Reklama

piątek, 7 grudnia 2018

Waga z aplikacją do zaawansowanej analizy parametrów ciała Hoffen z Biedronki

Waga z aplikacją do zaawansowanej analizy parametrów ciała Hoffen w Biedronce będzie sprzedawana od 10.12.2018 roku za niecałe 50 złotych. Urządzenie umożliwia pomiar wagi ciała, procentowej zawartości tłuszczu, wody, mięśni, zapotrzebowania na kalorie, BMI, wieku ciała, tłuszczu trzewnego.

Waga z aplikacją do zaawansowanej analizy parametrów ciała Hoffen z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Waga z aplikacją do zaawansowanej analizy parametrów ciała Hoffen z Biedronki - opis:
- 9 w 1: pomiar wagi ciała, procentowej zawartości tłuszczu, wody, mięśni, zapotrzebowania na kalorie, BMI, wieku ciała, tłuszczu trzewnego
- precyzyjny pomiar o dokładności do 100 g dzięki czterem czujnikom
- funkcja step on uruchamia urządzenie po wejściu na wagę
- platforma wykonana z hartowanego szkła
- maksymalne obciążenie: 150 kg
- urządzenie komunikuje się z urządzeniem mobilnym za pomocą bluetooth 4.0 lub wyższej wersji
- Pobierz dedykowaną aplikację Hoffen Body Pro - to prosta w obsłudze i intuicyjna aplikacja dedykowana do wagi łazienkowej 9w1 z funkcją analizy marki Hoffen.
- Aplikacja po połączeniu z wagą pozwala szczegółowo monitorować, zapisywać i analizować aż 9 parametrów dla 10-ciu użytkowników: wagę, BMI, zawartość tkanki tłuszczowej, zawartość wody, zawartość masy mięśniowej, podstawową przemianę materii, masę kości, wiek metaboliczny, trzewną tkankę tłuszczową.
- Dzięki funkcji analizy krzywej aplikacja prezentuje w formie wykresu szczegółowe dane w podziale na tygodnie, miesiące lub lata. Funkcja analizy danych umożliwia przeglądanie parametrów z każdego pomiaru wraz z datą i godziną. Aplikacja oferuje również możliwość dodania planu z docelową wagą ciała na dowolny okres czasu. Ustawione przypomnienie zasygnalizuje planowaną godzinę rozpoczęcia i zakończenia ćwiczeń.
- Aplikacja kompatybilna z systemem iOS 6.0 i Android 4.4 oraz z wyższymi wersjami systemów.

Waga z aplikacją do zaawansowanej analizy parametrów ciała Hoffen w Biedronce była już sprzedawana w lutym 2018 roku.

49 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ale aplikacja nie chce się łączyć z wagą

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja aplikacja też nie łączy się z waga

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy telefony na których instalujecie aplikację ma bluetooth w wersji 4.0 lub wyższej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huawei p8 lite, więc sprzętowo ok. Co ciekawe wagę odnajduje, ale nie pobiera danych z pomiaru. Na telefonie SGS4 jest wszystko ok.

      Usuń
    2. Waga nie łączy się z samsung Galaxy s8

      Usuń
  5. Moja łączy się z telefonem, ale nie pokazuje nic oprócz masy. Nie ma bum, kości itp. 😣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pamiętać, że należy stanąć bosymi stopami na metalowe elementy na platformie. Inaczej urządzenia tego typu podają tylko wagę.

      Usuń
  6. U mnie to samo pokazuje tylko wage, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wszystko jest dla trzech osób a dla dwóch tylko waga - czy problemy z tarczycą mogą być odpowiedzią na brak dodatkowych parametrów?

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również poza samą wagą nic nie pokazuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba stanąć boso, na metalowych elementach. Wtedy aplikacja pokaże pozostałe parametry.

      Usuń
    2. U mnie też pokazuje "sklad" czasemczase jednej próbie ma 50 a innym razem łapie za 2 razem. Bardziej boso sie stanąć już nie da...

      Usuń
    3. Nawet jak staje się bosymi stopami to nic prócz wagi nie pokazuje żadnych parametrów

      Usuń
  9. okazuje się, że ułożenie stóp może mieć znaczenie i wczepienie się jakby palcami stóp pozwala uzyskać wynik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi waga nie laczy sie s ogole z telefonem, telefon w ogole jej nie widzi, samsung s8. Jtos wie o co kaman ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z S8 i waga działa prawidłowo. Sprawdź czy masz włączoną widoczność telefonu.

      Usuń
  11. Wszystko ładnie hula, trochę może waga świruje ale generalnie git. Sirotki nie umieją nawet sparować... Aby odczytało parametry trzeba połączyć z smartfonem stanąć mniej więcej w połowie tego paska i poczekać aż takie kółko przeleci od lewej do prawej (ok 5s).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak połączyć się z wagą skoro w IOS bluetooth obsługuje tylko urządzenia głosowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w iOS można parować dowolne urządzenia BT.

      Usuń
  13. co zrobic kiedy waga nie chce mi sie polaczyc z telefonem i pisze : powiązanie odrzucone przez urządzenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj połączyć przez aplikację. Trzeba dodać urządzenie w samej aplikacji, nie przez telefon.

      Usuń
    2. Tak jak napisał przedmówca, trzeba w aplikacji wejść w ustawienia i dodać urządzenie, ale najpierw trzeba wybudzić samą wagę, najlepiej na niej stanąć. Próba połączenia telefonu z wagą przez ustawienia systemowe nic nie da.

      Usuń
  14. Czy ktoś spotkał się z czymś takim, że po zakupie i sparowaniu wagi z telefonem, waga mierzyła wszystkie parametry (nawet stojąc w skarpetach), natomiast następnego dnia rano, stojąc na boso pokazywała już tylko wagę bez dodatkowych parametrów ? Czy to może być spowodowane brakiem przewodzenia, ewentualnie złym ułożeniem stóp na wadze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko będzie git jak skarpetki będą miesięczne - generalna zasada im bardziej brudne tym lepiej,lepsze przewodzenie i pewniejszy kontakt z wagą

      Usuń
  15. Czy to normalne że waga pokazuje masę kości 3,5 kg?????

    OdpowiedzUsuń
  16. Źle waży za każdym razem inny pomiar o kilka kilo więc to duży błąd, nie można połączyć się z telefonem proszę mi wierzyć nie jestem amatorem ,który nie ma pojęcia co to bluetooth!!!! Kategorycznie nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie również po sparowaniu urządzenie pokazuje tylko i wyłącznie samą wagę pomimo, że stoję boso na metalowych elementach... Co zrobić, aby uzyskać pozostałe parametry?

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie tak samo!! Łączy się z telefonem ale tylko wagę pokazuje ;)??!! Kto pomoże ;)??

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w telefonie pokazuje się komunikat "odrzucone przez hoffen". Co w takim przypadku należy zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  20. Galaxy A5 2017 - bez problemu wyszukał wagę i dla 2 osób bez problemu pokazuje wszystkie pomiary.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam samsunga j3 i nie ma problemu dla 4 osob pokazalo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  22. Swoją wagę testuję od 09.04.2018. Od pierwszej chwili połączyła się z telefonem Huawei P9 lite i śmiga jak należy. Wystarczy najpierw uruchomić aplikację w telefonie i stanąć na wadze. Wyświetla wszystkie parametry prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
  23. moze to tylko działa na jakiś konkretny model tej wagi bo w mojej ani rusz stoje gołymi stopami ale tel nie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale wstyd dlaczego to sprzedają ta waga faktycznie nie chce łączyć się z telefonami. Coś jest nie tak. Nie kupujcie szkoda czasu na zwracanie towaru. Yaro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po bardzo wielu próbach, restarcie telefonu i wyjmowaniu baterii z wagi wreszcie BT się połączyło i pokazały się wyniki. Yaro

      Usuń
  25. Ja mam tak samo waga nie chce się łączyć z moim telefonem ja mam htc m9

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak u wielu występował problem z połączeniem wagi z telefonem w G S8 a właściwie z aplikacją. Udało się za którymś razem dodanie urządzenia, w aplikacji u góry jest "+" dodaj urządzenie a waga musi być w tym czasie aktywna - wybudzona. Wreszcie pokazała się nazwa wagi z numerem i w chmurce "wiązanie" w które trzeba kliknąć a aplikacja doda urządzenie. Od tego momentu aplikacja zaczęła pobierać dane z wagi. Na razie działa?

    OdpowiedzUsuń
  27. Działa na S8 ale tylko z aplikacją DrCurve, nie firmową. Na S5 też działa tak samo. BT systemowy nie łączy się z wagą. Na S7 nie udało mi się namówić wagi do współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja waga również nie łączy się z aplikacją

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja waga nie pokazuje prawidłowej masy ciala

    OdpowiedzUsuń
  30. jak poczytałam powyższe komentarze to przeszła mi ochota na kupno tej wagi........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podam ci,jak chcesz szczegóły uruchomienia urządzenia.kupilem dziś i już miałem wyrzucić za okno.ale poczytałem tu i jest to bardzo proste.co nie zmienia faktu ze jestem przerażony wynikami.

      Usuń
  31. Waga sama łączy się z telefonem,trzeba mieć tylko uruchmioną aplikację.nie próbujcie łączyć się przez bluetooth,bo to nic nie da.1 uruchom aplikacje 2 stan delikatnie na wadze jedna nogą.na górze aplikacji musi się wyswietlic nazwa urządzenia.na wadze musi się święcic 0.0.stan dwoma nogami na wadze.waga miga i pokazuja się cztery koła.aplikacja podaje wynik pomiaru i pyta czy zapisac.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla wszystkich szukających rozwiązania problemu z połączeniu wagi z telefonem trzeba miec włączony bluetooth i lokalizacje w telefonie a aplikacja odrazu odnajduje wage i pokazuje wszystkie statystyki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zainstalowałem BLE skaner i dziala

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie waga pokazuje w tym samym czasie różnice w wadze o 2 kg 😉 jak staniesz w łazience w jednym miejscu tyle a jk w innym tyle a w kuchni jeszcze inaczej 😉

    OdpowiedzUsuń
  35. Waga działa jak napisał tu ktoś rozgarnięty :) wystarczy włączyć bluetooth i ((lokalizację)) !!! czego nie podali w instrukcji. Walczyłem godzinę z 4 różnych telefonów! Już zapakowalem wagę i chciałem robić aferę w Biedrze Xd szukać paragonu po śmietnikach xd A tu taka akcja lokalizacja. Po co nie wiem ale musi być włączona.... uff dziala. Pozdro

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2