmy Hykker (może komuś się przyda):
OdpowiedzUsuńBardzo przepraszamy wszystkich za niedogodności.
Informujemy, że kamerka działa z poniższą aplikacją:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xm.csee&gl=PL
Kilka dodatkowych wskazówek:
Po podłączeniu kamerki do zasilania, należy ją wcześniej zresetować przyciskiem znajdującym się na tyle kamerki.
Potwierdzi to komunikat słowny, po tym można połączyć kamerkę z podaną wyżej aplikacją.
W razie innych pytań, prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@hykker.com