Reklama

wtorek, 14 stycznia 2020

Plafon LED z Bluetooth z Biedronki

Plafon LED z Bluetooth w Biedronce będzie sprzedawany od 16.01.2020 roku za 119 złotych. Ma moc: 24 W (odpowiednik tradycyjne żarówki o mocy 150 W) oraz głośnik Bluetooth z funkcją światła dekoracyjnego LED RGB.

Plafon LED z Bluetooth z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Plafon LED z Bluetooth z Biedronki - opis:
- wymiary: 35 x 35 x 9,5 cm
- moc: 24 W (150 W)
- zasilanie: 100–240 V
- głośnik Bluetooth z funkcją światła dekoracyjnego LED RGB
- komunikacja ze smartfonami Bluetooth w wersji 4.0


Zobacz recenzję kolorowej żarówki LED z Biedronki

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

10 komentarzy:

  1. Gra to nawet przyzwoicie jak na plafon dosyć głośno i z lekkim basikiem nawet,plafon z konkurencyjnej "firmy"który był w listopadzie w sklepach grał słabiej i nie miał kolorów i do tego przestał działać po 1,5 miesiąca (reklamacja) .Na plus na pewno cena jakość dzwięku (jak ktoś ma zamiar marudzić,że to nie gra niech po prostu kupi sprzęt hi-fi,jako głośnik np. W kuchni sprawuje się znakomicie) i kolorki - używany na razie 1 dzień zobaczymy jak długo podziała.Na minus to już może moje widzi mi się - brak timera(zamiast powtórzenia na pilocie przycisków koloru R G B można by je tam umieścić) i brak zawieszki na ścianę szafkę lub inne miejsce aby można w niej umieścić pilot żeby się nie gubił. Ogólnie jak za tą cenę super i nie ma się szczególnie czego przyczepić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, skoro masz porównanie do "konkurencyjnej firmy" ;) to jak oceniasz moc tej lampy względem tamtej?
      Ja kupiłem listopadową, grało jak na taki wynalazek wystarczająco ale światło było dla mnie zbyt słabe nawet do małej łazienki :/

      Usuń
    2. Mój egzemplarz od "konkurencji" też grał wystarczająco ale ta gra znacznie lepiej,nawet 11-letni syn był to w stanie ocenić zaraz po podłączeniu,porównując obie. Co do jasności to świeciła w pokoju i było dosyć jasno,ta jednak jest jaśniejsza.Być może tamten egzemplarz był wadliwy skoro nagle przestał działać.Biedronkowa 2 dzień działa bez zarzutu.

      Usuń
    3. Zachęciłeś i wziąłem.
      Po testach niestety do zwrotu. Świeci mocniej, myśle że wystarczająco. Gra dobrze chociaż coś hałasowało ale możliwe, że po montażu by się usztywniło.
      Dla mnie dyskwalifikacja za:
      1. buczenie przy mocniejszym świeceniu (tylko na biało),
      2. brak pamięci ustawień. Mogłoby pamiętać chociaż ostatnio wybraną temperaturę białego.
      3. zmiana rodzaju światła przy każdym włączeniu zasilania (230V)- CW>W>WW>50%>disco itd. Przy posiadaniu pilota jest to idiotyczna opcja. Wyobraź sobie ile grzeba naklikać jakbyś zamontował to w np. łazience i obsługiwał tylko włącznikiem w ścianie ;)
      4. migoczące diody (łatwo sprawdzić aparatem w telefonie). Może powodować złe samopoczucie.
      Ciężko polecić :/
      Szukam dalej.

      Usuń
  2. Dobrze ,że Biedronka nie robi problemów ze zwrotami. Wsłuchałem się w to buczenie i faktycznie jest przy białym świetle na max rozjaśnionym tyle że ucho przyłożyłem blisko ,jakoś tego nie wychwyciłem może lodówka w kuchni skutecznie to przytłumiła. U mnie raczej nie świeci na max może dlatego.w moim egzemplarzu nic nie hałasowało a przed montażem wypróbowałem też na krótko do gniazdka po prostu na starym kablu od jakiegoś urządzenia po którym został.być może tym razem mam fart i jestem też może mniej wybredny już.3 dzień i sprawuje się bez problemu, mankamentów się raczej spodziewałem ale póki co nie przeszkadzają,dla zwykłego użytkownika faktycznie nie wykrywalne. Testuję dalej i mam nadzieję,że podziała dłużej niż 1,5 miesiąca mam też w pokoju od jesieni 2018 o ile mnie pamięć nie zawodzi plafon od konkurencji ten taki dość sporych rozmiarów i jak na razie działa ale też nie posiada pamięci bo po zapaleniu włącznikiem od razu świecą wszystkie diody na max i trzeba go przygasić pilotem,posiada trzy tryby lampki nocnej i na tej najbardziej przyciemnionej potrafi przygasać i zapalać się na nowo,a tak po za tym działa bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
  3. czy nadal platfon jest dostępny w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój po pół roku się zespół... I nigdzie w biedronkach takiego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mały ( niemały) problem z tym plafonem - pilot od niego przełącza mi kablówkę 😱 ktoś ma podobnie czy tylko ja mam pecha ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam teraz zgubiłam pilot i szukam gdzie może to zamówić

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2